Gå til innhold

Etterlysning: Kan du lage Outlookkalender for Stabæk?


 Del

Anbefalte innlegg


Bra jobba Posse.

 

Dette får du til. Tror at dere ( stabæk support) , sammen med Stabæk fotball er inntressert i at det skal være mangeeeeeeee på kamp og at de skal høres.

 

igjen bra jobba

 

Vi skal se på en løsning hvor vi eventuelt har en ordning med løssalgbilletter til ståfeltet. Poenget med at folk har sesongkort er at da VET de at her skal det ståes, og synges.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra jobba Posse.

 

Dette får du til. Tror at dere ( stabæk support) , sammen med Stabæk fotball er inntressert i at det skal være mangeeeeeeee på kamp og at de skal høres.

 

igjen bra jobba

 

Vi skal se på en løsning hvor vi eventuelt har en ordning med løssalgbilletter til ståfeltet. Poenget med at folk har sesongkort er at da VET de at her skal det ståes, og synges.

 

Jeg klarer ikke helt å følge med i alle tråder om dagen.  Beklager.

 

Årsaken til at det ikke selges løssalgsbilletter på lørdag er at vi ikke har noen ordning klar for det ennå.  Vi har konsentrert oss om kjernegruppa - sesongkorthaverne.  Og fordi folk i Stabæksystemet er utrolig stressa for tiden.  

 

Vi må også ha en diskusjon innad i styret hvaslag løssalg vi ønsker.  Jeg er egentlig skeptisk til å ha for mye løssalg, folk som bor på Østlandet bør ha sesongkort om de vil stå med oss.  Samtidig vet vi at det er noen som bare kan komme en gang i mellom, vi har supportere i rundt om i hele landet og utenfor landet.  Vi må se på hvordan de eventuelt skal selges, Billettservice har allerede bevist at de skjønner lite.

 

Når det er sagt, så vil vi likevel gå en ekstra mil eller to dersom noen har særlige grunner til å ville ha billett hos oss lørdag.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er godt og høre Albert.

At det finnes gode grunner til at folk ikke har sesongkort skal du ikke sette i tvil. Du skal heller ikke sette i tvil at de som kommer vil bidra på tribunen, enten med positive rop eller negative akkurat som de med sesongkort. Men jeg tror at man vil tjene på en rundere holdning rundt dette med billettsalget.

Så er utfordringen Stabæk fotball som du sier, men da er spml om denne seristarten kom for tidlig for de ansvarlige. Det kan ikke være så innihampen vanskelig å selge løsbilletter i 2009.

En annen ting er at det skal lønne seg og kjøpe sesongkort istedet for enkeltbilletter.

Men la oss jobbe for å fylle feltet vårt med blaakledde supportere som ønsker å bidra for at vi skal ta the double i år og karre oss videre i CL.

På tv ruta på søndag så var det rimelig glissent på ståfeltet, og det må vi gjøre noe med.

 

Håkon

 

Bra jobba Posse.

 

Dette får du til. Tror at dere ( stabæk support) , sammen med Stabæk fotball er inntressert i at det skal være mangeeeeeeee på kamp og at de skal høres.

 

igjen bra jobba

 

Vi skal se på en løsning hvor vi eventuelt har en ordning med løssalgbilletter til ståfeltet. Poenget med at folk har sesongkort er at da VET de at her skal det ståes, og synges.

 

Jeg klarer ikke helt å følge med i alle tråder om dagen. Beklager.

 

Årsaken til at det ikke selges løssalgsbilletter på lørdag er at vi ikke har noen ordning klar for det ennå. Vi har konsentrert oss om kjernegruppa - sesongkorthaverne. Og fordi folk i Stabæksystemet er utrolig stressa for tiden.

 

Vi må også ha en diskusjon innad i styret hvaslag løssalg vi ønsker. Jeg er egentlig skeptisk til å ha for mye løssalg, folk som bor på Østlandet bør ha sesongkort om de vil stå med oss. Samtidig vet vi at det er noen som bare kan komme en gang i mellom, vi har supportere i rundt om i hele landet og utenfor landet. Vi må se på hvordan de eventuelt skal selges, Billettservice har allerede bevist at de skjønner lite.

 

Når det er sagt, så vil vi likevel gå en ekstra mil eller to dersom noen har særlige grunner til å ville ha billett hos oss lørdag.

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden vi er inne på dette med supportere...

Jeg hadde noen kjente som var på kamp på lørdag, har ikke vært på kamp før og hadde fått billeter til denne kampen.. de liker Vårt Kjære Stabæk, men klarer å forville seg inn på $$ feltet noe som ikke er rart eller synd... der får de grisekjeft av en eller annen veldig lite sympatisk mann, jeg vet ikke om det er sånn man verver supportere men disse menneskene som igrunn er veldig hyggelige har lite lyst til å møte på kamp igjen. Håpet egentlig på at vi skulle ønske flest mulig velkommen og ikke jage folk bort fra stadion.... Så mange er vi vel ikke????

 

Har selv blitt kjefta huden full på bortekamp for ikke å stå av $$ medlemmer, selv om jeg bare lo av dem og smilte tilbake høffelig som jeg er, kan jeg skjønne at det er sjokkerende for førstegangs besøkende på stadion.

 

 

Drittunger som tror de har tett autoritet er komiske til 1000.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

Stakkars kar.

 

 

Prøv å ring Sommarland i Bø - der har de en westernby som heter Las Bøgas. Skremmer bort enhver barnefamilie fra Sverige, men det er jo mulig denne fyren holder til der?

 

Off, ler så jeg griner, dette visste jeg ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal se på en løsning hvor vi eventuelt har en ordning med løssalgbilletter til ståfeltet. Poenget med at folk har sesongkort er at da VET de at her skal det ståes, og synges.

så med andre ord så bør dere ikke selge rene medlemskort,siden medlemmer uten sesongkort ikke er ordentlige stående/syngene supportere?

hmm.. bra med fullt felt eller? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette lurer jeg litt på, når gikk SS fra og være supporterklubb for stående syngende supportere til å inkludere alt og alle? Eller har det alltid vært sånn..?

 

Hvis det kun er sesongkort som kommer inn på feltene våre mot LSK, hva skjer da med resten av plassene? Litt dumt hvis det blir utsolgt, så har vi 700 ledige plasser borte hos oss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette lurer jeg litt på, når gikk SS fra og være supporterklubb for stående syngende supportere til å inkludere alt og alle? Eller har det alltid vært sånn..?

 

Hvis det kun er sesongkort som kommer inn på feltene våre mot LSK, hva skjer da med resten av plassene? Litt dumt hvis det blir utsolgt, så har vi 700 ledige plasser borte hos oss..

Poenget med å ikke åpne for ukontrollert salg av løse billetter er at vi ønsker folk som forstår at vårt felt er for stpående og syngende supportere.  Vi inkluderer alt og alle som elsker Stabæk som medlemmer.  På feltet vårt må man faktisk akseptere at man skal stå og synge.  

 

Det blir ikke 700 ledige plasser.  

 

 

Det blir ikke løssalgsordning på Lillestrømkampen.  Dette fordi vi ikke har prioritert å få det til, og fordi jeg ikke vil at slike billetter skal selges av Billettservice som søndag beviste at de selger våre billetter til alt og alle.

 

(Når det er sagt kan vi sikkert finne løsning for folk som kommer langveis fra - men den løsningen finnes altså ikke på Billettservice eller i Stabækbutikken).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis de billettene er "VÅRE" så burdte kanskje $$ få disse billettene da.. jeg kjøper ikke sesongkort fordi jeg er helgepappa og tar helst ikke barna mine med på $$ feltet, det fordi enkelte ikke klarer å oppføre seg som folk og tror man kan si å gjøre alt fordi man har tatt på seg en drakt... Orker ikke stå å forklare de alt om dårlig oppdragelse under kamp, ;) så da sitter vi heller og koser oss med god fotball. men jeg står gjerne og synger med når jeg ikke har barn, derfor veldig greit med løsalg av billetter. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette støtter jeg fullt opp om. Man har klart tidligere å selge løsbilletter til de kampene man ønsker så dette kan umulig være noe sak. IFK gøteborg kampen ble det solgt bill, RBK ble det solgt bill, VIF kampen ble det solgt bill.

Det finnes iallefall titusen grunner for mange at de ikke kjøper sesongkort. Nevner noen eksempler f.eks de som er i militæret, helgepappaer, skiftarbeidere, rett og slett de som ikke har andledning til å dra på fotballkamp annenhver helg.

Man kan ikke stenge døren for disse. Rekruteringen må ivaretaes.

Men et innlegg til disse setefantastene i Support: Det må da være nok ståplasser der ute , iallefall om det kun er sesongkortinnehavere som skal inn.

Lurer egentlig på hva Stabæk fotball ønsker?. Fullt hus og stormende jubel eller tamt og dødt og halvfullt. Jeg retter spml til de og kommer tilbake med svar når det foreligger.

 

Håkon, som stadig har noe og ergre seg over

 

Hvis de billettene er "VÅRE" så burdte kanskje $$ få disse billettene da.. jeg kjøper ikke sesongkort fordi jeg er helgepappa og tar helst ikke barna mine med på $$ feltet, det fordi enkelte ikke klarer å oppføre seg som folk og tror man kan si å gjøre alt fordi man har tatt på seg en drakt... Orker ikke stå å forklare de alt om dårlig oppdragelse under kamp, ;) så da sitter vi heller og koser oss med god fotball. men jeg står gjerne og synger med når jeg ikke har barn, derfor veldig greit med løsalg av billetter. :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hører jo også med til historien at sesongkortet er rasende billig og at det kommer til å lønne seg ganske raskt mtp antall kamper. I tillegg slipper man å stresse for å få tak i billetter til de store kampene. Det i seg selv gir mye Marginal Benefit (for dem som har økonomi).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rasende billig er ikke grunn nok om du som helgepappa ikke kan du ta med barna dine på supportfeltet( Dette pga av aldergrense satt av support) Da kjøper du LØS billetter et annet sted på stadion så kan man bruke sesong kortet når ungene ikke er der. Yeeee kjempelurt.

Joffen: dette ramla litt igjennom........

 

Håkon, som fortsatt ergrer seg

 

 

 

 

Det hører jo også med til historien at sesongkortet er rasende billig og at det kommer til å lønne seg ganske raskt mtp antall kamper. I tillegg slipper man å stresse for å få tak i billetter til de store kampene. Det i seg selv gir mye Marginal Benefit (for dem som har økonomi).
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da vil jeg si TAKK til alle som lot det bli mulig å kjøpe løs billetter til supportfeltet..

Igjen Takk

 

Håkon, som er straks litt mindre frustrert.

 

Rasende billig er ikke grunn nok om du som helgepappa ikke kan du ta med barna dine på supportfeltet( Dette pga av aldergrense satt av support) Da kjøper du LØS billetter et annet sted på stadion så kan man bruke sesong kortet når ungene ikke er der. Yeeee kjempelurt.

Joffen: dette ramla litt igjennom........

 

Håkon, som fortsatt ergrer seg

 

 

 

 

Det hører jo også med til historien at sesongkortet er rasende billig og at det kommer til å lønne seg ganske raskt mtp antall kamper. I tillegg slipper man å stresse for å få tak i billetter til de store kampene. Det i seg selv gir mye Marginal Benefit (for dem som har økonomi).

 

 

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rasende billig er ikke grunn nok om du som helgepappa ikke kan du ta med barna dine på supportfeltet( Dette pga av aldergrense satt av support) Da kjøper du LØS billetter et annet sted på stadion så kan man bruke sesong kortet når ungene ikke er der. Yeeee kjempelurt.

Joffen: dette ramla litt igjennom........

 

Håkon, som fortsatt ergrer seg

 

 

Det hører jo også med til historien at sesongkortet er rasende billig og at det kommer til å lønne seg ganske raskt mtp antall kamper. I tillegg slipper man å stresse for å få tak i billetter til de store kampene. Det i seg selv gir mye Marginal Benefit (for dem som har økonomi).

 

Nå tenkte jeg ikke på barna, men på far.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne hatt noe mer hjelp av snille supportere.

 

Jeg ønsker å lage 3 kalenderfiler for Outlook, for distribusjon over nettet og mail. Jeg har ikke så mye tid, og har ikke satt meg inn i hvordan disse lages.

 

1 kalender skal vise alle herrekampene

1 kalender skal vise alle damekampene

1 kalender skal vise begge deler (evt med juniorkamper og 2.-lagskamper)

 

mail lars.mehlum ætt stabak.no eller post her.

 

Tusen millioner takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne hatt noe mer hjelp av snille supportere.

 

Jeg ønsker å lage 3 kalenderfiler for Outlook, for distribusjon over nettet og mail. Jeg har ikke så mye tid, og har ikke satt meg inn i hvordan disse lages.

 

1 kalender skal vise alle herrekampene

1 kalender skal vise alle damekampene

1 kalender skal vise begge deler (evt med juniorkamper og 2.-lagskamper)

 

mail lars.mehlum ætt stabak.no eller post her.

 

Tusen millioner takk

Kan sikkert lage ;)

 

 

Skal prøve idag, men ikke garantert. Så hvis noen andre vil isteden er det fritt frem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne hatt noe mer hjelp av snille supportere.

 

Jeg ønsker å lage 3 kalenderfiler for Outlook, for distribusjon over nettet og mail. Jeg har ikke så mye tid, og har ikke satt meg inn i hvordan disse lages.

 

1 kalender skal vise alle herrekampene

1 kalender skal vise alle damekampene

1 kalender skal vise begge deler (evt med juniorkamper og 2.-lagskamper)

 

mail lars.mehlum ætt stabak.no eller post her.

 

Tusen millioner takk

Kan sikkert lage ;)

 

 

Skal prøve idag, men ikke garantert. Så hvis noen andre vil isteden er det fritt frem.

 

 

 

 

Er også interresert. Sikkert flere av oss som lever livet etter den elektroniske kalenderen.

Publiser gjerne filene på nett. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har laget en kalender og sendt den til Lars. Inneholder både herrer og kvinner. Blir snart tilgjengelig for resten!

Super! Håper stabækLars vet å sikre seg vedlikeholdskontrakt med deg. Kalenderen til NFF er nemlig alt annet enn statisk, da tv-rettighetshaverne har sikret seg endringsrettigheter i den! Burde egentlig ha vært en synk-funksjon mot NFFs kalender. :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som ønsker kalender i Google Calendar kan dere søke på "Stabæk Fotball herrer og kvinner 2009" på offentlige kalendere, og deretter legge den til. Lykke til

 

Jeg får det ikke til, for når jeg går inn på de offentlige kalenderne, så finnes det ikke noe søkefelt! Jeg får dermed ikke søkt, og da vet jeg ikke hvor jeg skal finne den. Det eneste som kommer opp når jeg går på offentlige kalendere er masse lands ferier.

 

EDIT: Det du kan gjøre, er å poste en direkte link til kalenderen. Linken kan du finne ved å gå på Calendar Settings på akkurat den kalenderen med kampene (i Google Calendar), også se ned der hvor det står Calendar Adress. Der kan du trykke på ICAL-knappen for å få opp en link som ville hjulpet meg veldig. :)

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Etterlysning: Kan du lage Outlookkalender for Stabæk?
×
×
  • Opprett ny...