Gå til innhold

Stabæk Satyren


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


I og med at ss.no får lov til å fungerere som en tilknyttet/uavhengig del av Stabæk Support er det (etter min mening) på tide at det blir stilt noen spørsmålstegn til kvaliteten på det som blir publisert der.

 

Det er ingen tvil om at noen av bidragyterne kan skrive, men noe av det som blir publisert er faen meg like svakt som den værste FRP-argumentasjon. Dagens artikkel om Knut Storberget er rett og slett beyond shittish og skribenten burde hatt ris på rumpa for plumpt svada. Hva faen har dette med Stabæk eller fotball og gjøre?

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som om du fikk ditt synspunkt fram i lyset hvertfall....

 

sensurert

 

Vi lytter alltid til våre lesere - det er dem vi lever for :lol:

 

Det morsomste hadde vært om dere turte å skrive med byline. Da kunne man fått noen morsomme debatter med "skribentene". Blir for enkelt å ha en side som leses av mange mennesker hver dag, men hvor det er uklart hvem sine meninger som fremføres. De er ikke nødvendigvis mine (selv om jeg er Stabæk supporter)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som om du fikk ditt synspunkt fram i lyset hvertfall....

 

sensurert

 

Vi lytter alltid til våre lesere - det er dem vi lever for :lol:

 

Det morsomste hadde vært om dere turte å skrive med byline. Da kunne man fått noen morsomme debatter med "skribentene". Blir for enkelt å ha en side som leses av mange mennesker hver dag, men hvor det er uklart hvem sine meninger som fremføres. De er ikke nødvendigvis mine (selv om jeg er Stabæk supporter)...

 

Det er selvsagt et poeng, men så langt har vi valgt å ikke signere noe. Nå er det vel heller ikke slik at vi trenger å bry oss for mye om hva andre mener. Siden er privat - akkurat som f.eks.vpn.no. Tar gjerne en debatt - og "vi" på ss.no er vel ikke særlig mindre annonymt enn "mbh" på forumet.

 

Jeg personlig synes Storberge saken var morsom. Den ble fjernet for - som du påpekte - den hadde ingen fotballrelevans. Nå forlanger ikke vi av oss selv at alt skal ha fotballrelevans, men den saken var ikke morsom nok eller viktig nok til å forsvare en plass. Derfor ble den byttet ut med breaking news om pristildelingen til Stabæk.

 

Nok om det. Og vi starter nok med byline den dagen alle brukerne på forumet signerer med eget navn også

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok om det. Og vi starter nok med byline den dagen alle brukerne på forumet signerer med eget navn også

 

OK!

 

Mvh. Morten Berg-Hansen

 

 

Faen, det var ikke mening at du skulle ta det så bokstavelig

 

Richard

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok om det. Og vi starter nok med byline den dagen alle brukerne på forumet signerer med eget navn også

 

Kan vel hvertfall slenge på et nick (f.eks. Rich, Mortimer, alzheimer osv.) om man ikke tør komme med sitt hele, fulle navn. Selv om man skulle tro at folk med så skarpe meninger som en del av det som dukker opp på satyren ville tørre å signere egen artikler.

 

Uansett kunne kanskje vi som står et godt stykke utenfor en harde kjerne i det minste fått vite hvor mange dere er som skriver der, ca.? Snakker vi om 2-3 pers, eller er det 15-20 forskjellige skribenter og fritt fram for alle mann?

 

mvh Geir Nybøen Tidemann

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har de også lagt ut en video om Pølser, som et gastronomisk måltid. Hverken pølse i vaffel eller pølse som i dette inslaget, kommer i nærheten av det de ville ha opplevd dersom de hadde møtt opp på Bekkestua en tidlig søndagsmorgen, og blitt med på suporterbussen til Stavanger eller Bergen. på bergensturen ble det servert 4 typer winerpølse, bl annet en med kylling (i tilfelle det skulle slenge med en muslim) 4 typer lompe som spelt, chili, urte og vanlige stor og liten størelse. flere typer ketchup og sennep rekesalat, potetsalat, agurkmix, rå og sprø løk, samt tubeost og Kaviar i fler utgaver, med laks, med ost, vanlig, med dill og ikke minst Banankaviar. Kanskje burde SSTV kjenne sin besøkelsestid og sørge for å dokkumentere dette herremåltid som serveres på langturer, for omverdenen.

 

Min favorit er forøvrig Kyllingpølse med potetsalat, sursøt sennep og Banankaviar :rolleyes: Yum

 

Marius Clausen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok om det. Og vi starter nok med byline den dagen alle brukerne på forumet signerer med eget navn også

 

OK!

 

Mvh. Morten Berg-Hansen

 

 

Faen, det var ikke mening at du skulle ta det så bokstavelig

 

Richard

mere blod mere blod!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har de også lagt ut en video om Pølser, som et gastronomisk måltid. Hverken pølse i vaffel eller pølse som i dette inslaget, kommer i nærheten av det de ville ha opplevd dersom de hadde møtt opp på Bekkestua en tidlig søndagsmorgen, og blitt med på suporterbussen til Stavanger eller Bergen. på bergensturen ble det servert 4 typer winerpølse, bl annet en med kylling (i tilfelle det skulle slenge med en muslim) 4 typer lompe som spelt, chili, urte og vanlige stor og liten størelse. flere typer ketchup og sennep rekesalat, potetsalat, agurkmix, rå og sprø løk, samt tubeost og Kaviar i fler utgaver, med laks, med ost, vanlig, med dill og ikke minst Banankaviar. Kanskje burde SSTV kjenne sin besøkelsestid og sørge for å dokkumentere dette herremåltid som serveres på langturer, for omverdenen.

 

Min favorit er forøvrig Kyllingpølse med potetsalat, sursøt sennep og Banankaviar :rolleyes: Yum

 

Marius Clausen

 

Dette kommer, Marius. Vi jobber med et langsiktig konsept der vi baner vei for at mesterkokker ender opp med den samme konklusjonen som du har kommet fram til. Banankaviar er for øvrig undervurdert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 år senere...
  • 7 måneder senere...
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Satyren
×
×
  • Opprett ny...