Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Husker den kom i 6-0-kampen mot Godset i fjor også, kan godt tenke meg den svir å høre. :)

Håper vi ikke hører den når vi skal til molde i oktober, men kommer den så får vi bare stå rakrygget og ta imot, det var vi som startet!!

 

Synes at det er artig at noen kan synge denne til RBK, de har godt av litt tyn de også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Da vi fikk den sangen på Nadderud begynte jeg å lete etter et stort nok hull slik at jeg kunne grave meg ned.

 

Jeg synes dette høres ut som latskap. Dersom man ønsker å grave seg ned er det feigt å lete etter et hull som allerede er stort nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Da vi fikk den sangen på Nadderud begynte jeg å lete etter et stort nok hull slik at jeg kunne grave meg ned.

 

Jeg synes dette høres ut som latskap. Dersom man ønsker å grave seg ned er det feigt å lete etter et hull som allerede er stort nok.

 

Gressmatten på Nadderud var dessverre for jevn for å finne stort nok hull, men hadde dette vært på Ullevål derimot....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Da vi fikk den sangen på Nadderud begynte jeg å lete etter et stort nok hull slik at jeg kunne grave meg ned.

 

Jeg synes dette høres ut som latskap. Dersom man ønsker å grave seg ned er det feigt å lete etter et hull som allerede er stort nok.

 

Gressmatten på Nadderud var dessverre for jevn for å finne stort nok hull, men hadde dette vært på Ullevål derimot....

 

Eller om Bergdølmo hadde vært i nærheten :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger hjelp!

 

Sesam har sluttet med sin nyhetsfeed, og jeg har måttet se etter andre alternativer for å mate stabak.no med de siste nyhetene om Stabæk i nettavisene.

 

Foreløpig har jeg funnet startsiden.no sin rss-feed: http://nyheter.abcsok.no/search/rss?q=stab%C3%A6k

 

Denne funker ok, bortsett fra at den linker til andre klubbers hjemmesider i tillegg til riksavisene og lokalavisene. Vi ender dermed med å gi klikk til våre konkurrenter (og det er kjipt jmfr. mediaavtalen)

 

Dermed lurer jeg på om noen vet om eller kan hjelpe meg med å finne enn enda bedre rss-fees om Stabæk i nyhetsbildet?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger hjelp!

 

Sesam har sluttet med sin nyhetsfeed, og jeg har måttet se etter andre alternativer for å mate stabak.no med de siste nyhetene om Stabæk i nettavisene.

 

Foreløpig har jeg funnet startsiden.no sin rss-feed: http://nyheter.abcsok.no/search/rss?q=stab%C3%A6k

 

Denne funker ok, bortsett fra at den linker til andre klubbers hjemmesider i tillegg til riksavisene og lokalavisene. Vi ender dermed med å gi klikk til våre konkurrenter (og det er kjipt jmfr. mediaavtalen)

 

Dermed lurer jeg på om noen vet om eller kan hjelpe meg med å finne enn enda bedre rss-fees om Stabæk i nyhetsbildet?

 

Hva med å benytte google?

 

Har laget et enkelt søk med søkeordet Stabæk her. Men husker fra tidligere at man ville utelukke noen ord, men det kan jo enkelt fikses..

 

http://news.google.no/news?um=1&ned=no...&output=rss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger hjelp!

 

Sesam har sluttet med sin nyhetsfeed, og jeg har måttet se etter andre alternativer for å mate stabak.no med de siste nyhetene om Stabæk i nettavisene.

 

Foreløpig har jeg funnet startsiden.no sin rss-feed: http://nyheter.abcsok.no/search/rss?q=stab%C3%A6k

 

Denne funker ok, bortsett fra at den linker til andre klubbers hjemmesider i tillegg til riksavisene og lokalavisene. Vi ender dermed med å gi klikk til våre konkurrenter (og det er kjipt jmfr. mediaavtalen)

 

Dermed lurer jeg på om noen vet om eller kan hjelpe meg med å finne enn enda bedre rss-fees om Stabæk i nyhetsbildet?

 

Forsøkt Google?

http://news.google.no/news/search?pz=1&amp...l&scoring=n

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott! Dette ser bra ut. Google, ass!

 

Når blir det "trygt" å gå til linkene "Stabæk i media" på stabak.no? - Dvs, ingen linker til Vifs, LSKs osv. offisielle hjemmesider.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott! Dette ser bra ut. Google, ass!

 

Når blir det "trygt" å gå til linkene "Stabæk i media" på stabak.no? - Dvs, ingen linker til Vifs, LSKs osv. offisielle hjemmesider.

Det blir trygt sånn ca. i morgen. Da legges ny rss-feed ut, som blir av den mer dynamiske typen der vi enklere kan endre og tilpasse.

 

Intill videre, bare hold musen over linken for å sjekke hva dere går til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er "Stabæk i Media" rss-feeden på stabak.no trygg igjen. Jeg har byttet til Googles nyhetssøk, og det ser ut til å virke. Gi gjerne tilbakemeldinger dersom det er noen fotballweb-artikler som sniker seg inn.

 

Klikk pekefingeren sår!

 

EDIT: Glem det - Fortsatt problemos

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off topic.

 

På dette punktet burde medieavtalen vært endret. Å få klikk fra én klubbside til en annen er en fordel for norsk fotball, og burde premieres, ikke straffes. Enten burde klikk som kommer på tvers taes ut av statistikkene, eller de burde enda til bli ført på den siden som først var besøkt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off topic.

 

På dette punktet burde medieavtalen vært endret. Å få klikk fra én klubbside til en annen er en fordel for norsk fotball, og burde premieres, ikke straffes. Enten burde klikk som kommer på tvers taes ut av statistikkene, eller de burde enda til bli ført på den siden som først var besøkt.

 

hør! hør!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte bare jeg måtte informere om at vår spanske fan, "Maite Farnerud" er ringt opp av en av Spanias store TV-kanaler og hun skal intervjues i nyhetene i dag om sin interesse for Stabæk og spesielt for Pontus. Som kombinert Valencia/Stabækfan kommer hun til å stille med Stabækskjerf og muligens Valencia-drakt! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes absolutt at dette ikke er noe som skal stoppes. Vi vet jo at dama er genuint stb-fan. Hvis hun har sympatier for Valencia i tillegg er ved det lugnt? Uansett kan man sikkert enes om at det er fint at det er en spanjol med hjerte for stb og ikke enda en nordmann som digger et utenlandsk lag.

 

Personlig hadde jeg aldri stilt opp med en kombinasjon av flere lags effekter, men jeg klarer liksom ikke å irritere meg over andres polygame fotballforhold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig hadde jeg aldri stilt opp med en kombinasjon av flere lags effekter, men jeg klarer liksom ikke å irritere meg over andres polygame fotballforhold.

 

Ser den, og modererer meg til at folk selvfølgelig gjør som de vil, men at jeg mener det er rimelig sært å stille med effekter fra to lag som spiller mot hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig hadde jeg aldri stilt opp med en kombinasjon av flere lags effekter, men jeg klarer liksom ikke å irritere meg over andres polygame fotballforhold.

 

Ser den, og modererer meg til at folk selvfølgelig gjør som de vil, men at jeg mener det er rimelig sært å stille med effekter fra to lag som spiller mot hverandre.

 

Ser ikke helt problemet. hun er vel ikke norsk engang og hun fronter jo stabæk også.

 

Det er litt værre med Per Ciljan oppe i trondheim som har erklært at han har to favorittlag, real og barca.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hahaha - har Per Ciljan sagt det?! Fet kar i grunn.

 

Litt off topic: Er Ciljan et fornavn eller etternavn?

 

Ja, han har visst sagt det. Mine svenske venner her i byen tar det opp hver gang vi snakker norsk fotball. de synes det er hysterisk morsomt.

 

fant linken: Inter er også nevnt.

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_tro...bk/5153971.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig hadde jeg aldri stilt opp med en kombinasjon av flere lags effekter, men jeg klarer liksom ikke å irritere meg over andres polygame fotballforhold.

 

Ser den, og modererer meg til at folk selvfølgelig gjør som de vil, men at jeg mener det er rimelig sært å stille med effekter fra to lag som spiller mot hverandre.

 

Ser ikke helt problemet. hun er vel ikke norsk engang og hun fronter jo stabæk også.

 

Det er litt værre med Per Ciljan oppe i trondheim som har erklært at han har to favorittlag, real og barca.

Maite er spansk, eller rettere sagt valenciansk. Og det er vel ikke særere at hun støtter både Valencia og Stabæk enn at våre tyske venner støtter St. Paui og Stabæk. Jeg har faktisk hørt om Stabæksupportere som holder med engelske lag i tillegg til Stabæk. :blink: Personlig synes jeg det er ganske morsomt at en stor spansk tv-kanal har fanget opp dette.

 

Ellers så har jeg lest dagens sportsavis, og selv om spillerne fra Valencia høflig nok sier at Stabæk er et godt lag, så er ikke avisa opptatt av annet enn hvem Valencia møter i finalen i2010 engang. De bryr seg ikke mer enn at startoppstillinga deres har Hauger stom midtstopper og Farnerud på venstrebeck. Herregud så deilig det hadde vært om vi kunne overraske dem skikkelig i kveld! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hahaha - har Per Ciljan sagt det?! Fet kar i grunn.

 

Litt off topic: Er Ciljan et fornavn eller etternavn?

 

Ja, han har visst sagt det. Mine svenske venner her i byen tar det opp hver gang vi snakker norsk fotball. de synes det er hysterisk morsomt.

 

fant linken: Inter er også nevnt.

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_tro...bk/5153971.html

Det er patetisk at en fyr som lever av å spille fotball ikke har mer innsikt. Skulle likt å se Per Ciljan bli stilt til veggs angående favorittlagene sine...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...