Albert 921 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Som sagt, oss som ikke klarer å stille inn videospillern må også få tak i denne videon NÅR BLIR DET AVSPILLING AV VIDEON PÅ ONKEL BLAA? Fredag forstkommende....? Link to post Share on other sites More sharing options...
Sebulba 3 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Ser at Tor Arnø kaller Stabæk Support for bærget. Hentet fra hans innlegg på Stabak.no "Det er ikke for ingenting at bærget synger "Alle gutta". Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 2,031 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Når kommer første Stabækjente slik? Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Det der var jo rett og slett ekkelt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Albert 921 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Når kommer første Stabækjente slik? La oss håpe at vi slipper det. I likhet med heijenter, duskejenter, korps og annen dustevirksomhet som antakelig har til hensikt å trekke folk som likevel ikke er interessert i fotball til kampene. Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 4,537 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Pene piker fra Bærum gjør ikke slikt. Og så er det ingen som vil ha rekelukt på skjerfet sitt Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 21,508 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Og så er det ingen som vil ha rekelukt på skjerfet sitt Nå fikk jeg noen ugne bilder i hodet... Link to post Share on other sites More sharing options...
Øyvind 2,041 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 FØRSTE MØTE MED NADDERUDJeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker! Kommentar i dagens Aftenposten. FY FAEN FOR EN DAG! Hvor fant du det, sa du? Jeg finner det ikke noe steder. Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 FØRSTE MØTE MED NADDERUDJeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker! Kommentar i dagens Aftenposten. FY FAEN FOR EN DAG! Hvor fant du det, sa du? Jeg finner det ikke noe steder. Side 2, morgen utgaven, helt opp i venstre hjørne, "God Morgen". Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 13,021 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Følg med på NRK1 i ettermiddag. Østlandssendingen... Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Når går det? Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 2,031 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 18.40 tror jeg. Mener det er det som kommer etter barne-tv...;-) Link to post Share on other sites More sharing options...
kjakan 0 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Barne-tv avsluttes idag med nok en episode av Karsten og Petra (etter Fimlene og Bosse). Det er absolutt verdt å få med seg - og så er det bara å bli sittende litt til, selv om det kolliderer med barne-timen på radio. Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 2,031 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Hehe... Fimlene er det verste!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 13,021 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Sorry, mente P1! IKKE NRK1! radio, ikke fjernsyn. Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 2,031 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Og da snakker vi om når? Link to post Share on other sites More sharing options...
Squawker 11 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Og da snakker vi om når? Distrikssendingen begynner kl. 16:00. Fortsetter til 17:30. Link to post Share on other sites More sharing options...
kebab 0 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 se det på tv budstikka da smartinger det begynner 17:30 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 13,021 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 P1 om noen få strakser... Link to post Share on other sites More sharing options...
Berdiin 35 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Ikke media, men koslig lesing alikevel.. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...Stab%E6k&Page=0 Link to post Share on other sites More sharing options...
Tellefsen 0 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Fått mange hyggelige tilbakemeldinger! Både av VIF fans og andre fans.. Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 "Supporterbrølene fra "Onkel Blaa", som forøvrig nok kunne høres til Asker og forbi, holdt det gående til langt på natt i Bærum i går. Da et nydusjet og dresskledd Stabæk endelig kom innom supporterstedet ut på kvelden, løftet nærmest taket seg i takt med sangene som ble sunget av et ellevilt blått hav av fans. Bakerst i køen av stolte Stabæk-spillere gikk Jesper Jansson med en gigantisk flaske sprudlevann som neppe ble fortært, men derimot sprutet veggimellom i vill jubel." Å så mye digg å lese i dag! Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 5 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 til å grine av Link to post Share on other sites More sharing options...
KongKjakan 4 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Janne Jønsson var også på distiktsnyhetene på NRK1 i dag. Fikk dessverre bare med med det siste minuttet Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Gåsehud!!!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Markus 5 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Det feteste er at Jesper kommer til å fortsette i klubben når han har lagt opp om 7 år... Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted October 17, 2005 (edited) Share Posted October 17, 2005 (edited) Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Edited October 17, 2005 by sigurdlk Link to post Share on other sites More sharing options...
Albert 921 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig... Link to post Share on other sites More sharing options...
Squawker 11 Share Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig... Det står i hvertfall dårlig til med norsken hos de fleste journalister! Grrrr! Men de som ikke vet forskjellen på Oslo Vest og Bærum bør få lov å stifte nærmere bekjentskap med Lysakerelva. Jeg kan dytte, jeg Link to post Share on other sites More sharing options...
apk 16 Share Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig... Det står i hvertfall dårlig til med norsken hos de fleste journalister! Grrrr! Men de som ikke vet forskjellen på Oslo Vest og Bærum bør få lov å stifte nærmere bekjentskap med Lysakerelva. Jeg kan dytte, jeg Ta det som et tegn på at vi er på vei fra å være Bærums stoltet til å bli Østlandets stolthet! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts