Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Hva skjer med Blue Dream TV? Seriestarten er igang og vi har ennå ikke sett noe til den nye mediasatsningen. Er lei av kun å høre hva Nannskog og Jönsson har å si. Vil høre hva Risp synes om debuten. Vil se en omvisning av den nye stadion. Vil høre målscorer Palmi mm. Budstikka har et par intervjuer, men på langt nær så mange som man kunne håpet. Moro å høre Palmi sin norsk iallefall. Han er allerede bedre enn Veigar. Hvorfor er islendinger så gode i norsk? Vet islandsk og norsk er ganske likt, men ikke sååå likt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med Blue Dream TV? Seriestarten er igang og vi har ennå ikke sett noe til den nye mediasatsningen. Er lei av kun å høre hva Nannskog og Jönsson har å si. Vil høre hva Risp synes om debuten. Vil se en omvisning av den nye stadion. Vil høre målscorer Palmi mm. Budstikka har et par intervjuer, men på langt nær så mange som man kunne håpet. Moro å høre Palmi sin norsk iallefall. Han er allerede bedre enn Veigar. Hvorfor er islendinger så gode i norsk? Vet islandsk og norsk er ganske likt, men ikke sååå likt

 

Hvis jeg ikke tar feil saa laerer islendinger aa skrive og snakke dansk paa skolen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med Blue Dream TV? Seriestarten er igang og vi har ennå ikke sett noe til den nye mediasatsningen. Er lei av kun å høre hva Nannskog og Jönsson har å si. Vil høre hva Risp synes om debuten. Vil se en omvisning av den nye stadion. Vil høre målscorer Palmi mm. Budstikka har et par intervjuer, men på langt nær så mange som man kunne håpet. Moro å høre Palmi sin norsk iallefall. Han er allerede bedre enn Veigar. Hvorfor er islendinger så gode i norsk? Vet islandsk og norsk er ganske likt, men ikke sååå likt

Haha, det høres jo fantastisk likt ut som saftkokerdialekt :lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med Blue Dream TV? Seriestarten er igang og vi har ennå ikke sett noe til den nye mediasatsningen. Er lei av kun å høre hva Nannskog og Jönsson har å si. Vil høre hva Risp synes om debuten. Vil se en omvisning av den nye stadion. Vil høre målscorer Palmi mm. Budstikka har et par intervjuer, men på langt nær så mange som man kunne håpet. Moro å høre Palmi sin norsk iallefall. Han er allerede bedre enn Veigar. Hvorfor er islendinger så gode i norsk? Vet islandsk og norsk er ganske likt, men ikke sååå likt

 

Hvis jeg ikke tar feil saa laerer islendinger aa skrive og snakke dansk paa skolen.

 

Er ikke det Færøyingene?

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med Blue Dream TV? Seriestarten er igang og vi har ennå ikke sett noe til den nye mediasatsningen. Er lei av kun å høre hva Nannskog og Jönsson har å si. Vil høre hva Risp synes om debuten. Vil se en omvisning av den nye stadion. Vil høre målscorer Palmi mm.

 

Det lurer jeg også på. Er enig i at det blir litt vel mye fokus på hva Daniel og Janne mener om kampene.

 

Dårlig å ikke holde det man lover, Håkon Bjercke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med Blue Dream TV? Seriestarten er igang og vi har ennå ikke sett noe til den nye mediasatsningen. Er lei av kun å høre hva Nannskog og Jönsson har å si. Vil høre hva Risp synes om debuten. Vil se en omvisning av den nye stadion. Vil høre målscorer Palmi mm. Budstikka har et par intervjuer, men på langt nær så mange som man kunne håpet. Moro å høre Palmi sin norsk iallefall. Han er allerede bedre enn Veigar. Hvorfor er islendinger så gode i norsk? Vet islandsk og norsk er ganske likt, men ikke sååå likt

 

Og da gjerne med noen andre enn hr. Bjercke(?) i journalistrollen. Han er ikke bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og da gjerne med noen andre enn hr. Bjercke(?) i journalistrollen. Han er ikke bra.

 

Fy faen - dere syter som bortskjemte drittunger. Be mammaen deres ringe klubben og klage!

 

Dårlig å ikke holde det man lover, Håkon Bjercke!
Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, Håkon Bjercke gikk jo temmelig offensivt ut og lovet veldig mye i fylla i Frankrike. Sesongen er igang og ennå har vi ikke sett noen utvikling for BDTV. Kan jo bli utålmodig fordi man vil ha mest mulig Stabæk-stoff i flest mulig kanaler. Og det er vel neppe et mindretall som syntes Bjercke ikke virket superkompetent da han holdt på i ABTV...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, Håkon Bjercke gikk jo temmelig offensivt ut og lovet veldig mye i fylla i Frankrike. Sesongen er igang og ennå har vi ikke sett noen utvikling for BDTV. Kan jo bli utålmodig fordi man vil ha mest mulig Stabæk-stoff i flest mulig kanaler. Og det er vel neppe et mindretall som syntes Bjercke ikke virket superkompetent da han holdt på i ABTV...

De jobber for harde livet for å sette opp helt splitter nye stabak.no, og den nye platformen som ble lovet i fylla kommer. Have in mind at de også har hatt en del å gjøre med arenaen, storskjermer, tv-rom osv. De er ikke en veldig stor stab...

 

Jeg måtte i hvertfall vente lenge på kassettene med seriemesterstorskjermproduksjon fordi de fløy rundt til alle kanter og knapt var ute av arenaen for å sove for å rekke alt.

 

Helt fair å være utålmodig, men ikke syt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, Håkon Bjercke gikk jo temmelig offensivt ut og lovet veldig mye i fylla i Frankrike. Sesongen er igang og ennå har vi ikke sett noen utvikling for BDTV. Kan jo bli utålmodig fordi man vil ha mest mulig Stabæk-stoff i flest mulig kanaler. Og det er vel neppe et mindretall som syntes Bjercke ikke virket superkompetent da han holdt på i ABTV...

 

Nå er jo ABTV-tiden til Bjercke mange mange år siden, og vi så vel allerede på lørdag at han har forbedret seg kraftig? Tror dette blir knallbra jeg. Ha litt tålmodighet. De jobber på spreng med å rekke alt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bjercke er mer enn god nok for meg og banker flere andre fotballjournalister ned i støvlene. Det er mange som tenker at han kun skal lage TV for klubben, men det er ikke tilfellet. Når ny webside er lansert er det sikkert en mulighet for at det kommer et dybdeintervju med Cooper.

 

Jeg ønsker meg en reportasje med omvisning i garderoben. Den skulle jo ha hesteskoform på benkene og visstnok fremstå som rimelig fresh.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det dreier seg vel bare om å holde det man lover - ikke i fylla, men på egen nettside! Det bør ikke være for mye for langt.

Men som folk skriver, jobbes det beinhardt med nettopp det. Jeg vet ikke hva du kan om web, (jeg kan praktisk talt ingenting selv) men en ny plattform er fundamentet til en nettside. Det på den de skal bygge en nettside med flere typer innhold...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Imponerende av Budstikka å legge ut en nyhetssak om at Stabæk er interessert i Allan Jepsen, i dag, med nøyaktig de samme uttalelsene som for en ukes tid siden. Altså ingenting nytt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det dreier seg vel bare om å holde det man lover - ikke i fylla, men på egen nettside! Det bør ikke være for mye for langt.

Men som folk skriver, jobbes det beinhardt med nettopp det. Jeg vet ikke hva du kan om web, (jeg kan praktisk talt ingenting selv) men en ny plattform er fundamentet til en nettside. Det på den de skal bygge en nettside med flere typer innhold...

 

Det jobbes beinhardt med å få klar Blue Dream TV til seriestart? Man kommer ikke vekk fra at dette er et løftebrudd, så kan man mene hva man vil om det.

 

Jeg skjønner at de jobber med å få det på plass, men det står da fremdeles på stabak.no at "Vi starter en ny web-tv til sesongstart 2009", noe som de altså ikke har greid å få til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jobbes beinhardt med å få klar Blue Dream TV til seriestart? Man kommer ikke vekk fra at dette er et løftebrudd, så kan man mene hva man vil om det.

 

Jeg skjønner at de jobber med å få det på plass, men det står da fremdeles på stabak.no at "Vi starter en ny web-tv til sesongstart 2009", noe som de altså ikke har greid å få til.

Ingen snakker i mot definisjonen din av løftebrudd, med mindre man påstår at det er kvinnenes seriestart det er snakk om, men jeg kan ikke skjønne at du gidder å henge deg opp i det. Vær heller postitiv når de får lansert ny side og BDTV, om det så er en, to eller tre uker for sent. Det blir sikkert jævlig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det dreier seg vel bare om å holde det man lover - ikke i fylla, men på egen nettside! Det bør ikke være for mye for langt.

Men som folk skriver, jobbes det beinhardt med nettopp det. Jeg vet ikke hva du kan om web, (jeg kan praktisk talt ingenting selv) men en ny plattform er fundamentet til en nettside. Det på den de skal bygge en nettside med flere typer innhold...

 

Det jobbes beinhardt med å få klar Blue Dream TV til seriestart? Man kommer ikke vekk fra at dette er et løftebrudd, så kan man mene hva man vil om det.

 

Jeg skjønner at de jobber med å få det på plass, men det står da fremdeles på stabak.no at "Vi starter en ny web-tv til sesongstart 2009", noe som de altså ikke har greid å få til.

Løftebrudd? Kaller du det løftebrudd hver gang bussen er et par minutter forsiknet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Løftebrudd? Kaller du det løftebrudd hver gang bussen er et par minutter forsiknet?

 

Den bussen her har ikke kommet på et par år nå....

 

Flaut at klubben ikke har et web tv tilbud nå som vi har tidenes mulighet til å bygge supportermassen med ny stadion og seriegull i lomma.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jobbes beinhardt med å få klar Blue Dream TV til seriestart? Man kommer ikke vekk fra at dette er et løftebrudd, så kan man mene hva man vil om det.

 

Jeg skjønner at de jobber med å få det på plass, men det står da fremdeles på stabak.no at "Vi starter en ny web-tv til sesongstart 2009", noe som de altså ikke har greid å få til.

Løftebrudd? Kaller du det løftebrudd hver gang bussen er et par minutter forsiknet?

 

Jeg mener helt seriøst at det bør være mulig å holde et slikt løfte som Bjercke og de medieansvarlige i Stabæk har gitt. Jeg ser ikke at det er alt for mye å be om.

 

Men jeg antar at man kan bortforklare alle løftebrudd på den måten du gjør. Jens Stoltenberg kan jo bare henvise til det lokale buss-selskapet hver gang han ikke innfrir det han lover. Et buss-selskap har ganske mange løfter å holde i løpet av en dag! Og det er ganske mange eksterne faktorer som selskaper ikke rår over som vil påvirke hvorvidt løftet blir holdt. Medieansvarlige i Stabæk har gitt ett eneste løfte i år, og det burde de ha holdt. Det er alt jeg sier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener helt seriøst at det bør være mulig å holde et slikt løfte som Bjercke og de medieansvarlige i Stabæk har gitt. Jeg ser ikke at det er alt for mye å be om.

 

Men jeg antar at man kan bortforklare alle løftebrudd på den måten du gjør. Jens Stoltenberg kan jo bare henvise til det lokale buss-selskapet hver gang han ikke innfrir det han lover. Et buss-selskap har ganske mange løfter å holde i løpet av en dag! Og det er ganske mange eksterne faktorer som selskaper ikke rår over som vil påvirke hvorvidt løftet blir holdt. Medieansvarlige i Stabæk har gitt ett eneste løfte i år, og det burde de ha holdt. Det er alt jeg sier.

 

Jeg husker en gang noen som lovet at de ikke skulle forsøke å skrive vektige innlegg etter et de hadde røyket de ølvåte sokkene sine. Løfter, ass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jobbes beinhardt med å få klar Blue Dream TV til seriestart? Man kommer ikke vekk fra at dette er et løftebrudd, så kan man mene hva man vil om det.

 

Jeg skjønner at de jobber med å få det på plass, men det står da fremdeles på stabak.no at "Vi starter en ny web-tv til sesongstart 2009", noe som de altså ikke har greid å få til.

Løftebrudd? Kaller du det løftebrudd hver gang bussen er et par minutter forsiknet?

 

Jeg mener helt seriøst at det bør være mulig å holde et slikt løfte som Bjercke og de medieansvarlige i Stabæk har gitt. Jeg ser ikke at det er alt for mye å be om.

 

Men jeg antar at man kan bortforklare alle løftebrudd på den måten du gjør. Jens Stoltenberg kan jo bare henvise til det lokale buss-selskapet hver gang han ikke innfrir det han lover. Et buss-selskap har ganske mange løfter å holde i løpet av en dag! Og det er ganske mange eksterne faktorer som selskaper ikke rår over som vil påvirke hvorvidt løftet blir holdt. Medieansvarlige i Stabæk har gitt ett eneste løfte i år, og det burde de ha holdt. Det er alt jeg sier.

Det er mulig hukommelsen min svikter meg nå, men jeg kan umulig huske at Håkon Bjercke gikk til valg på løftet om en webTVløsning. Medieavdelingen i Stabæk har ansvar for kontakten med den øvrige pressen og innlosjering i Hangaren, stoff til egne sider, Telenor Arena siden samt at man lager en helt ny plattform for stabaksiden. Det er nettopp denne plattformen som skal tillate webTV. Den nevnte medieavdelingen består av tre-fire personer...

 

Det er ikke noe i veien med å mene at en del burde vært på plass tidligere, jeg synes bare det blir litt i overkant å begynne å hyle om løftebrudd.

 

Jeg for min del er glad for at en tar seg til å bygge et solid fundament som gjør at en senere kan bruke ressursene på å lage større og mindre innslag med god kvalitet. Etter det jeg hører er det spennende ting i vente.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...