Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Finnes det en eneste lokalavis som er verdt papiret de er trykket på? Tror ikke Budstikka er noe verre enn andre.

 

Jeg syns lokalavisen Amtstidene her ute er strålende:

Tynn blekke, og man betaler for å lese all reklamen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kan vel ikke klage på at dette skrives om, ei heller at det får en negativ vinkling.

 

Hvis man skal klage på noe her, så må det være at det ikke står annet enn i pressemeldingen til Erik Loe. Man kunne gjerne gått litt mer inn på konsekvenser, årsaker og sannsynlig utfall. Men da må man jo tenke selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Typiske Budstikka overskrifter:

- Stabæk vant med bare ett mål

- 4000 tomme seter på Tenenor Arena

- Stabæk bare 10 plasser unna bunnstriden

- Vålerenga tapte i Telenor Arena

 

Enough said.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke i mine øyne. Mye av det kritiske som har vært skrevet har vært vel berettiget. Men når Budstikka som lokalavis failer i oppgaven den tross alt har til å skape ett lokalt engasjement hos beboerne i kommunen og heller bruker det meste av tiden på å skape negative vibber om klubben de selv har investert en del penger i så forstår jeg ikke helt tankegangen deres. Det er som om jeg skulle sponset peppes og kjøpt maten min på dollys. ( eller noe i den duren )

 

Skal vel nevnes at markedsavdelingen og redaksjonen til Budstikka har (som i de fleste andre redaksjoner) ingen bindinger opp mot hverandre hva gjelder sponsing, annonsering på den ene siden og journalistisk materiale på den andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist refererte artikkel i stikka er da ikke noe annet enn helt streit nyhetsformidling av allmenn interesse. La oss vente med å rope ulv til det faktisk er en ulv i nærheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist refererte artikkel i stikka er da ikke noe annet enn helt streit nyhetsformidling av allmenn interesse. La oss vente med å rope ulv til det faktisk er en ulv i nærheten.

 

Noe mer elegant enn min kritikk for noen dager siden. Om noen lurte så var det koret som kun kan en sang, den om ulven, jeg prøvde å kommentere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da kan vi faktisk være helt enige, Anders. Jeg ønsker meg også sportsjournalistikk fremfor bare sportsdekning. Men dette er et problem i hele pressenorge. Se for eksempel på sportsekstra, eller fotballkveld, de korte innslagene mellom reklame"pausene" inneholder ikke en dritt. Et tamt intervju med en person som jobber i lokalidretten, et "hva føler du nå"-intervju med de de har valgt seg som profiler på hovedkamplagene, og referater fra runden. Idérike journalister med vitebegjær og interessante vinklinger i Stikka hadde vært strålende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 217

For dere iPhonebrukere, last med IP.Board-appen. Se info helt nederst i forumet.

 

****

 

Edit: kun synlig om dere er logget inn med mobilvennlig utseende...

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer til de ansvarlige med å lage et vellykket mobil-vennlig forum :D

Genialt! Dette har jeg ventet på :)

 

Edit: Altså, den IP.Board-app´en var genial. Takk for tipset Slum.

Endret av mongokjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da kan vi bare fundere på hva som har skjedd her.

 

http://www.budstikka...meldt-1.6232755

 

http://www.stabak.no...rticle90334.ece

 

Trist å lese spør du meg :/

 

 

Selv om de fleste nok vet hvem det er, så tror jeg ikke det er noen vits i å diskutere det noe videre. Høres helt jævelig ut, og det virker som SF tar det veldig alvorlig, og jeg stoler på at de gjør de tiltak som er nødvendig. Jeg skal hvertfall ikke sitte her og synse om hva jeg tror har skjedd, og hvem,hvor,hvorfor.

 

Men det er jævelig synd for jr-fotballen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da kan vi bare fundere på hva som har skjedd her.

 

http://www.budstikka...meldt-1.6232755

 

http://www.stabak.no...rticle90334.ece

 

Trist å lese spør du meg :/

 

 

Selv om de fleste nok vet hvem det er, så tror jeg ikke det er noen vits i å diskutere det noe videre. Høres helt jævelig ut, og det virker som SF tar det veldig alvorlig, og jeg stoler på at de gjør de tiltak som er nødvendig. Jeg skal hvertfall ikke sitte her og synse om hva jeg tror har skjedd, og hvem,hvor,hvorfor.

 

Men det er jævelig synd for jr-fotballen

 

Det er nok enighet om dette. Det er ikke noe galt ved å diskutere denne saken og hva den vil ha å si for Stabæk, men innlegg som inneholder navn før denne saken har gått sin gang i rette instanser vil bli satt som usynlig. Det regner jeg med alle våre oppegående forumbrukere har forståelse for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man bør legge merke til at man i media er nøye med å ikke koble navn til denne saken. Da skal nok også vi være påpasselige med å ikke gjøre det. Og ettersom det er såpass lite fakta i denne saken, er det vel ikke mye å skulle diskutere. Prinsippet om uskyldig-inntil-dømt er vel like viktig å huske som det er vanlig å glemme i slike saker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes dog det er interessant å lese at Pål Remman er trenerens advokat. Virker som om Remman har spesialisert seg på saker mot Stabæk....
Er han fortsatt bitter for at sønnen hans ikke fikk tilbud om kontrakt? Eller ser han det som lukrativt å jobbe mot Stabæk?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes dog det er interessant å lese at Pål Remman er trenerens advokat. Virker som om Remman har spesialisert seg på saker mot Stabæk....

Er han fortsatt bitter for at sønnen hans ikke fikk tilbud om kontrakt? Eller ser han det som lukrativt å jobbe mot Stabæk?

 

Nå er vel ikke dette en sak mot Stabæk. Stabæk er ingen part i saken i det hele tatt så vidt jeg kan forstå. Det er heller en sak mellom parter som har hatt en tilknytning til Stabæk.

 

Så det er ingen grunn til å fare opp over hvilke advokater partene bruker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes dog det er interessant å lese at Pål Remman er trenerens advokat. Virker som om Remman har spesialisert seg på saker mot Stabæk....

Er han fortsatt bitter for at sønnen hans ikke fikk tilbud om kontrakt? Eller ser han det som lukrativt å jobbe mot Stabæk?

 

Nå er vel ikke dette en sak mot Stabæk. Stabæk er ingen part i saken i det hele tatt så vidt jeg kan forstå. Det er heller en sak mellom parter som har hatt en tilknytning til Stabæk.

 

Så det er ingen grunn til å fare opp over hvilke advokater partene bruker.

I begge tilfellene vi har hørt om her inne ville det vel strengt tatt vært rarere om det ikke var Remman som ble brukt. Det er naturlig å bruke en advokat man kjenner fra før, dersom vedkommende er dyktig nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, VG melder at kampen kan spilles, men at de andre mest sannsynlig utgår. Og forrige gang det var streik, i 2002 ble jo runden avlyst, så hva skjer om kun en av rundens kamper blir spilt? Får vinneren her mulighet for 3 poeng mer ann alle andre?

 

Regner vel med at den også i tilfelle blir avlyst

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...