Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


NRK bøyer av for kritikken og flytter lørdagskampen til kl 16.00,

Det gjør de ikke. Det har hele tiden vært meningen at de neste lørdagskampene skal gå kl 16. Først når sommerprogrammet inntar TV-skjermen skal de ha kamp kl 20 igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er "før kampen" på TVbudstikka produsert av budstikka eller?? var jo ca 30 sekunder om stabæk, og tommy berntsen i studio... ikke mye stabæk-touch over det der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider



 

 

Håper det ikke når noe lenger ut i media enn det, for da ser det mye verre ut enn det egentlig var ment. Guttestreker folk gjorde fordi de trodde lsk var naive og slappe blir vridd til tyveri og utnyttelse av den ulempen de hadde ved at de måtte møte opp tidlig på dagen og legge igjen alt de eide.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det ikke når noe lenger ut i media enn det, for da ser det mye verre ut enn det egentlig var ment. Guttestreker folk gjorde fordi de trodde lsk var naive og slappe blir vridd til tyveri og utnyttelse av den ulempen de hadde ved at de måtte møte opp tidlig på dagen og legge igjen alt de eide.

 

Matchball Mandag avsluttet sendingen med en diskusjon om Fugla-banneret iallfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

 

Mener han er vestlending, så kanskje AaFK eller Molde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

 

Mener han er vestlending, så kanskje AaFK eller Molde?

 

Valderhaug er et Ålesundsnavn, så det stemmer med AaFK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

Linken går til Sunnmørsposten, så Aafk er vel sannsynligvis ikke så langt unna sannheten :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

Linken går til Sunnmørsposten, så Aafk er vel sannsynligvis ikke så langt unna sannheten :)

 

Du kan få den i Hamarformat, Trønderformat, Sørlandsformat, Bergensformat...mm... bare å velge og vrake! Flerkulturell denne Bertil. Artikkelen er en del av 100%fotball sitt samarbeid, så den finnes i mange lokalaviser. Fyren skatter til Oslo (og fortjener ikke de 850k han tjener) så han kan være VIF-supporter...eller enda en innflytter

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flerkulturell denne Bertil. Artikkelen er en del av 100%fotball sitt samarbeid, så den finnes i mange lokalaviser. Fyren skatter til Oslo (og fortjener ikke de 850k han tjener) så han kan være VIF-supporter...eller enda en innflytter

 

Fyren er sunnmøring. Fra Ålesund, men må sympatisere med Vif (og Lyn) i tillegg siden han også er kommentator i Aftenposten Aften. Rimelig inkompetent når det kommer til fotball. Og det at han klarer å skrive om forvokst gymsal forteller vel om begrenset kapasitet jevnt over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flerkulturell denne Bertil. Artikkelen er en del av 100%fotball sitt samarbeid, så den finnes i mange lokalaviser. Fyren skatter til Oslo (og fortjener ikke de 850k han tjener) så han kan være VIF-supporter...eller enda en innflytter

 

Fyren er sunnmøring. Fra Ålesund, men må sympatisere med Vif (og Lyn) i tillegg siden han også er kommentator i Aftenposten Aften. Rimelig inkompetent når det kommer til fotball. Og det at han klarer å skrive om forvokst gymsal forteller vel om begrenset kapasitet jevnt over.

Hepp,

 

Jeg ga opp Valderhaug den gangen han kallte Lampard for en dårlig kopi av Gerrard. Der og da mistet han all injurierende kraft og jeg har siden kun skummet gjennom våset han lierer av seg på VGD... nei, unnskyld Aftenpostens kommentatorplass.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette kommer vi til å høre for alltid. Like greit å venne seg til det.

 

Jada, men relevansen ift kommentaren er jo lik null.

 

Det stemmer. Har like lite relevans som århundrets dust Nisja som på trass klarte å klemme inn hvorvidt folk fra Bærum kjørte Audi Q7 i en anmeldelse av AC/DC-konserten.

 

Det beste er egentlig å komme dem i forkjøpet. Ingenting er så avvæpnende som selvironi. Jeg kaller den gymsalen selv, og da står hver eneste klansskalle, påskefugl, brannmann, viking eller karskdrukkenbolt igjen og sier: "jamen, jamen, hva faen skal jeg erte de med nå?".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

Aftenposten har mistet noe av grepet på fotballen. De har ikke oppdaget at serien har startet og dekker kun en kamp i serierunden. Er det mulig? De bør våkne opp. Vinterdvalen er over. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten har mistet noe av grepet på fotballen. De har ikke oppdaget at serien har startet og dekker kun en kamp i serierunden. Er det mulig? De bør våkne opp. Vinterdvalen er over. :lol:

 

Det er faen meg drøyt når Dagsavisen har bedre fotballdekning enn Aftenposten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg burde kanskje visst det, men hvilken klubbtilhørighet har Bertil Valderhaug? Leste en artikkel om straffesituasjonene i forrige runde. Trodde artikkelen var et forsøk på å være seriøs, men så dukker uttrykket "forvokst gymsal" opp helt ut av sammenheng om Telenor Arena. Norske sportsjournalister er helt håpløse, men de kan da iallefall prøve å være late som at de har en utdannelse.

 

Artikkelen

 

Håkon Bjercke tar opp samme ting som jeg gjorde for noen dager siden... uten ribbevegger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...