Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Glimrende. Jo mindre TV2 får de ekle fingrene borti, jo bedre.

Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin.

 

Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå tillater jeg meg å banne høyt uavhengig av hva jeg synes om kvaliteten på Canal+ kontra TV2. For min del er dette elendige nyheter da det er begrenset hva en stakkars utenlandsstudent har råd til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin.

 

Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker.

 

Tviler på at kvaliteten på nett-tv løsningen vil komme til å bli noe bedre. TV2 har samarbeidet ganske tett med norske Vizrt når det gjelder tilgjengelighet og muligheter når det gjelder nettbrett, iPhone og web. Tar lang tid å utvikle et godt system som fungerer ordentlig. Så jeg oppfatter dette som meget negativt. TV2 sine produskjoner er jo klasse, problemet er innholdet og "ekspertene".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Snakket faktisk tilfeldigvis med en av de som er med på å utvikle dette, og han er utvikler for et lite selskap med dataingeniører fra NTNU. Han kunne ikke si hvem han jobbet for, men han sa han jobbet med tippeligaen og nettsendingene for dette året. Dette er flinke folk, og de hadde jobbet en stund med det. Så har vel troen på at kvaliteten ikke blir noe spesielt dårligere, og han mente det ville bli veldig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ah, jævla hest! Hadde gleda meg til å se tippeliga med det nykjøpte sumo-abonnementet mitt, money well spent! Får se repriser av alt det andre TV2 tilbyr da... :-( Noen som vet pris på MAX-abonnement (om de da får vise tippeliga på nett)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er trist. TV 2 gjorde en god jobb med fotballen (i alle fall før de ble tatt av PL-hysteriet). Davy er det vel få som liker, men ser han sjeldent på Sumo. Tror vi kan takke TV 2 for en del av økningen i medieinntektene i årene som har gått.

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ah, jævla hest! Hadde gleda meg til å se tippeliga med det nykjøpte sumo-abonnementet mitt, money well spent! Får se repriser av alt det andre TV2 tilbyr da... :-( Noen som vet pris på MAX-abonnement (om de da får vise tippeliga på nett)?

 

Hvis det er veldig nytt kan du benytte angreretten. I så fall får du pengene tilbake med fradrag for de dagene du har hatt tilgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin.

 

Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker.

klasse

 

Her mista du meg, men det tyder på at du har sett nok på tv2 ihvertfall. Ordet klasse brukes minst 57 ganger i løpet av 90 minutter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja. Jeg synes det er fint at TV2 får seg en smekk innimellom, men jeg må si at jeg er bekymret for mediadekningen av Tippeligaen fremover. TV2 har tross alt stablet opp en forholdsvis massiv produksjonsavdeling med tanke på fotballsatsningen sin.

 

Det er sant, men sett i forhold til investeringene sine så synes jeg de har levert et dårlig produkt. Elendige kommentatorer, og varierende kvalitet på nett-løsningen. Når du i tillegg tar med at alt ledes av Davy Wathne, som får Fox News til å virke som objektivitetens høyborg, så sitter du igjen med et produkt som koster mer enn det smaker.

klasse

 

Her mista du meg, men det tyder på at du har sett nok på tv2 ihvertfall. Ordet klasse brukes minst 57 ganger i løpet av 90 minutter...

Var det ordet jeg fikk til å passe best, sikkert et problem jeg deler med TV2-kommentatorene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ah, jævla hest! Hadde gleda meg til å se tippeliga med det nykjøpte sumo-abonnementet mitt, money well spent! Får se repriser av alt det andre TV2 tilbyr da... :-( Noen som vet pris på MAX-abonnement (om de da får vise tippeliga på nett)?

 

 

 

Hvis det er veldig nytt kan du benytte angreretten. I så fall får du pengene tilbake med fradrag for de dagene du har hatt tilgang.

 

Jeg sendte en Mail, og de kunne avbryte abonnementet om jeg ville. Beholder det litt til for å se treningsmatcher, så er det rett ut :) Takk!

Edit: dårlig quoting.

Endret av axe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvis noen har peiling på pris er det bare å spytte ut!

Fra artikkelen:

Dagbladet kommer tilbake med priser og abonnementsløsninger i løpet av kort tid.

 

- Du kan kjøpe flere typer abonnement eller enkeltkamper. Det er ikke klart hva det koster. Men det blir et godt tilbud. Vi skal tilby et fullverdig fotballprodukt, sier Markussen

.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvis noen har peiling på pris er det bare å spytte ut!

Fra artikkelen:

Dagbladet kommer tilbake med priser og abonnementsløsninger i løpet av kort tid.

 

- Du kan kjøpe flere typer abonnement eller enkeltkamper. Det er ikke klart hva det koster. Men det blir et godt tilbud. Vi skal tilby et fullverdig fotballprodukt, sier Markussen

.

 

Hehe, er ikke så glad i å lese tydeligvis :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka...royer-1.7063269

 

Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12

På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid.

 

Første april og det første du tenker på er palmesøndag?

 

Hint

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka...royer-1.7063269

 

Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12

På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid.

 

Første april og det første du tenker på er palmesøndag?

 

Hint

Når det gjelder politiet så tror jeg på hva som helst som virker ulogisk og idiotisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka...royer-1.7063269

 

Konklusjonen legges endelig frem 01.04.12

På Palmesøndag?? Noe sier meg at det da blir blank frifinnelse og at snuten ikke vil ha for mye oppmerksomhet på at de har brukt så lang tid på å komme til en slik konklusjon. Påsken er jo normalt, skikkelig agurktid.

 

Første april og det første du tenker på er palmesøndag?

 

Hint

Når det gjelder politiet så tror jeg på hva som helst som virker ulogisk og idiotisk.

 

Hvis byrden er bussen , så vær forsiktig med å legge sten til bussen.

Håper du ikke anser det å annamme påskelammet i april som ditt offer, men snarere som skyldgaven fra vest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten om politiets etterforskning. Nå har politiadvokat Stene sagt i 3 mnd at det er ca 1 måned igjen til de kan konkludere (høres ut som en håndverker som skal hjelpe meg). Hvor mye betaler Hallèn for denne utsettelsen? Noen som vet? Tinget er jo i helgen så det at man utsetter henleggelsen enda en måned er vel kun spill for galleriet. Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten om politiets etterforskning. Nå har politiadvokat Stene sagt i 3 mnd at det er ca 1 måned igjen til de kan konkludere (høres ut som en håndverker som skal hjelpe meg). Hvor mye betaler Hallèn for denne utsettelsen? Noen som vet? Tinget er jo i helgen så det at man utsetter henleggelsen enda en måned er vel kun spill for galleriet.

 

"Politiet ønsker å komme i kontakt med den franske toppklubben Nancy" Herregud, hva slags kommunearbeidere er dette? Det er vel bare å ta en telefon. Litt usikker på hvordan Stene kan forvente å bli tatt alvorlig av noen når han bruker fire måneder på å "planlegge" en telefonsamtale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Vi har kommet til et punkt i etterforskningen hvor vi finner dette nødvendig."

Med andre ord, det punktet der de er desperate etter å finne noe som kan holde i en rettssak for å unngå allmenn ydmykelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da kommer kanskje den millionen godt med likevel... med mindre det blir tatt ut tiltale grunnet korrupsjon...

 

I hvilke tilfeller kan man kreve erstatning for tapt omdømme, og derav manglende sponsorkroner, som følge av en sak uten hold i ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neppe i denne saken i hvert fall. Mistanken om straffbare forhold var jo ganske åpenbar og velbegrunnet. Det hadde vært noe annet dersom TV2 fabrikerte falske kontrakter eller noe sånt for å skape en sak ut av intet. Denne saken har vi dessverre skapt selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...