Jump to content

Mediedekning

$uperTerje
 Share

Recommended Posts

Er kanskje å tøye strikken litt for hva som går under mediedekning, men Stabæks lille gallionsfigur Helene Husvik er ukens gjest i den deilige podcasten Heia Fotball :)

Hun har med seg en drømmeXI som bør gi alle her et varmt hjerte.

Edited by BelgiskBlaa

Sakset fra Dagbladet i dag om kjendisers favorittlag:

Alex Rosén,

komiker, musiker og programleder:

1. Skeid, Stabæk og Manchester United.

2. Jeg er fra Torshov, Sandaker og Grefsen, så da var det naturlig at Skeid ble laget mitt. Men nå bor jeg på Jar, så nå er det litt Stabæk. Man må jo heie på det laget der man er fra, så sønnene min kan ikke bli Skeid-fans nå. Vi har vært på mange Stabæk-kamper. Det er uvant, men må inn i det med sjel. Når det gjelder engelske lag, så er jeg derimot trofast. Der har det vært Manchester United siden 1973. Da fikk jeg en fin bag det stå Manchester United på, og selv om klubben hadde hatt noen magiske år tidligere, så visste jeg ikke at det skulle bli så legendarisk. Heltene mine da var George Best og Bobby Charlton. Jeg hadde faktisk sesongkort på Old Trafford i fjor, så da var jeg der mange ganger.

Edited by Bebe

Tapet mot FCK kostet oss titalls millioner. La oss ikke bli helt historieløse.

Dersom vi neste runde vinner hjemme mot Start, samtidig som Odd og Viking avgir poeng i hver sin tøffe bortekamp, vil vi kunne sikre medalje før siste runde. Ingen av disse tre resultatene virker spesielt usannsnylige...

Likner litt på den store fisken jeg ikke fikk. Litt tynn sene eller litt tynn stall har vel vært begrunnelse for å ikke tippe oss høyere. Ok. Litt tynn stall var rett og vi har sprukket litt på slutten av sesongen. Uansett har vi prestert og om noe ryker på slutten skal vi være mer enn fornøyd med sesongen. En stor takk til alle. Men fortsatt er mye opp til oss!

Veldig bra artikkel og han er jo rimelig oppdatert på klubben. Artig
Ja, med unntak av at Tomek dro før denne sesongen

Så den men den slipper vi lett igjennom det kritiske nåløyet

Og dette var fra laget alle tippet på nedrykk, så mye for disse "ekspertene". Dio kom vel sent om jeg husker riktig, men de andre tre var her allerede, og IAO var her- han burde også kommet med som beste sportslige leder. Bedre å lease gull for knapper og glansbilder, enn å kjøpe gråstein for prisen av gull.

Vi har kanskje det beste akademiet også? Framtiden er mørkeblaa!

http://www.varden.no/sport/over-to-millioner-sa-norsk-toppfotball-1.1469548

Meget hyggelig med 65 % økning i tilskuertall på Nadderud i år, kontra ifjor. Viser at det er gøy å dra på kamp når det går bra :)

De har blingsa ganske heftig med prosentregninga der, gitt. Snittet vårt har økt med 56 tilskuere, det er godt gjort å gjøre det til 65%.

Meget hyggelig med 65 % økning i tilskuertall på Nadderud i år, kontra ifjor. Viser at det er gøy å dra på kamp når det går bra :)

De tallene må være feil.

Økningen vår skal være på 1,2%, altså 46 tilskuere per kamp.

De tallene må være feil.

Økningen vår skal være på 1,2%, altså 46 tilskuere per kamp.

Aiai, sorry! Sånn går det når man stoler på noen fra Skien...

Denne målkavalkaden i Budstikka var sterk:

http://www.budstikka.no/stabak-fotball/muhamed-keita/adama-diomande/her-kan-du-se-alle-stabaks-mal-sesongen-2015/s/5-55-187376

Etter å ha sett denne to ganger er det bare en ting å si om Dio: Fantastisk!

Et uhyre vanskelig spørsmål: Er han vår beste spiss gjennom tidene?

Kjør debatt.