Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Nannskog har ihvertfall fighting spirit. Syns de viser stor grad av refleksjon og ro.

Det ligger mye bra i laget,men de trenger tid på å få satt spillet. som JJ selv sier, det har vært mye stang ut, selv om det har vært en dårlig sesong start.

 

 

Veldig bra intervju. Er trygg på at JJ viser hva en er god for fremover, han er en klok mann.

 

Men driver Nannskog å sparer til bart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mandag var det visst solgt over 6000 billetter (dette må være inkludert sesongkort.)

 

Det har aldri tidligere vært solgt så mye på forhånd mandagen før en søndagskamp, heller ikke til LSK-kampen. Jeg får ikke sjokk om publikumsrekorden ryker på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, men det blir for ufint med denne ukritiske linkingen til Stabæk i Media på stabak.no noen ganger, når selv dødsulykker publiseres der. Har nevnt det før - men det bør vel strengt tatt kunne kontolleres på et vis.

 

I et forsøk på å være konstruktiv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, men det blir for ufint med denne ukritiske linkingen til Stabæk i Media på stabak.no noen ganger, når selv dødsulykker publiseres der. Har nevnt det før - men det bør vel strengt tatt kunne kontolleres på et vis.

 

I et forsøk på å være konstruktiv.

 

At avisene i større og større grad omdøper stedet til Stabæk er fint, synes jeg.

 

Kjør forsiktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bruker en nyhetsfeed fra Sesam som publiserer alt om Stabæk i nettavisene. Dersom folka vet om en bedre feed kan vi bytte gjerne bytte den ut.

 

Redigeringsmuligheter er dessverre ikke mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bruker en nyhetsfeed fra Sesam som publiserer alt om Stabæk i nettavisene. Dersom folka vet om en bedre feed kan vi bytte gjerne bytte den ut.

 

Redigeringsmuligheter er dessverre ikke mulig.

 

Kan du selv spesifisere søkeordet? Bruk minus ( - ) forran et ord for å si at du ikke vil ha det med.

 

Se på dette søket: http://sesam.no/search/?q=stabæk+-død+-død...amp;y=0&c=m

 

En søker etter stabæk, men tar ikke med ord som død, døde, dødsulykke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bruker en nyhetsfeed fra Sesam som publiserer alt om Stabæk i nettavisene. Dersom folka vet om en bedre feed kan vi bytte gjerne bytte den ut.

 

Redigeringsmuligheter er dessverre ikke mulig.

 

Kan du selv spesifisere søkeordet? Bruk minus ( - ) forran et ord for å si at du ikke vil ha det med.

 

Se på dette søket: http://sesam.no/search/?q=stabæk+-død+-død...amp;y=0&c=m

 

En søker etter stabæk, men tar ikke med ord som død, døde, dødsulykke.

 

Ikke dumt. Oppdatert nå uten død og dødsulykke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


+-Anne Holt

Med mindre den inneholder død eller dødsulykke?

+-"Anne Holt"+(Anne Holt+("forlater landet", "Mister stemmen", "pensjonerer seg", "snakker ut om klamydia"))

 

 

+-"Anne Holt"+(Anne Holt+("forlater landet", "skrivesperre", "skal gå til sydpolen med ponnier", "snakker ut om AIDS smitten", "tatt av dage i groteskt ritual drap"))

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Min mor jobber som frivillig på seniorsenteret, og skal på sin første Stabækkamp, gjennom tidene, i morgen. Satser på at det blir mange flere etter dette.

 

De kommer til å gå i ett med setene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Min mor jobber som frivillig på seniorsenteret, og skal på sin første Stabækkamp, gjennom tidene, i morgen. Satser på at det blir mange flere etter dette.

 

De kommer til å gå i ett med setene

 

Det kom fra rett person! Ehhhh... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...