Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Blir ikke TV-pengene regnet ut i fra hvor mange som kjøper tilgang/ser kampen på web-TV, ergo har sofasittere også en verdi for klubben

 

Er det ikke en fastsatt sum da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke TV-pengene regnet ut i fra hvor mange som kjøper tilgang/ser kampen på web-TV, ergo har sofasittere også en verdi for klubben

Er det ikke en fastsatt sum da?

Tror TV-kampene er fastsatt, og web-kampene prises etter antall "kjøpere"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Stabæk skal være en åpen klubb...geez.

 

Stabæk er en åpen klubb for de som vil delta og bidra! De som vil se på tv kan da gjøre det, men da er de ingen supporter, på det meste sympatisør...

Pisspreik! Stabæk er en åpen klubb for alle! Uansett hvor mye de vil delta og bidra..

Skulle vel formulert meg anderledes. Det at Stabæk er en åpen klubb skal jeg være fint enig, men om du ikke deltar eller bidrar på noe som helst måte hva har det da og si om klubben er åpen?

 

Selvfølgelig skal en sofasupporter få lov å heie på sitt lag på TV, men som det går i her bidrar jo de som er på match mer.

 

EDIT:leif

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke TV-pengene regnet ut i fra hvor mange som kjøper tilgang/ser kampen på web-TV, ergo har sofasittere også en verdi for klubben

Er det ikke en fastsatt sum da?

Tror TV-kampene er fastsatt, og web-kampene prises etter antall "kjøpere"

 

Betyr dette at jeg bør sette på Sumo før jeg stikker på kamper for å skaffe stabæk mere grunker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke TV-pengene regnet ut i fra hvor mange som kjøper tilgang/ser kampen på web-TV, ergo har sofasittere også en verdi for klubben

Er det ikke en fastsatt sum da?

Tror TV-kampene er fastsatt, og web-kampene prises etter antall "kjøpere"

 

Betyr dette at jeg bør sette på Sumo før jeg stikker på kamper for å skaffe stabæk mere grunker?

 

*sarkasmevarsel*

 

Kjempeidé! Eller kanskje man bare kan betale ekstra for hver enkeltbillett/effekt du kjøper av Stabæk? Eller bare overføre et fast beløp til Stabæk hver måned? Det er mye bedre enn å møte opp og kaste verdiløse rop.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke TV-pengene regnet ut i fra hvor mange som kjøper tilgang/ser kampen på web-TV, ergo har sofasittere også en verdi for klubben

Er det ikke en fastsatt sum da?

Tror TV-kampene er fastsatt, og web-kampene prises etter antall "kjøpere"

 

Betyr dette at jeg bør sette på Sumo før jeg stikker på kamper for å skaffe stabæk mere grunker?

 

*sarkasmevarsel*

 

Kjempeidé! Eller kanskje man bare kan betale ekstra for hver enkeltbillett/effekt du kjøper av Stabæk? Eller bare overføre et fast beløp til Stabæk hver måned? Det er mye bedre enn å møte opp og kaste verdiløse rop.

 

Tror du har misforstått litt.

Jeg har sesongkort, bruker sumo til å se de bortekampene jeg ikek får med meg og bruker det ganske mye hjemme. Og derfor så har jeg mnd abb på det. Så da er det vel samma faen for deg om sumoen min går hjemme eller ikke. De ville ikke fått noe mere spenn om den ikke gikk ihvertfall.

Men når jeg er på kampen koster det ikke emg noe å ha Sumo kjørende på stabæk kamp om det gir penger til de utifra hvor mange web-tv folk som ser på kampen der og da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


*sarkasmevarsel*

Kjempeidé! Eller kanskje man bare kan betale ekstra for hver enkeltbillett/effekt du kjøper av Stabæk? Eller bare overføre et fast beløp til Stabæk hver måned? Det er mye bedre enn å møte opp og kaste verdiløse rop.

Det er bare å abonnere på 2229, så betaler du litt ekstra til klubben din hver eneste uke :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir ikke TV-pengene regnet ut i fra hvor mange som kjøper tilgang/ser kampen på web-TV, ergo har sofasittere også en verdi for klubben

Er det ikke en fastsatt sum da?

Tror TV-kampene er fastsatt, og web-kampene prises etter antall "kjøpere"

 

Betyr dette at jeg bør sette på Sumo før jeg stikker på kamper for å skaffe stabæk mere grunker?

 

*sarkasmevarsel*

 

Kjempeidé! Eller kanskje man bare kan betale ekstra for hver enkeltbillett/effekt du kjøper av Stabæk? Eller bare overføre et fast beløp til Stabæk hver måned? Det er mye bedre enn å møte opp og kaste verdiløse rop.

 

Tror du har misforstått litt.

Jeg har sesongkort, bruker sumo til å se de bortekampene jeg ikek får med meg og bruker det ganske mye hjemme. Og derfor så har jeg mnd abb på det. Så da er det vel samma faen for deg om sumoen min går hjemme eller ikke. De ville ikke fått noe mere spenn om den ikke gikk ihvertfall.

Men når jeg er på kampen koster det ikke emg noe å ha Sumo kjørende på stabæk kamp om det gir penger til de utifra hvor mange web-tv folk som ser på kampen der og da.

Det vil jeg tro. I så fall skal jeg også begynne med det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Det var mindre oppklarende enn en spørretime i Stortinget. (Selv om "utskiftninger i stallen" kan bety farvel til Kobayashi. Vagheten gjør likevel at det selvsagt fortsatt er lov aa haape.)

 

Berglund ut

IAO ut

(Keller ut)

 

Venstreback inn

Spiss inn

 

Dette er jo en del utskiftninger allerede da. Trenger overhodet ikke bety at Koba allerede er uaktuell. Men legg merke til at han på spørsmålet "blir det forsterkninger?" noe unnvikende svarer at det blir hvertfall "utskiftninger". Det kan jo like gjerne bety at vi satser på å dekke avgang fra A-laget med å ta opp spillere fra juniorlaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det var mindre oppklarende enn en spørretime i Stortinget. (Selv om "utskiftninger i stallen" kan bety farvel til Kobayashi. Vagheten gjør likevel at det selvsagt fortsatt er lov aa haape.)

Litt skremmende hvis det stemmer at de ikke engang har begynt å planlegge hva som vil skje hvis vi mister Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Litt skremmende hvis det stemmer at de ikke engang har begynt å planlegge hva som vil skje hvis vi mister Janne.

 

Tja, det kan jo også bety at Janne har gitt dem beskjed om at det er lite sannsynlig at han tar landslagsjobben. *håpe*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det var mindre oppklarende enn en spørretime i Stortinget. (Selv om "utskiftninger i stallen" kan bety farvel til Kobayashi. Vagheten gjør likevel at det selvsagt fortsatt er lov aa haape.)

 

Berglund ut

IAO ut

(Keller ut)

 

Venstreback inn

Spiss inn

 

Dette er jo en del utskiftninger allerede da. Trenger overhodet ikke bety at Koba allerede er uaktuell.

 

I.A. Olsen har kontrakt ut 2010. Men jeg ser ogsaa heller andre utskiftninger i stallen enn Kobayashi.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

De setter altså opp tre kandidater til å ta over for Hamren:

 

Janne - uaktuell, han går ikke til en annen norsk klubb, det føler jeg meg helt sikker på.

Hareide - skal de virkelig krype i støvet å be Hareide om å komme tilbake igjen? I så fall tipper jeg han plutselig tar over det svenske landslaget etter en mislykket Hamren om et år :lol:

Sollied - den eneste kandidaten som virker sannsynlig - hvis han ønsker seg hjem da.

 

Hvis Sollied ikke ønsker seg hjem, trekker forsåvidt artikkelen frem en fjerdemann til slutt: Brutter'n fra nord. Men poengterer at han ikke har den nødvendige "ballast" ennå.

 

Jeg synes rett og slett det lukter en mulig trenerkrise i Rosenborg dersom Hamren nå går. Forhåpentligvis vil den løses ved at de vipper Hoftun opp i trenerstolen? Det blir neppe bra. Eller kan man håpe på Kjell Tennfjord? :lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker hvordan RBK glatt overser alle andres tanker og ønsker mtp. en evt. overgang til Sverige... mens de (artikkelforfatter), regner med at det bare er å spassere inn og overta Jönsson om det skulle være behov for han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

De setter altså opp tre kandidater til å ta over for Hamren:

 

Janne - uaktuell, han går ikke til en annen norsk klubb, det føler jeg meg helt sikker på.

Hareide - skal de virkelig krype i støvet å be Hareide om å komme tilbake igjen? I så fall tipper jeg han plutselig tar over det svenske landslaget etter en mislykket Hamren om et år :lol:

Sollied - den eneste kandidaten som virker sannsynlig - hvis han ønsker seg hjem da.

 

Hvis Sollied ikke ønsker seg hjem, trekker forsåvidt artikkelen frem en fjerdemann til slutt: Brutter'n fra nord. Men poengterer at han ikke har den nødvendige "ballast" ennå.

 

Jeg synes rett og slett det lukter en mulig trenerkrise i Rosenborg dersom Hamren nå går. Forhåpentligvis vil den løses ved at de vipper Hoftun opp i trenerstolen? Det blir neppe bra. Eller kan man håpe på Kjell Tennfjord? :lol::lol:

 

Hareide er kanskje aktuell han ;)http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2741805.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lurte på hvor lang tid det skulle ta før noen linket JJ til Rosenborg:

 

Vi kan godt tåle å se en ny svenske i trenerrollen. Jan Jönsson kan være rett mann til rett tid. Selv om årets Stabæk-sesong ble en liten nedtur, så har han gjort underverker over tid med begrensede midler i Stabæk. Jönsson er enestående flink med menneskene rundt seg. Jeg har aldri hørt noen si noe ufordelaktig om den mannen. Den jordnære og joviale svensken kommer til å bli omfavnet av hele Trøndelag og vil bety mye for Rosenborgs omdømme.

 

 

Dessuten er Jönsson best på det som landsmannen Hamrén fikk litt kritikk for, dyrkingen av angrepsspillet. Til gjengjeld er han neppe like flink på den defensive biten. Det faktum at Jönsson har fått innpass i Drillos tankesmie, forteller meg at han tenker fotball etter de linjer som lå i bunnen både i landslaget og Rosenborgs 90-tallssuksess, det som nå heter fremoverfotball.

 

 

Jeg velger også å tro at JJ ikke går til en annen norsk klubb.  Men let's face it - Rosenborg er ikke hvilken som helst annen norsk klubb.  Rosenborg har et navn det klinger av internasjonalt (Mens jeg forsøkte å lære en god venn meg - zambier bosatt i Zambia - å uttale Stabæk, lurte han hele tiden på hvordan det gikk med Rosenborg).

 

Jeg fatter at han vil være smigret av et eventuelt tilbud.  Kanskje til og med fristet.  Så håper jeg at han ønsker bevise mer med Stabæk.  Og blir i en to-tre-femten sesonger til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lurte på hvor lang tid det skulle ta før noen linket JJ til Rosenborg:

 

Vi kan godt tåle å se en ny svenske i trenerrollen. Jan Jönsson kan være rett mann til rett tid. Selv om årets Stabæk-sesong ble en liten nedtur, så har han gjort underverker over tid med begrensede midler i Stabæk. Jönsson er enestående flink med menneskene rundt seg. Jeg har aldri hørt noen si noe ufordelaktig om den mannen. Den jordnære og joviale svensken kommer til å bli omfavnet av hele Trøndelag og vil bety mye for Rosenborgs omdømme.

 

 

Dessuten er Jönsson best på det som landsmannen Hamrén fikk litt kritikk for, dyrkingen av angrepsspillet. Til gjengjeld er han neppe like flink på den defensive biten. Det faktum at Jönsson har fått innpass i Drillos tankesmie, forteller meg at han tenker fotball etter de linjer som lå i bunnen både i landslaget og Rosenborgs 90-tallssuksess, det som nå heter fremoverfotball.

 

 

Jeg velger også å tro at JJ ikke går til en annen norsk klubb. Men let's face it - Rosenborg er ikke hvilken som helst annen norsk klubb. Rosenborg har et navn det klinger av internasjonalt (Mens jeg forsøkte å lære en god venn meg - zambier bosatt i Zambia - å uttale Stabæk, lurte han hele tiden på hvordan det gikk med Rosenborg).

 

Jeg fatter at han vil være smigret av et eventuelt tilbud. Kanskje til og med fristet. Så håper jeg at han ønsker bevise mer med Stabæk. Og blir i en to-tre-femten sesonger til...

 

 

 

 

Får å si det rett ut: Går Janne til landslaget, har jeg (sannsynligvis) forståelse for det. Jeg ser livet passere i revy, men innser (sannsynligvis) at visse ting er for fristende til at man kan si nei. Går han til Rosenborg, da blir jeg rett og slett forbanna. Både på Janne som sier ja og på styret som lar ham dra. Han skal ikke havne hos en konkurrent her til lands. ALDRI! UANSETT!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lurte på hvor lang tid det skulle ta før noen linket JJ til Rosenborg:

 

Vi kan godt tåle å se en ny svenske i trenerrollen. Jan Jönsson kan være rett mann til rett tid. Selv om årets Stabæk-sesong ble en liten nedtur, så har han gjort underverker over tid med begrensede midler i Stabæk. Jönsson er enestående flink med menneskene rundt seg. Jeg har aldri hørt noen si noe ufordelaktig om den mannen. Den jordnære og joviale svensken kommer til å bli omfavnet av hele Trøndelag og vil bety mye for Rosenborgs omdømme.

 

 

Dessuten er Jönsson best på det som landsmannen Hamrén fikk litt kritikk for, dyrkingen av angrepsspillet. Til gjengjeld er han neppe like flink på den defensive biten. Det faktum at Jönsson har fått innpass i Drillos tankesmie, forteller meg at han tenker fotball etter de linjer som lå i bunnen både i landslaget og Rosenborgs 90-tallssuksess, det som nå heter fremoverfotball.

 

 

Jeg velger også å tro at JJ ikke går til en annen norsk klubb. Men let's face it - Rosenborg er ikke hvilken som helst annen norsk klubb. Rosenborg har et navn det klinger av internasjonalt (Mens jeg forsøkte å lære en god venn meg - zambier bosatt i Zambia - å uttale Stabæk, lurte han hele tiden på hvordan det gikk med Rosenborg).

 

Jeg fatter at han vil være smigret av et eventuelt tilbud. Kanskje til og med fristet. Så håper jeg at han ønsker bevise mer med Stabæk. Og blir i en to-tre-femten sesonger til...

 

 

 

 

Får å si det rett ut: Går Janne til landslaget, har jeg (sannsynligvis) forståelse for det. Jeg ser livet passere i revy, men innser (sannsynligvis) at visse ting er for fristende til at man kan si nei. Går han til Rosenborg, da blir jeg rett og slett forbanna. Både på Janne som sier ja og på styret som lar ham dra. Han skal ikke havne hos en konkurrent her til lands. ALDRI! UANSETT!

 

Det tror jeg ikke skjer heller! HELDIGVIS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...