Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Begynner å bli lei av å se kin negative oppslag Om STB i avisene nå(Med unntak Av stikka)

 

Eide burde ta støyten. Men han vil jo alltid nevnes som 'Stabæktreneren'

 

Hva mener du egentlig nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Begynner å bli lei av å se kin negative oppslag Om STB i avisene nå(Med unntak Av stikka)

 

Eide burde ta støyten. Men han vil jo alltid nevnes som 'Stabæktreneren'

Hva mener du egentlig nå?

 

http://www.vg.no/sport/kvinnefotball/stabaek-treneren-innroemmer-upassende-adferd/10142650/

 

At han tar støyten for upassende atferd er ok, og det gjør han jo. Og strengt tatt var det nettopp Stikka som var ute med at det var oss det handlet om. Klubben har tatt kritikk for at saken ikke ble tatt videre til styret med en gang, og sportslig leder for kvinns har ikke fått uttale seg ennå.

 

Når det gjelder det at en tidligere spiller, som selv røk ut av laget på grunn av tilnærmelser mot yngre lagvenninner, kommer med påstander på en blogg som er drøyere enn selv Leni vil ordlegge, samt påstand om at han skal ha tatt møydommen til en 16 år gammel spiller - da tenker jeg at det først og fremst ikke er treneren som er skyld i stormen. Derfor synes jeg heller ikke han skal måtte ta noen ytterligere "støyt".

 

Hvis dette var så ille burde ikke Leni ha blitt med på flere dater når hun visste at Eide var keen, og kanskje hun også burde unngått å tweetrape en 19-årig lagvenninne om at hun skal spre beina for å spille på førstelaget. Det var jo under denne tida det visstnok var størst pågang fra det Leni selv omtaler som "den kjekkeste treneren i Toppserien". #mangemuligheta!

 

Screenshot 2014-01-16 11.56.41.png

 

Men bra det blir litt blest rundt kvinnsa da. Det er ihvertfall ikke kjedelig.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke disse postene flyttes til Toppserieforumet? Egentlig burde hele denne debatten flyttes til den arkiverte spillertråden om Kaurin i Blaa-forumet.

 

Det har like stor nyhetsverdi for stabækfans som om Petter Furuseth Olsen skulle gi ut selvbiografi om "trakasseringen" han ble utsatt for av Nannskog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt fortjent "ris" til Budstikka:

 

Stakkars Stabæk

Publisert

31.01.2014 09:00

 

Dametreneren har vært vel pågående overfor en spiller, og «alle» beklager seg over at Stabæk ikke kvitter seg med treneren.

Glemmer man helt at alle ansatte, trenere i Stabæk inklusive, har et sterkt arbeidsrettslig oppsigelsesvern? Basert på det som fremkommer i media betviler jeg at Stabæk har tilstrekkelig saklig grunn til å si opp treneren. Hva skulle da Stabæk gjort?

Det er åpenbart uheldig at en trener forsøker «å sjekke opp» en spiller, men oppsigelsesgrunn? Neppe. I så fall er det ikke få ledere i arbeidslivet som lever farlig.

 

Treneren har tydeligvis også vært vel pågående. Heller ikke det høres bra ut, men spilleren har jo tross alt blitt med treneren ut for å spise. Det kan ikke da overraske at han kanskje tenkte noe lenger enn til en hyggelig middag.

Kan hans dumme oppførsel virkelig fortjene betegnelsen «sextrakassering»? Da er det mange parforhold som har startet med en smule trakassering.

Hvorfor dysses det ned at de øvrige spillerne gir full støtte til treneren og ledelsen i Stabæk Fotball? Er det fordi dette ikke gir de samme lette journalistiske poengene som for eksempel bruken av ordet «sextrakassering»?

 

Jeg synes det er svakt at media, herunder også Budstikka, ikke gjør forsøk på å analysere Stabæks alternativer før de kaster seg over klubben.

Budstikka går løs på Stabæk til og med på lederplass. Jeg vil tro Stabæk har nok problemer og nok å bruke penger på om de ikke i tillegg skulle pådra seg en blytung arbeidsrettssak.

For ordens skyld: jeg kjenner saken kun gjennom media.

 

Per Bjørnsen,

advokat

Hvor ligger dette?

Link?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Litt fortjent "ris" til Budstikka:

 

Stakkars Stabæk

Hvor ligger dette?

Link?

 

 

Her

 

 

 

Feigt å legge den på Budstikka+ slik at færrest mulig kan lese kritikken mot avisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Litt fortjent "ris" til Budstikka:

 

Stakkars Stabæk

Hvor ligger dette?

Link?

 

 

Her

 

 

 

Feigt å legge den på Budstikka+ slik at færrest mulig kan lese kritikken mot avisen.

 

Jepp, derfor jeg "limte inn" hele saken.

Endret av Tom Bruaset
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den står på side 3(?) i papirutgaven også. Kanskje de endelig har skjønt at saken har flere sider og prøver å finne en vei ut av uføret for seg selv ved å slippe til litt mild kritikk? Tror nok det er flere her inne som ville vært litt skarpere i kritikken av stikka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt utrolig. Endelig en fornuftig artikkel, og da er det selvsagt i form av et leserinnlegg. Alle de imbesile gapestokkartiklene uten rot i virkeligheten blir selvsagt kringkastet fra bønnetårn og med megafon inn i alle andre aviser og TV-redaksjoner. Drittavis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

De hadde et ganske bra magasin i forbindelse med 100-årsjubileet til klubben. Er vel noe av det lille fra Budstikka som ikke har endt opp i peisen. De har det i seg, dypt der inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om dette har sammenheng med at det har blitt delt ut en del Budstikkaaksjer for å sette verdensrekord i lang generalforsamling i midten av april...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Knut Bjørn slutter i Stabæk

 

Dette er veldig synd for Stabæk, jeg hadde et veldig godt inntrykk av jobben han gjorde for oss.

 

Men nå ender han altså opp i NFF. Hva galt har vi gjort, som gjør at den jobben frister mer? Han blir dermed kollega med Yngve Hallèn. Det er ingen skam å snu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Knut Bjørn slutter i Stabæk

 

Dette er veldig synd for Stabæk, jeg hadde et veldig godt inntrykk av jobben han gjorde for oss.

 

Men nå ender han altså opp i NFF. Hva galt har vi gjort, som gjør at den jobben frister mer? Han blir dermed kollega med Yngve Hallèn. Det er ingen skam å snu.

Synd. Det er et tap for Stabæk.

 

Men det kan jo være bra for norsk fotball å få en mann med så bra forståelse for supporterkultur inn i NFF. Han skal ikke få gjennomslag for mye før det er en betydelig forbedring.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...