Gå til innhold

Problemos på web


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Grunnet fiendtlige virus-program har vi idag problemer med webben.

 

Nå går alt så meget bedre, men sidene vil dessverre se litt corny ut en liten stund.

 

Beklager helseproblemene som fraværet av stabaek.no har medført

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grunnet fiendtlige virus-program har vi idag problemer med webben.

 

Nå går alt så meget bedre, men sidene vil dessverre se litt corny ut en liten stund.

 

Beklager helseproblemene som fraværet av stabaek.no har medført

 

Det var godt å få forumet tilbake. Jeg skjønner nå at jeg ikke klarer å leve uten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk skal du ha, Lars.

 

Dette har vært en tøff dag.  Skulle tro man hadde fått gjort mer nyttige ting i dag, men jeg må innrømme at mye tid har gått med til å forsøke å få opp stabaek.no og forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Puh, skal snekre litt så det ligner slik det var. Mulig noen linker i headeren er feil også, det vil tiden vise. Takk Lars!

 

Jeg antar at det var det javascriptviruset som det var skrevet litt om i avisene siste dagene. Lars har ihvertfall sjerna en del ondsinnet kode fra våre sider.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Puh, skal snekre litt så det ligner slik det var. Mulig noen linker i headeren er feil også, det vil tiden vise. Takk Lars!

 

Jeg antar at det var det javascriptviruset som det var skrevet litt om i avisene siste dagene. Lars har ihvertfall sjerna en del ondsinnet kode fra våre sider.

 

Det angrep hvertfall meg da jeg åpnet den linken om at Tonje skal inn i Stabæk-styret.. Alle som ikke har deaktivert, javascript oppdateringer i Adobe reader bør gjøre det, ettersom det visstnok ikke kom en oppdatering før i mars en gang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Puh, skal snekre litt så det ligner slik det var. Mulig noen linker i headeren er feil også, det vil tiden vise. Takk Lars!

 

Jeg antar at det var det javascriptviruset som det var skrevet litt om i avisene siste dagene. Lars har ihvertfall sjerna en del ondsinnet kode fra våre sider.

 

Det angrep hvertfall meg da jeg åpnet den linken om at Tonje skal inn i Stabæk-styret.. Alle som ikke har deaktivert, javascript oppdateringer i Adobe reader bør gjøre det, ettersom det visstnok ikke kom en oppdatering før i mars en gang...

 

Det dokumentet lå på stabak.no, og Google chrome gav meg en enkeltstående advarsel om at siden inneholdt phishing for noen få dager siden. Bare så du er advart Lars!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Puh, skal snekre litt så det ligner slik det var. Mulig noen linker i headeren er feil også, det vil tiden vise. Takk Lars!

 

Jeg antar at det var det javascriptviruset som det var skrevet litt om i avisene siste dagene. Lars har ihvertfall sjerna en del ondsinnet kode fra våre sider.

 

Det angrep hvertfall meg da jeg åpnet den linken om at Tonje skal inn i Stabæk-styret.. Alle som ikke har deaktivert, javascript oppdateringer i Adobe reader bør gjøre det, ettersom det visstnok ikke kom en oppdatering før i mars en gang...

 

Det dokumentet lå på stabak.no, og Google chrome gav meg en enkeltstående advarsel om at siden inneholdt phishing for noen få dager siden. Bare så du er advart Lars!

 

Takk. Skal se på det. Slemme slemme virus-folka!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Problemos på web
×
×
  • Opprett ny...