Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Selv om Stabæk er i Adecco, har de klart å beholde Elitenivået de hadde hos pressen:

 

Ser at Aftenposten har 3 reportasjer om Sogndal/Sandefjord, 1 fra Brynekampen, en fra Sandefjord og det nærmeste man finner om Stabæk er kampoppsettet...

 

Dagladet har 1 om Sogndal og 0 om serielederen og toppscorerne

 

TV2/Nettavisen har 1 om Sogndal og 0 om Stabæk

 

VG har vært for opptatt med å hylle Drillo, Iversen og en afrikansk fjortis i lyn til å overhodet nevne Adeccoligaen denne runden...

 

Og til slutt - NRK har ikke en gang giddet å oppdatere Follo-Stabæk på tabellen, mens alle andre lag/kamper er oppdatert!

 

1. Mandalskam. 3 2 1 0 5 1 4 7

2. Sogndal 3 2 0 1 6 4 2 6

3. Bryne 3 1 2 0 6 4 2 5

4. Sandefjord 3 1 2 0 4 2 2 5

5. Pors Grenland 3 1 2 0 4 3 1 5

6. Strømsgodset 3 1 2 0 2 1 1 5

7. Tønsberg 3 1 1 1 6 4 2 4

8. Hønefoss 3 1 1 1 4 2 2 4

8. Stabæk 2 1 1 0 4 2 2 4

10. Hødd 3 1 0 2 3 3 0 3

11. Kongsvinger 3 1 0 2 3 6 -3 3

12. Skeid 3 1 0 2 3 7 -4 3

13. Follo 2 0 2 0 1 1 0 2

14. Moss 3 0 2 1 1 2 -1 2

15. Løv-Ham 3 0 1 2 1 5 -4 1

16. Alta 3 0 1 2 4 10 -6 1

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes poeng givningen til VG er helt grei, bortsett fra at Jesper får 4 og Henning 5. Det må være en glipp. Synes heller ikke midtstopperne var spes gode i går. Men 7 o8 til Veigar og Daniel og 6 til Jon er bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Stabæk er i Adecco, har de klart å beholde Elitenivået de hadde hos pressen:

 

Ser at Aftenposten har 3 reportasjer om Sogndal/Sandefjord, 1 fra Brynekampen, en fra Sandefjord og det nærmeste man finner om Stabæk er kampoppsettet...

 

 

31699[/snapback]

 

Det står en notis i Aftenposten med overskriften

"STABÆK SKJØT GULLFUGLEN"

Om Daniel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drit i Stikka. Bare lat som de ikke eksisterer.

 

Traff forresten Tor Bjørnar Holmlund på Nadderud forleden. Han ville ha en uttalelse på et eller annet. Jeg sa at Stabæk Support hadde fått ny talsmann - og at det var en kvinne. Så la jeg til, "det er jo forsåvidt en sak dere burde lage noe på, det er jo ikke så mange supporterklubber som har jenter som talsmann/kvinne"

 

Svaret oppsummerer i grunn Tor Bjørnar Holmlund som person og hans seriøsitet som journalist:

 

"Er a' fin a'?"

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Stabæk er i Adecco, har de klart å beholde Elitenivået de hadde hos pressen:

 

Ser at Aftenposten har 3 reportasjer om Sogndal/Sandefjord, 1 fra Brynekampen, en fra Sandefjord og det nærmeste man finner om Stabæk er kampoppsettet...

 

 

31699[/snapback]

 

Det står en notis i Aftenposten med overskriften

"STABÆK SKJØT GULLFUGLEN"

Om Daniel

31724[/snapback]

 

Morgennummeret that is?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Stabæk er i Adecco, har de klart å beholde Elitenivået de hadde hos pressen:

 

Ser at Aftenposten har 3 reportasjer om Sogndal/Sandefjord, 1 fra Brynekampen, en fra Sandefjord og det nærmeste man finner om Stabæk er kampoppsettet...

 

 

31699[/snapback]

 

Det står en notis i Aftenposten med overskriften

"STABÆK SKJØT GULLFUGLEN"

Om Daniel

31724[/snapback]

 

Morgennummeret that is?

31756[/snapback]

 

 

It is indeed, sir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er en utrolig deilig 2 siders reportasje fra kampen i Aftenposten Aften.

 

...sier svensken om Gunnarson, som er i stand til å drible tre mann i en halvfull bordpakning smør..

 

:lol:

 

Stabæk Feber

Stabæk Fotball opplever det paradoksale at laget trekker flere folk etter nedrykket til 1. divisjon. I går var nesten halvparten av tilskuerne på Ski stadion "blaa".

 

Sånn ja, la hele verden få se!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Traff forresten Tor Bjørnar Holmlund på Nadderud forleden. Han ville ha en uttalelse på et eller annet. Jeg sa at Stabæk Support hadde fått ny talsmann - og at det var en kvinne. Så la jeg til, "det er jo forsåvidt en sak dere burde lage noe på, det er jo ikke så mange supporterklubber som har jenter som talsmann/kvinne"

31744[/snapback]

 

Han burde kanskje lært seg et og annet journalistisk knep av Morten M. Skjønsberg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Traff forresten Tor Bjørnar Holmlund på Nadderud forleden. Han ville ha en uttalelse på et eller annet. Jeg sa at Stabæk Support hadde fått ny talsmann - og at det var en kvinne. Så la jeg til, "det er jo forsåvidt en sak dere burde lage noe på, det er jo ikke så mange supporterklubber som har jenter som talsmann/kvinne"

31744[/snapback]

 

Han burde kanskje lært seg et og annet journalistisk knep av Morten M. Skjønsberg!

31836[/snapback]

 

Ikke verst..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet det er irriterende at Adecco-ligaen ikke dekkes i den grad man kunne ønske. De fleste husker sikkert tilbake til i fjor, hvor mye var det vi brydde oss om 1. divisjon da?!.. Jeg, for min del brydde meg ikke så stort...

 

Derfor; rykk opp igjen! Da får vi også den mediadekningen vi ønsker oss! De som bryr seg om tippeligalagene rundt om i Norge vil ikke høre om åssen det går i serie-A! De vil høre om Tippeligaen!

 

Nå høres det kanskje ut som om jeg ikke liker Stabæk, men det gjør jeg så absolutt! Jeg ELSKER Stabæk! Jeg synes også det er irriterende, men vi er nødt til å leve med dette til vi er tilbake der vi hører hjemme! I Tippeliagaen! Alltid. Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er en utrolig deilig 2 siders reportasje fra kampen i Aftenposten Aften.

 

...sier svensken om Gunnarson, som er i stand til å drible tre mann i en halvfull bordpakning smør..

 

:lol:

 

Stabæk Feber

Stabæk Fotball opplever det paradoksale at laget trekker flere folk etter nedrykket til 1. divisjon. I går var nesten halvparten av tilskuerne på Ski stadion "blaa".

 

Sånn ja, la hele verden få se!

31783[/snapback]

 

Ligger dette på nett noe sted?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derfor; rykk opp igjen! Da får vi også den mediadekningen vi ønsker oss! De som bryr seg om tippeligalagene rundt om i Norge vil ikke høre om åssen det går i serie-A! De vil høre om Tippeligaen!

 

31869[/snapback]

 

Jeg forstår også at det ikke er samme dekningen i Serie-A som i TL, men mener at enkelte aviser kanskje burde nedprioritere norsk 2. divisjon litt, i forhold til Serie-A. Kamper med 2. laget til Tippeligaklubber involvert får jo større dekning en oss.

 

For de som er interessert følger et fyldig referat fra Viking 2 - Brann 2 ! ! !

 

Men jeg er enig med deg, den beste løsningen for oss er banalt enkel, rykke opp!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derfor; rykk opp igjen! Da får vi også den mediadekningen vi ønsker oss! De som bryr seg om tippeligalagene rundt om i Norge vil ikke høre om åssen det går i serie-A! De vil høre om Tippeligaen!

 

31869[/snapback]

 

Jeg forstår også at det ikke er samme dekningen i Serie-A som i TL, men mener at enkelte aviser kanskje burde nedprioritere norsk 2. divisjon litt, i forhold til Serie-A. Kamper med 2. laget til Tippeligaklubber involvert får jo større dekning en oss.

 

For de som er interessert følger et fyldig referat fra Viking 2 - Brann 2 ! ! !

 

Men jeg er enig med deg, den beste løsningen for oss er banalt enkel, rykke opp!!!

31924[/snapback]

 

- Vi har en botliste som jeg har ansvaret for. Der blir alt fra tunneler til for-sent-komming straffet med bøter. Taper vi en kamp må alle spillerne ut med 50 kroner hver, sier Ruthford Pedersen.

 

Høres tøft ut å måtte betale 50 kroner i bot. Kan få mange tap for 500,- spenn da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Vi har en botliste som jeg har ansvaret for. Der blir alt fra tunneler til for-sent-komming straffet med bøter. Taper vi en kamp må alle spillerne ut med 50 kroner hver, sier Ruthford Pedersen.

 

Høres tøft ut å måtte betale 50 kroner i bot. Kan få mange tap for 500,- spenn da!

31927[/snapback]

 

På den måten blir det nå ihvertfall en heidundrendes nedrykksfest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ok, det er bare fryd og gammen for alle dere der hjemme i gamlelandet som kan gaa paa kampen, men for oss som sitter fast utenlands med studier, da er det litt vaerre! det beste jeg kan faa til er den forbanna maalseervicen som baade nettavisen,vg og dagbladet tilbyr, noe som betyr at hver gang det blir scoring(som oftest 10min for senere enn det skjedde) kommer det "maal scoret av stabaek", noe som er utrooooolig artig aa se paa i 90 minutter klokka 0900 om morran hver sondag...

 

saa, poenget er, noen som vet om en side jeg kan se kampen min for min? fant forresten ut at budstikka hadde noe lignede, men fikk det ikke til aa funke for etter kampene er ferdige, rare greier...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ok, det er bare fryd og gammen for alle dere der hjemme i gamlelandet som kan gaa paa kampen, men for oss som sitter fast utenlands med studier, da er det litt vaerre! det beste jeg kan faa til er den forbanna maalseervicen som baade nettavisen,vg og dagbladet tilbyr, noe som betyr at hver gang det blir scoring(som oftest 10min for senere enn det skjedde) kommer det "maal scoret av stabaek", noe som er utrooooolig artig aa se paa i 90 minutter klokka 0900 om morran hver sondag...

 

saa, poenget er, noen som vet om en side jeg kan se kampen min for min? fant forresten ut at budstikka hadde noe lignede, men fikk det ikke til aa funke for etter kampene er ferdige, rare greier...

32236[/snapback]

satt hjemme forrige søndag grunnet konas bursdag ( - ja jeg er tøffel) og fulgte kampen via Aftenposten. Var nokså tilfredstillende det, fikk sms underveis også og forsinkelsen var ikke på mer en 1-2 minutter. Evt. så kan du jo prøve å tune i på RadioAlta (om Webradio finnes da - og om du skjønner språket) som muligens har live dekning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 hadde innslag fra kampen nettopp!!

Alta-målet var rein tabbe av Jon, målet til Tommy var om mulig ennå vakrere enn jeg husket!

 

Reprise klokka 04:10 i natt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...