Gå til innhold

Stabæk-Lillestrøm lørdag 14.mars kl 20


fyR
 Del

Anbefalte innlegg


Meget synd dere ikke vant igår!

Dere skulle hatt straffe på handsen til Sundgot, makan til møkka spiller skal man lete lenge etter.

Så kan dere stille dere dette spm;

Hadde Nannskogs volley gått i Mål? eller hadde Otto tatt den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


- Bare jeg som ikke er superfan av Risp og hans vanvittig risikable spillestil? Særlig i 1. omgang brøt han foran uten sikring 2 ganger. Kunne godt kostet oss et par mål om LSK hadde vært mer presise. Enten er Risp selv problemet eller så er samarbeidet Risp/MMS et problem.

Jeg må si meg svært uenig i det der. Jeg synes at Risp spilte med en ekstrem rutine, og virker å være en meget god duelspiller. Uten han i forsvaret i går, (mot Occean osv..) er jeg redd det virkelig hadde godt gærent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Frispark før målet til LSK?

Det så sånn ut for meg på web-TV. LSK spillerene hoppet opp på Jon Inge bakfra og la ham flat på kunstgresset. Ganske utrolig at dommeren ikke blåste på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommentatoren var tydelig, vi var uheldige med mye rart fra dommeren. Vi skal objektivt sett også nevne at Occean ble feilaktig avblåst i en situasjon hvor han kunne vært alene med keeper.

 

Vi runder av denne serierunden med noen klipp fra Arild Sundgots fotballskole. Som kjent er det å ta ballen med hendene i fokus, og selve prosessen å sparke ballen er litt nedprioritert. Det er etter Arilds eget ønske brukt en amerikansk fotball, siden den er lettere å holde i henda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og dere må komme tidligere på kamp folkens, feltet vårt var halvfullt når det var 10 min til kampstart.

 

Skulle ta bussen 18.45 fra Jar, men måtte stå og se 3 busser kjøre forbi... I tillegg kjørte de jo en 5 minutters omtur rundt hele Fornebu + at de satte oss av 5 minutter fra stadion. Neste gang tar jeg bil selv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article232744.ece

 

Begynte nesten å bli redd det ikke ble noe av i år men der kom den:)

Var full slåsskamp mellom kanarifans i går. 2 ganger. Så de fløy nedover tribunen begge gangene. Var vel en 4-5 som ble plukka ut av arenaen.

 

Etter kampen var det et felt på kanskje 20-30 mann i kanarifansen som ble omringet av vakter og som ble holdt. Tror det var casuals, de hadde ingen effekter på seg.

 

Møkkalag, møkkafolk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi runder av denne serierunden med noen klipp fra Arild Sundgots fotballskole. Som kjent er det å ta ballen med hendene i fokus, og selve prosessen å sparke ballen er litt nedprioritert. Det er etter Arilds eget ønske brukt en amerikansk fotball, siden den er lettere å holde i henda.

...Velkommen til Arilds Gilbert Sundgot's fotballskole. Her vil jeg lære deg hvordan du skal handse, uten at noen(ehm..joda)legger merke til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi runder av denne serierunden med noen klipp fra Arild Sundgots fotballskole. Som kjent er det å ta ballen med hendene i fokus, og selve prosessen å sparke ballen er litt nedprioritert. Det er etter Arilds eget ønske brukt en amerikansk fotball, siden den er lettere å holde i henda.

...Velkommen til Arilds Gilbert Sundgot's fotballskole. Her vil jeg lære deg hvordan du skal handse, uten at noen(ehm..joda)legger merke til det.

 

Satt i svingen ved siden av kanarifansen og det var de uten support-effekter som startet det hele, men flere gule kastet seg ned for å sloss. Vet ikke hva som er værst jeg eller minst inteligent jeg...... provosere eller la seg provosere.....

 

Resultatet er at kanarifuglene rager igjen på topp over supportbråk og populæritet. Regner med at flere andre klubber gleder seg til å få besøk av de.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sundgots hands var tydelig helt over til andre siden av banen, var vel ingen tvil overhodet. Men jeg er, for å være ærlig, mer opptatt av at vi så absolutt burde hatt frispark i forkant av målet. Jon Inge ble jo brukt som klatrestativ. At dommeren ikke så det var rett og slett pinlig. I tillegg synes jeg det var en del rare små-avgjørelser innimellom, som om ballen var ute eller ikke.

Over til noe positivt; gleder meg voldsomt til Daigo blir vant til de 20 ekstra cm norske frisparkmurer innehar, har tro på mange frisparkmål etter hvert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sundgots hands var tydelig helt over til andre siden av banen, var vel ingen tvil overhodet. Men jeg er, for å være ærlig, mer opptatt av at vi så absolutt burde hatt frispark i forkant av målet. Jon Inge ble jo brukt som klatrestativ. At dommeren ikke så det var rett og slett pinlig. I tillegg synes jeg det var en del rare små-avgjørelser innimellom, som om ballen var ute eller ikke.

Over til noe positivt; gleder meg voldsomt til Daigo blir vant til de 20 ekstra cm norske frisparkmurer innehar, har tro på mange frisparkmål etter hvert!

 

Vi kan med rette klage på noen av dommeravgjørelsene (gjorde det selv ganske høylydt i går), men realitetene er at vi, kampen sett under ett, ikke fortjente mer enn et poeng. Hadde vi spilt bedre hadde neppe dommerens vurderingsfeil vært avgjørende. (akkurat som den forrige handskampen til Sundgot - det var jo tross alt beste laget (i den kampen) som vant...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og dere må komme tidligere på kamp folkens, feltet vårt var halvfullt når det var 10 min til kampstart.

 

Skulle ta bussen 18.45 fra Jar, men måtte stå og se 3 busser kjøre forbi... I tillegg kjørte de jo en 5 minutters omtur rundt hele Fornebu + at de satte oss av 5 minutter fra stadion. Neste gang tar jeg bil selv!

 

samme her, skulle ta bussen fra høvik, men den kom heller aldri. var ikke på fa før kl 20.10. bussene hjem fungerte bra men til var bare tull

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si meg svært uenig i det der. Jeg synes at Risp spilte med en ekstrem rutine, og virker å være en meget god duelspiller. Uten han i forsvaret i går, (mot Occean osv..) er jeg redd det virkelig hadde godt gærent.

 

Jeg synes han tvert imot gjorde mange urutinerte avgjørelser igår, blant annet å velge å delta i en løpsduell mot Occean i en situasjon der Occean både er raskere og sterkere. Han hadde all verdens av tid til å sparke ballen utenfor sidelinjen. I den situasjonen hadde Occean vært alene igjennom mot Jon. Jeg synes Risp virket både nervøs, risikabel og klønete i mange situasjoner.

 

Å bryte foran uten sikring er dessuten også noe du aldri gjør som stopper. Det gjorde han ved minst to anledninger. Det gjorde forøvrig også Pål Steffen Andresen i LSK, noe som kostet dem et mål.

 

Vi skal selvfølgelig gi Risp litt tid, men det var ingen god debut, etter min mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget synd dere ikke vant igår!

Dere skulle hatt straffe på handsen til Sundgot, makan til møkka spiller skal man lete lenge etter.

Så kan dere stille dere dette spm;

Hadde Nannskogs volley gått i Mål? eller hadde Otto tatt den?

 

synd Occean ble Blåst forann mål gang på gang for ingen ting =(

 

I dag blir vi snytt for seieren av en koruppt dommer og et som vanlig bedritent LSK. Det er forjævlig...

 

les over, dere hadde ikke tatt igjen vis vi hadde leda 2-0

Endret av alubak
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget synd dere ikke vant igår!

Dere skulle hatt straffe på handsen til Sundgot, makan til møkka spiller skal man lete lenge etter.

Så kan dere stille dere dette spm;

Hadde Nannskogs volley gått i Mål? eller hadde Otto tatt den?

 

synd Occean ble Blåst forann mål gang på gang for ingen ting =(

 

I dag blir vi snytt for seieren av en koruppt dommer og et som vanlig bedritent LSK. Det er forjævlig...

 

les over, dere hadde ikke tatt igjen vis vi hadde leda 2-0

 

troll?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget synd dere ikke vant igår!

Dere skulle hatt straffe på handsen til Sundgot, makan til møkka spiller skal man lete lenge etter.

Så kan dere stille dere dette spm;

Hadde Nannskogs volley gått i Mål? eller hadde Otto tatt den?

 

synd Occean ble Blåst forann mål gang på gang for ingen ting =(

 

I dag blir vi snytt for seieren av en koruppt dommer og et som vanlig bedritent LSK. Det er forjævlig...

 

les over, dere hadde ikke tatt igjen vis vi hadde leda 2-0

 

MOD på tide å gripe inn. Dette ligner mer og mer på vgd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffende kamp i går. Vi var dårlge både på banen og tribunen. Noen tanker rundt kampen:

 

Stabæk:

 

En dårlig kamp fra oss. Mye slurv, dårlig offensiv samhandling, lite kreativitet og mange feil.

 

Telenor Arena:

 

Jeg savner Nadderud. TA er grå og trist og føles ikke som "hjemme" i det hele tatt. Alt var så moderne og grått og det fantes ingen bilder eller annet som feiret klubben vi alle er en del av.

 

Dommeren:

 

Gjorde mye rart i går, der de viktigste tingene var at vi skulle hatt frispark før målet til LSK, vi skulle hatt straffe når Arild Sundgot igjen bruker armene til å ødelegge for Stabæk og hvorfor ble ikke Kippe sendt av banen etter at han fikk behandlig i episoden med Nannskog og skuespilleren?

 

LSK:

 

En skam for norsk fotball.

Endret av Blå_i_eksil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Telenor Arena:

 

Jeg savner Nadderud. TA er grå og trist og føles ikke som "hjemme" i det hele tatt. Alt var så moderne og grått og det fantes ingen bilder eller annet som feiret klubben vi alle er en del av.

 

Det henger en god del bilder i vrimleområdet bak feltet vårt. En del kjente fjes på bildene fra ståplass. Inne på staddan kan det med suksess bli mer stb-relatert utsmykning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er faen meg lei av spillere som skal forsvare en situasjon når den er så åpenbar..

Enig. Han så vel ut som om han drev på med dårlig breakedance. Det er forøvrig IKKE en naturlig bevegelse inne i egen 16m, hadde han tatt opp hendene for å beskytte ansiktet kunne han kanskje ha prøvd å forsvare seg. Dette her er med mer overlegg enn det MMS ble utvist for i Stavanger i fjor.

Forøvrig meget rart at dommeren gir Nannskog gult. Dersom han mente at Nannskog skallet, skulle det vært rødt. Når han ikke gir rødt må han da ha mistanke om at Dosso filmer, og burde hatt minst gult. Kanskje han holdt igjen fordi Dosso hadde gult fra før? I såfall er det svakt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig meget rart at dommeren gir Nannskog gult. Dersom han mente at Nannskog skallet, skulle det vært rødt. Når han ikke gir rødt må han da ha mistanke om at Dosso filmer, og burde hatt minst gult. Kanskje han holdt igjen fordi Dosso hadde gult fra før? I såfall er det svakt

 

Provokasjon fra Daniel, helt ok med gult for det. Det svake i situasjonen er at Dosso burde vært vist ut, etter å ha fått sitt 2.gule for soleklar filming.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jeg savnet aller mest i går var raske kontringer. Jon hadde uendelig mange deilige raske 50 meters utkast i løpet av fjordåret, baller som var limt til føttene på både Allan og Johan. I går var Jon klar MANGE ganger, men hadde ingen alternativer! Verken Palmi, Daigo eller Hoff virket interisserte i å få ball. LSK rakk hele tiden å etablere seg. Men den ENE gangen Hoff var klar klarte han ikke å ta imot den utkastet. Jeg tror det er en ekstremt viktig nøkkel, for Stabæks offensive spill.

 

Må også si meg enig i at T A kan virke litt grå og trist. Kortsidene blir veldig kjedelig, der burde de finne på noe mer fargerikt. Hvorfor ikke selge litt reklame plass. Mulighet for noen svære greier på veggen??

 

Ingen andre som har hørt om at Veigar er på vei tilbake??

 

Alltid. Uansett!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen andre som har hørt om at Veigar er på vei tilbake??

 

Den ballen ble vel lagt død tidligere i uken, da Budstikka skrev at Nancy hadde svart et kontant nei på Stabæk sin forespørsel om å låne Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jeg savnet aller mest i går var raske kontringer. Jon hadde uendelig mange deilige raske 50 meters utkast i løpet av fjordåret, baller som var limt til føttene på både Allan og Johan. I går var Jon klar MANGE ganger, men hadde ingen alternativer! Verken Palmi, Daigo eller Hoff virket interisserte i å få ball. LSK rakk hele tiden å etablere seg. Men den ENE gangen Hoff var klar klarte han ikke å ta imot den utkastet. Jeg tror det er en ekstremt viktig nøkkel, for Stabæks offensive spill.

 

Klart det er det. Alan er borte og det merkes. Og Veigar var utrolig viktig for angrep mot etablert forsvar. Daigo har kommet inn og tilført laget andre kvaliteter som verken Alan eller Veigar hadde, men det er overhodet ikke nok som erstatning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig meget rart at dommeren gir Nannskog gult. Dersom han mente at Nannskog skallet, skulle det vært rødt. Når han ikke gir rødt må han da ha mistanke om at Dosso filmer, og burde hatt minst gult. Kanskje han holdt igjen fordi Dosso hadde gult fra før? I såfall er det svakt

Provokasjon fra Daniel, helt ok med gult for det. Det svake i situasjonen er at Dosso burde vært vist ut, etter å ha fått sitt 2.gule for soleklar filming.

Forsåvidt enig, men når det først skal gis kort må det gis mer en det ene gule

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Frispark før målet til LSK?

Helt klart.

Det er mye mer sikkert at LSK målet skulle vært annulert enn at vi skulle hatt straffe.

Han stiller seg helt inntil ryggen på Morten (tror det var Morten) og dytter ut til strake armer. Helt ufattelig at slikt ikke dømmes for.

 

Ingen grunn til panikk. Det er masse kvalitet i laget. I tillegg har vi gode spillere som kommer

-Segerstöm

-Johan Anderson

- I.A. (vet mange mener han ikke holder mål, men KRIGE kan han)

Vi mangler vel egentlig bare en spiss til hvis ikke Aase gjør noen store byks.

Det føltes som om vi manglet en spiss i kampen også, Daniel trengte vel ikke dusje etter kampen en gang.

Men vi vet hva han står for og alle kan ha en dårlig dag på jobb. Hadde håpet på mer enn 1 løp fra han samt at han kunne jogget ut av offsidepos. etter angrep slik at vi kan kontre når vi bryter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske fantastisk av lokalavisen budstikka å ha 5-10 bilder av kanarifansen mens de ikke har ett eneste bilde av SS.. lokalavis my ass...

 

Forklaringen er enkel; Fotografen valset rundt på banen en times tid før avspark, og tok bilder av folk på tribunen. Da var det allerede fullt på Kanari-feltet, med liv og trøkk. Det var det derimot ikke på SS-feltet, der folk fortsatt satt på Blå. Når da fotografen i ettertid går igjennom bildene sine, så ser han at de bildene han har av SS ikke rettferdiggjør hvordan dette feltet så ut under selve kampen, og velger naturlignok å ikke legge dem ut. Tipper du ville blitt mer indignert om han la ut de bildene han eventuelt tok da, for å si det sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Lillestrøm lørdag 14.mars kl 20
×
×
  • Opprett ny...