Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Synes saken i dagbladet er grei, selv om vinklinga er litt på trynet. Stabæk svarer godt for seg, og Stormen fremstår som sutrete.

Journalisten er jo et kapittel for seg selv:

" «Kikkertsvingen» kalles «kikkertsvingen» nettopp fordi avstanden til banen er så stor at sang og rop ofte blir feid vekk med vinden."

 

Altså må man han kikkert for å høre ropene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På lørdag fikk vår nye styreleder Kjell Johnsen to dobbeltsider i Finansavisen. Siden jeg ikke unner Hegnar et eneste salg holdt jeg kjeft. Men siden det er to veldig fine dobbeltsider, har jeg tatt meg tid til å scanne dem inn:

 

http://dl.dropbox.com/u/13584619/Kjell%20Johnsen%20i%20Finansavisen%2024032012.pdf

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På lørdag fikk vår nye styreleder Kjell Johnsen to dobbeltsider i Finansavisen. Siden jeg ikke unner Hegnar et eneste salg holdt jeg kjeft. Men siden det er to veldig fine dobbeltsider, har jeg tatt meg tid til å scanne dem inn:

 

http://dl.dropbox.com/u/13584619/Kjell%20Johnsen%20i%20Finansavisen%2024032012.pdf

Håper dette eksemplaret ikke er kjøpt, men ble funnet forlatt på ett bussete el.!?

-Ikke et eneste salg;) Bra initiativ med scan anyways:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka, en gjeng med B journalister som tydelig er misfornøyde med tilværelsen sin. Avisen har virkelig tapt seg fra mitt stådsted, så hva de skriver får jeg hverken med meg eller bryr jeg meg i utgangspunktet lite om, men om det de skriver påvirker Stabæk sin oppslutning negativt, da bryr jeg meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det bare meg som synes Budstikka har bedret seg betraktelig i det siste? Riktig nok presenterer de nyheter som vi ikke nødvendigvis opplever som positive, som at Tor Marius lagde sin andre straffe og fikk rødt kort og at Belsvik er usikker på om vi får forsterkninger i sommervinduet, men det er ikke på langt nær like skandale-vinklet som tidligere. I tillegg leverer de en og annen gladsak, som den om støtte fra lokale lagledere og den litt overraskende (sett i lys av fokuset fra tidligere kamper) saken om at Brustad gjorde mål rett etter innbytte på søndag.

 

Tror jeg faktisk skal våge å klikke meg inn på budstikka.no/sport/stabæk med jevne mellomrom igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For spesielt interesserte er det forøvrig førstekeeperen til Lommedalen, som vi møter om en uke, som har skrevet halvparten av sakene du referer til, Håkon.

Da får vi vel overskrifter som: Lommedalen tapte knepent da Stabæk lurte til seg seieren i kampen som endte 1-9

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke mediedekning av Stabæk, men jeg føler den passer her uansett:

 

Makan til overtenning på Tv2 angående denne tittelkampen i England? Sending fra kl 12 i dag frem til kampstart kl 21!

 

Jeg drømmer om en dørgende kjedelig kamp som ender 0-0.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke mediedekning av Stabæk, men jeg føler den passer her uansett:

 

Makan til overtenning på Tv2 angående denne tittelkampen i England? Sending fra kl 12 i dag frem til kampstart kl 21!

 

Jeg drømmer om en dørgende kjedelig kamp som ender 0-0.

 

Anglofile tapere, vettu.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke mediedekning av Stabæk, men jeg føler den passer her uansett:

 

Makan til overtenning på Tv2 angående denne tittelkampen i England? Sending fra kl 12 i dag frem til kampstart kl 21!

 

Jeg drømmer om en dørgende kjedelig kamp som ender 0-0.

Husk at det er to lag som to ganger i løpet av en sesong har gått på hue og ræva ut av Europa.

Mot henholdsvis Basel, Bilbao, Napoli og Sporting Lisboa. Det er klart det er stort, her kan jo faktisk ett lag vinne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kretsmesterskap i å være mest mulig negativ til Engelsk fotball? Merker meg også at det var en som tydeligvis misliker PL som dro det opp, fulgt opp av utelukkende andre som er negative til Engelsk fotball. Hvem er det dere diskuterer med, og hvorfor ?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kretsmesterskap i å være mest mulig negativ til Engelsk fotball? Merker meg også at det var en som tydeligvis misliker PL som dro det opp, fulgt opp av utelukkende andre som er negative til Engelsk fotball. Hvem er det dere diskuterer med, og hvorfor ?!

 

Visse ting kødder man ikke med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Husker dere han som "spilte" for Stabæk i treningskampen mot Strømsgodset?

 

De av dere som ønsker å være publikum på dette programmet er invitert til studiodelen av "Komiker i arbeid" som skal gå på TV2.

 

Skriv dere på i tråden her dersom dere ønsker å være publikum.

 

Vi er ute etter noen supportere som kan stille opp som publikum i forbindelse med vår innspilling av TV2-programmet "Komiker i arbeid". Her er det komiker Nils-Ingar Aadne som har testet yrket som Stabæk-spiller, og vi skulle gjerne hatt noen i salen som kan heie frem dette yrket når vi går inn i studioinnspillingen.

 

hver komiker skal presentere det yrket de har tatt del i. Komiker Nils Ingar Aadne skal vise frem sine fotballferdigheter i studio den 7. juni.

 

Vi har foreløpig ingen begrensning på hvor mange som kan delta, her ønsker vi bare så mange som mulig :)

 

De som vil stille opp, bestemer selv om de vil stille i supporter-klær eller ikke.

 

 

 

Dato for innspilling: 7. juni

Klokkeslett: 16:15

 

Sted: Tv2-studioene i Nydalen (Gullhaug torg 3)

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...