Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Dio hadde jo evnen til å snu en kamp helt alene nærmest. Mange spisser som er flinke til å være på rett sted til rett tid, pirke inn baller og være målsniker/goalgettere - men måten Dio var OVERALT, klart beste spissen i Norge før han skada seg. Blir vanskelig å sammenligne med f.eks Daniel fordi han og Veigar var så sykt samspilt, det var ofte helt andre type mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil vel si at Dio var bedre enn Daniel.

 

Veigar på sitt beste var fantastisk, men både mange mål og målgivende. Men han hadde helt klart ikke styrken til Dio. Vanskelig å måle de to opp mot hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ja han var bra, men han var her en halv sesong...

 

Det gir et for tynt sammenligningsgrunnlag mot legendariske PallSkog som leverte varene over flere sesonger.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det han gjorde de 20 serierundene han var her, må være den sykeste prestasjonen noen spiss har hatt i Stabæk i løpet av et så kort tidsrom.

 

At han ikke har vært vår viktigste spiss noensinne sier seg selv, han var her jo kun et halvt år.

 

 

Jeg innser for øvrig en ting jeg savner like mye som Dio: den Ernest Assante vi hadde i våres. En eller annen har byttet ut han som ofte utfordret, kom seg forbi og skapte farligheter mot en som nå alltid søker støttepasning.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp. Tydelig hvordan han (Asante) søkte rom slik at han lå perfekt posisjonert før han koblet inn turboen tidligere. Siste del av sesongen ble det forutsigbart, og ofte trakk han farten ned eller spilte støtte. Skulle gjerne sett stat på antall avslutninger, tror det hadde vært avslørende. Men han kommer igjen neste sesong.

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diomande med 17 mål på 21 starter er knallsterkt, men det er f.eks ikke så mye bedre en Bels sine 19 mål på 25 starter i 1998. Husk at spillet også har vært mye mer lagt opp etter Diomande i år enn det var rundt Nannskog i 2005-2009

Endret av Hanse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det alle ser ut til å glemme med Asante er at han etter hvert fikk mye mer oppmerksomhet av motstanderne, ettersom han var såpass god i starten av sesongen. I tillegg tror jeg han ble ekstra skadelidende da Dio ble borte. Dio trakk alltid på seg minst to forsvarsspillere pga sin enorme duellstyrke og kraft, noe som gav Ernest mer plass.

 

Når det er sagt, så kan det godt være at han har hatt en dalende formkurve også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå er det nok. Få vekk Lars Hjorth!

Det har ikke manglet på advarsler, lurer på hvem som har beskyttet ham?
Det er vel styreleder vil jeg anta. Han bør ihvertfall sitte tett på Daglig Leder
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det nok. Få vekk Lars Hjorth!

Tar ikke stilling til hverken den ene eller andre før vi vet hva som egentlig har skjedd. Men vi som bruker forumet burde vel være de siste til å forhåndsdømme noen før hele saken har kommet for dagen, jmf tidligere pinlige saker i aviser og rettssal!

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvem er treneren?

En Akademi-trener som vi ikke skal offentgjøre navnet på.
Takk for opplysningen ... Fryktet det var en Ordinas eller Jalland ... Virker som vi fort må verve trener internt nå når vi selger oss til trenere som må få sparken først på den hardtslående måten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pressemelding fra klubben - http://www.stabak.no/news/article/qfh44r7yxbxm1sws7x7p5qwch/title/pressemelding

 

Som noen muligens har fått med seg er det omtalt en personalsak i media mellom daglig leder og en trener i ungdomsavdelingen i Stabæk Fotball.

 

Styreleder i Stabæk Fotball, Espen Moe, uttaler i sakens anledning følgende:

 

- Det er en alvorlig hendelse som har funnet sted (en krangel utartet til fysisk konfrontasjon), og saken tas på det største alvor. Vi er i full gang med å avdekke faktum i saken. Det er en komplisert sak, ikke minst fordi det foreligger sprikende forklaringer om hva som faktisk fant sted.

 

- Saken vil få høy prioritet, og vil behandles internt som en personalsak i klubben. Vi vil derfor avstå fra å gi ytterligere kommentarer mens prosessen pågår.

 

- For øvrig vil klubben som alltid ha fokus på å ta vare på våre ansatte i vanskelige saker, også denne.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uavhengig av skyld så er det teit å hyre en PR-rådgiver for å føre personalsak mot en kollega.

Hevet øyenbrynene litt da jeg leste det, jeg også. Mange vitsemakere der ute som gnir seg i henda over akkurat den detaljen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Nå er det nok. Få vekk Lars Hjorth!

Tar ikke stilling til hverken den ene eller andre før vi vet hva som egentlig har skjedd. Men vi som bruker forumet burde vel være de siste til å forhåndsdømme noen før hele saken har kommet for dagen, jmf tidligere pinlige saker i aviser og rettssal!

Husk at det er mange på dette forumet som vet mye mer enn det som skrives i det åpne forumet også.

Klar over det, men siden "begge parter har vært i kontakt med politiet i Asker og Bærum med ønske om å anmelde forholdet og politførstebetjent Bjørn Egil Drangevåg bekrefter at det er opprettet en sak" trodde jeg ikke saken var så opplagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...