Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


 

- For øvrig vil klubben som alltid ha fokus på å ta vare på våre ansatte i vanskelige saker, også denne.

Høres veldig fint ut, men fungerer ikke slik i praksis. Det er ihvertfall Lars Hjorth et eksempel på.

 

Fra retningslinjer for trenere og ledere står det følgende:

 

*Behandle alle med respekt og avstå fra alle former for kommunikasjon, handling eller behandling som kan oppleves som voldelig eller krenkende.

 

Ihvertfall noe av det som står der må vel nesten gjelde i denne saken?

 

Kjenner også til minst en annen av retningslinjene som Hjorth nok har brutt seg mot i forbindelse med en annen sak.

 

Skulle Hjorth beholde jobben sin etter dette har han forklaringsproblem i hvordan han selv har behandlet andre. Nå skal man jo egentlig ikke forhandsdømme, men Hjorth har selv vært veldig flink til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper de slåss om ei viss dame..?

 

Nei alvorlig talt: Uavhengig av skyldsspørsmål i nevnte sak, er det klart at Lars kan få lov til å bytte jobb, for å si det forsiktig. Trist hvis dette skulle ende med at "vi kan ikke gi ham sparken så lenge saken pågår, for da vil det se ut som vi forhåndsdømmer ham."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting som slår meg: hvorfor har partene gjort dette til en politisak? Det virker defintivt ikke alvorlig nok til at politiet skal legge vekk ordentlig kriminalitet for å finne ut av dette. Jada, jeg vet dette er det samme politikammeret som brukte ukjent antall årsverk på å reise en sak på intet straffbart forhold mot oss, men likevel...

 

At det derimot er en alvorlig personalsak, er jeg helt med på.

 

Man kan i tillegg lure på hvorfor "en vanlig kroppskrenkelse uten skade" (sitat politiet) medfører at den ene part ser seg nødt til å ta ut sykemelding "som følge av smerter og ubehag" (sitat mr. PR).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel bare å vise han hvor døren er, åpne den for han for så å lukke den for godt og bytte lås!

Er på langt nær første hendelsen med negativt fortegn han har vært delaktig i.

Takk og farvel.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Uavhengig av skyld så er det teit å hyre en PR-rådgiver for å føre personalsak mot en kollega.

 

Definisjonen av pinlig, spør du meg.

 

 

Dessuten en mildt sagt merkelig vurdering av PR-rådgiveren å involvere seg i saken for den ene parten, når hans egen sønn er en av klubbens unge lovende spillere. Med uttalelsene bidrar han jo til at saken blir mye større i mediene enn nødvendig. Det er i hvert fall ikke til klubbens beste.

 

Lukter røre lang vei. Direkte uproft.

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter 2 rolige og positive år med Bob er spetakkelet igang igjen. Det er faen meg ikke til å tro at enkelte setter seg selv høyere enn klubben og i tillegg lager politisak av det.

 

RYDD OPP NÅ!!

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Idrettsleder går til motanmeldelse.

 

"Ifølge lederens talsmann er det vitner som kan bekrefte lederens versjon. Budstikka har ikke klart å få kontakt med vitner som kan bekrefte dette."

 

... og "lederen" er fremdeles åpen for å løse saken i minnelighet, mens treneren ikke vurderer noen unnskyldning en gang.

 

Mon tro om "lederen" føler at det brenner litt under beina...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det var vel ikke en god gammeldags slåsskamp om samme dama vel :D

Nei, jeg kann bekrfte at det ike stemeeer.

 

Hilsn en venn av en ven av tillire Stabekk-ansat

Tatt opp Dysleksi mobbingen igjen?

Unødvendig, at hun sliter med dysleksi er ikke noe hun kan noe for, ei heller Ingen ting med denne saken å gjøre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det var vel ikke en god gammeldags slåsskamp om samme dama vel :D

Nei, jeg kann bekrfte at det ike stemeeer.

 

Hilsn en venn av en ven av tillire Stabekk-ansat

Tatt opp Dysleksi mobbingen igjen?

Unødvendig, at hun sliter med dysleksi er ikke noe hun kan noe for, ei heller Ingen ting med denne saken å gjøre!

 

Gjør hun egentlig det?

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Det var vel ikke en god gammeldags slåsskamp om samme dama vel :D

 

Nei, jeg kann bekrfte at det ike stemeeer.

Hilsn en venn av en ven av tillire Stabekk-ansat

Tatt opp Dysleksi mobbingen igjen?

Unødvendig, at hun sliter med dysleksi er ikke noe hun kan noe for, ei heller Ingen ting med denne saken å gjøre!

Hvis takhøyden skal være så lav her inne at det ikke kan ikke kan spøkes med dette, tror jeg svært få vil gidde å skrive noe som helst...

Vel talt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hovedpoenget i denne drittsaken er at vi ikke kan ha en daglig leder som slåss med ansatte. Det er uhørt og i tillegg kommer han ekstremt dårlig ut i media.

 

Jeg synes vel egentlig ikke at vi bør ha folk som slåss med hverandre i klubben i det hele tatt, punktum.

 

Om jeg under en diskusjon på kontoret havnet i en slåsskamp ville jeg antatt jeg ikke hadde en jobb å gå til spesielt mye lenger. Med unntak av om jeg ble regelrett angrepet og det var snakk om selvforsvar, selvfølgelig.

 

Men ja, dette er en mediemessig søppelkasse i full fyr.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nei, jeg kann bekrfte at det ike stemeeer.

Hilsn en venn av en ven av tillire Stabekk-ansat

Tatt opp Dysleksi mobbingen igjen?

Unødvendig, at hun sliter med dysleksi er ikke noe hun kan noe for, ei heller Ingen ting med denne saken å gjøre!

 

 

Sliter med dysleksi og jobber med kommunikasjon?

Da er det å bruke stavekontroll og andre hjelpeverktøy nokså elementært.

 

For de fleste...

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke late som hun har forlatt klubben for lengst, og drite i henne?

 

 

Edit: mer av hensyn til oss enn av hensyn til henne.

Jeg trodde hun sluttet i vår. Stemmer ikke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så hvis mobbing på forum reageres på, så er takhøyden for lav..? Voks opp a.. Vedkommende det refereres til er ute av klubben for lengst, og det som ble skrevet her den gang gikk over alle støvleskaft.. Enig i at jobben som ble gjort er under enhver kritikk, men et sted må grensen gå, og det at det blir dratt opp i denne sammenheng er bare patetisk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...