Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Vi er vel inne på avdelingen "Spare seg til fant" ingen trenersituasjon som fungerer bra, ikke riktige spillere, ikke nye spillere når profiler blir solgt eller skadet. Kommer det ikke inn noe som er kjent og attraktivt i januar vinduet med Lennartson, skal det bli interesant ( les trist) å se sesongkortsalget. Skjer det ingenting, er nok et fall på 20% realistisk. Da følger nye spillersalg og nedskjæringer. Resultatene kan man tenke seg. Det er ikke akkurat "den gode sirkel" Spørsmålet nå er om man evner å bryte ut av denne, å skape entusiasme og resultater som får folket tilbake. Ellers sitter man igjen med grunnfjellet.

 

Nei, det er ikke noen god sirkel. Likevel er det ihvertfall en ærlig sirkel. Vi kan ikke gå med underskudd år etter år. Er det noen fotballklubber som noen gang har kommet seg ut av økonomiske problemer ved å kjøpe nye spillere?

 

La Henning få oppleve utlandet. Selg gjerne Pontus for noen millioner og spar lønnspengene. La JJ ta med Veigar til Rosenborg om han vil. Blir det flere år med underskudd ender vi som Lyn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt off-topic, men det synes å være relativt klart at "han Øystein borti sete nummer 10" blir Norges nye sentralbanksjef:

http://www.dn.no/for...icle1982399.ece

 

Her er et intervju fra februar hvor han trekker fram Stabæk:

http://e24.no/jobb/l...icle3527017.ece

Ikke overaskende ble "han Øystein borti sete nummer 10" ny sentralbanksjef.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, men det synes å være relativt klart at "han Øystein borti sete nummer 10" blir Norges nye sentralbanksjef:

http://www.dn.no/for...icle1982399.ece

 

Her er et intervju fra februar hvor han trekker fram Stabæk:

http://e24.no/jobb/l...icle3527017.ece

Ikke overaskende ble "han Øystein borti sete nummer 10" ny sentralbanksjef.

Han er forøvrig broren til Knut Olsen i Dagsrevyen (som skal intervjue vår nye trener før Sandefjord-kampen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, men det synes å være relativt klart at "han Øystein borti sete nummer 10" blir Norges nye sentralbanksjef:

http://www.dn.no/for...icle1982399.ece

 

Her er et intervju fra februar hvor han trekker fram Stabæk:

http://e24.no/jobb/l...icle3527017.ece

Ikke overaskende ble "han Øystein borti sete nummer 10" ny sentralbanksjef.

Han er forøvrig broren til Knut Olsen i Dagsrevyen (som skal intervjue vår nye trener før Sandefjord-kampen)

 

Regner med at han kommer til å bruke alle midlene han kan i sin posisjon for å hjelpe Stabæk cool.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Påmelding til årets siste bortetur - Molde. Husk at det er billig bortetur. Vi har også buss for å følge seriemesterne til Grimstad i helga. Påmelding og informasjon her.

 

Jeg får dessverre ikke vært med. Drar og gjemmer meg (jobbtur til varmere strøk).

Endret av Albert
Håpløs leder - kan ikke lese engang! Båtnes må trekke seg!!!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


(jeg leser artikkelen slik at det er snakk om hvor mange billetter Stabæk har solgt til bortefans. Altså at vi har trukket flest bortefans til FA utenom VIF og Ullevaal.)

 

Ikke rart man leser det slik Albert gjør, de siste dagenes mediedekning har trengt et par blaa briller for å gi noen opptur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(jeg leser artikkelen slik at det er snakk om hvor mange billetter Stabæk har solgt til bortefans. Altså at vi har trukket flest bortefans til FA utenom VIF og Ullevaal.)

 

Ikke rart man leser det slik Albert gjør, de siste dagenes mediedekning har trengt et par blaa briller for å gi noen opptur.

Hehe, derfor skrev jeg det i parentes. Hvis man vil kan man overse det og kose seg med hyggelig borteturstatistikk.

 

Uansett er det veldig, veldig lurt å melde seg på buss til Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Veldig bra artikkel! Selv om saken kanskje burde legges død, så trenger den virkelig noen reflekterte innlegg fra den (deres) kant. Herlig å se et reflektert uttrykk fra dere som ikke omfatter spytting, finger eller spørsmål om hvem som er den ekte supporter. Med dette mener ikke jeg at jeg fordømmer deres protest, men at det er bra for saken at dere viser at dere er reflekterte rundt saken.

 

Selv om jeg tok avstand fra protesten mot janne, så er det medienes oppførsel jeg fordømmer! De hadde planlagt saken på forhånd og kokte suppe på hver minste spiker. Hadde jeg entret arenaen som journalist ville overskriften min vært: "Stabæk-supporterne viste seg store og takket JJ til tross for svik, tidligere konflikter og uenigheter". For det var det inntrykket jeg satt igjen med. Han fikk en mye mer positiv respons enn jeg hadde regnet med. Protesten var såpass liten at den druknet i den store sammenhengen og fåtallet lot merke til den. Men Tv2 var på plass - de visste hvor de skulle - og filmet hele greia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Veldig bra artikkel! Selv om saken kanskje burde legges død, så trenger den virkelig noen reflekterte innlegg fra den (deres) kant. Herlig å se et reflektert uttrykk fra dere som ikke omfatter spytting, finger eller spørsmål om hvem som er den ekte supporter. Med dette mener ikke jeg at jeg fordømmer deres protest, men at det er bra for saken at dere viser at dere er reflekterte rundt saken.

 

Selv om jeg tok avstand fra protesten mot janne, så er det medienes oppførsel jeg fordømmer! De hadde planlagt saken på forhånd og kokte suppe på hver minste spiker. Hadde jeg entret arenaen som journalist ville overskriften min vært: "Stabæk-supporterne viste seg store og takket JJ til tross for svik, tidligere konflikter og uenigheter". For det var det inntrykket jeg satt igjen med. Han fikk en mye mer positiv respons enn jeg hadde regnet med. Protesten var såpass liten at den druknet i den store sammenhengen og fåtallet lot merke til den. Men Tv2 var på plass - de visste hvor de skulle - og filmet hele greia.

 

"Never let the facts get in the way of a good story!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det Reinsfelt tuller med her? Nadderud var vel alltid uaktuelt, uavhenig av om vi hadde fått lov av NFF eller ikke? Vi hadde vel ikke plass til alle sesongkortholdere engang. Eller er det jeg som husker helt feil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det Reinsfelt tuller med her? Nadderud var vel alltid uaktuelt, uavhenig av om vi hadde fått lov av NFF eller ikke? Vi hadde vel ikke plass til alle sesongkortholdere engang. Eller er det jeg som husker helt feil?

 

Helt riktig. reagerte på det samme...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stor sak om Stabæk i Aftenposten i dag. Den omtaler historien etter seriegullet, med spillerlønninger som det aller største problemet.

 

Gleder meg til neste år... Da skal alt bli bra igjen :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stor sak om Stabæk i Aftenposten i dag. Den omtaler historien etter seriegullet, med spillerlønninger som det aller største problemet.

 

Gleder meg til neste år... Da skal alt bli bra igjen :-)

Det som jeg drar med meg fra artikkelen er følgende:

 

- Det har vært noen dårlige spillersigneringer (innrømmer Steen Jensen)

- Det ble inngått kontrakter i 2008 som aldri skulle ha vært inngått (Steen Jensen)

- Det skjer noe med hodet ditt når du vet at sjefen skal begynne å jobbe for en konkurrent om noen måneder (vet ikke om dette var en innrømmelse fra Steen Jensen, Tunold eller om det er fritt etter artikkelforfatters hode)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budkrisa skriver at 40% av de spurte ønsker at Stabæk skal tilbake til Nadderud.

 

Budkrisa.no

 

 

Så spørs det om det i praksis er mulig. Etter hva jeg har hørt er grunnen ut mot gamle Nadderud vgs så løs at man ikke kan bygge noe tungt der. Derfor tror jeg det vil fungere best med en blås-opptribune, og at denne vil fungere bedre enn en teleskoptribune. Kortsidetribune i betong kan vi bygge der svingen er nå, det er uansett ingen som er interessert i stavsprang i Bærum. Hvis man absolutt må ha løpebaner kan de kanskje ligge utenfor stadion? Da får utøverne mer trim også. Dessuten blir det aldri kollisjoner mellom arrangementene.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke Stabæk er tjent med fler splittelser enn det som allerede er skjedd. Flott av media. Kjenner jeg gleder meg til vintersesong med mindre oppstyr. Kanskje alt til og med er glemt neste sesong, slik at mulighetene for å jobbe sammen om å styrke verdiene, stemningen, det økonomiske får litt mer fokus igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke Stabæk er tjent med fler splittelser enn det som allerede er skjedd. Flott av media. Kjenner jeg gleder meg til vintersesong med mindre oppstyr. Kanskje alt til og med er glemt neste sesong, slik at mulighetene for å jobbe sammen om å styrke verdiene, stemningen, det økonomiske får litt mer fokus igjen.

 

Har vi tapt noe på den store splittelsen de siste ukene? Er det noe som er verre nå enn før "spliden" i $$?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tydeligvis ettersom Stabæk har mistet Daniel (eller generelt et ansikt utad) som fast innslag på alle sportsnyheter, tilskuerantall halvert og et samlet medienorge som gjør alt i deres makt for å skrive om splittelser, kriser og nød. Ikke at jeg forventer å ha et"hele norges Stabæk" som klubb, men det finnes virkelig noe i mellom.

 

 

 

 

#edit: ser jeg brukte et litt større tidsperspektiv, men tror de fleste skjønner tegningen.

#edit2: Kan ei heller uttale meg for mye om hvordan situasjonen i $$ har endret seg ettersom jeg de siste 15årene stort sett har pendlet mellom billetter/sesongbilletter på hovedtribunene.

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider


tydeligvis ettersom Stabæk har mistet Daniel (eller generelt et ansikt utad) som fast innslag på alle sportsnyheter, tilskuerantall halvert og et samlet medienorge som gjør alt i deres makt for å skrive om splittelser, kriser og nød. Ikke at jeg forventer å ha et"hele norges Stabæk" som klubb, men det finnes virkelig noe i mellom.

 

 

 

 

#edit: ser jeg brukte et litt større tidsperspektiv, men tror de fleste skjønner tegningen.

#edit2: Kan ei heller uttale meg for mye om hvordan situasjonen i $ har endret seg ettersom jeg de siste 15årene stort sett har pendlet mellom billetter/sesongbilletter på hovedtribunene.

 

Du tror ikke det kan ha noe med at vi ikke lenger spiller den mest underholdende fotballen i eliteserien og har den tredje dårligste sesongen siden opprykket?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det som står i artikkelen er desverre fakta. Fotballnorge er på vei nedover, og grunnene til det skyldes både en økonomisk boble som har sprukket og NFF som hodeløst prøver å styre skuten. De som kommer med gode tiltak og kreative idèer blir stort sett banket sunder og sammen, eller sendt i støvhaugene med papirarbeide et norskt toppfotballstyre ikke engang har ressurser til å tenke på å se på.

 

 

 

 

#Edit: Dog, leste at det er blitt åpnet for at jrspillere uten proffkontrakt kan få mulighet til å prøve seg på TLnivå - spennende å se om dette kan gi avkastning på sikt.

 

 

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg driter i nivået på tippeligaen sammenlignet med England. Det bryr meg ikke. Om jeg ser på hesteløp, sitter jeg ikke å klager over at hestene ikke løper like fort som antiloper. Det handler om å være raskere enn de andre som deltar i løpet.

 

Selvfølgelig er ikke Norge overrepresentert ute i Europa. Norge har mellom fire og fem millioner innbyggere. Rosenborg timet sin storhetstid godt og kunne støvsuge det norske markedet med CL-penger. Det er den eneste måten norsk fotball kan komme opp på det nivået disse menneskene snakker om. Men hva skjedde når det ikke lenger var en klubb som hadde fullstendig hegemoni i den norske serien? Folk begynte å komme på kamp. Føkk dem og mindreverdskomplekset deres. Hurra for spenning i eliteserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...