Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Teoretisk sett har de rett i at vi hentet Dio fra utlandet. Og det kan selvsagt være problematisk for en Holmlia-gutt å tilpasse seg livet på vestkanten..

Herlig! Litt trist for journalisten ikke å vite at Dio er på det norske landslaget:-).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Budstikka skriver, ikke den helt store dagen for klubben å minnes dette

Vi får bare håpe at pengene vi får fra salget av Birger og det at det var nesten bare unggutta som fikk sjansen idag, hjelper oss imorgen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Synes artikkelen er mer unødvendig enn kommentaren. Er man litt lat journalist kan fint fullføre en arbeidsuke bare ved å sitte på twitter og face og finne ulike personer som mener noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig, men samtidig virker vi bare sutrete når vi går ut og klager på det. Og en toppleder kan ikke gå ut og uttale seg som en privatperson vedr bedriften han leder, eller noe som ligger opp mot den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig, men samtidig virker vi bare sutrete når vi går ut og klager på det. Og en toppleder kan ikke gå ut og uttale seg som en privatperson vedr bedriften han leder, eller noe som ligger opp mot den.

En daglig leder i en fotballklubb må få lov til å ha en side på FB som de fleste andre. At han der er privatperson er helt selvfølgelig. Men han kan ikke bli overrasket over st ting han skriver der kan ende opp dom utgangspunkt for en artikkel i lokalavisen. Det virker det heller ikke som Tunold ble.

 

Jeg oppfattet ikke hans reaksjon som "sutrete", men som oppriktig irritert over hvor korttenkte BSK hadde vært i denne saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva som er sutrete eller ikke kan diskuteres. Jeg ser på det som subjektivt.

 

At man som privatperson skal gå "ut" og fronte noe annet vedr eget selskap, enn det man mener som toppleder, det er en umulig balansegang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva som er sutrete eller ikke kan diskuteres. Jeg ser på det som subjektivt.

 

At man som privatperson skal gå "ut" og fronte noe annet vedr eget selskap, enn det man mener som toppleder, det er en umulig balansegang.

Heldigvis blir man ikke fratatt ytringsfriheten selv om man er ansatt i Stabæk (eller andre steder), selv om mange later til å tro det. Hvorvidt det er smart å benytte seg av denne friheter får være opp til en hver å vurdere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At det er sutrete vil jeg heller ikke si meg enig i, betydningen av det han skriver er jo enkelt og greit; FU Bærum, og GTFO Vålerengen. Akkurat det er noe jeg kan stille meg bak Tunold 100% for å ha skrevet i denne sammenhengen, både som privatperson og som Stabæks daglige leder.

 

Dag Egil Strømme er for så vidt helt på jordet i sine kommentarer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

http://www.tv2.no/sport/8999056/

 

Josimar-redaktør Frode Lia slår alarm om pengehysteriet i breddefotballen.

 

Klarer ikke å skille breddefotball og satsing/akademi...

 

*har ikke lyst til å skille bredde og akademi. Dette er en gjenganger hos Josimar.

 

Han er ganske klar i hva som er hva når man hører han i "debatten". At talenter går tapt pga. manglende økonomi tror jeg absolutt ikke er feil.

 

Synes ikke bekymringen bare er å kaste på bålet helt uten videre bare fordi det kommer fra den kanten.

 

Det er uten tvil en dyr affære å ha en sønn/datter som er bra i fotball og det legger jo ingen skjul på. Det som er synd er at han eller tv2 legger inn 20 000 NOK til PT i regnestykket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

http://www.tv2.no/sport/8999056/

 

Josimar-redaktør Frode Lia slår alarm om pengehysteriet i breddefotballen.

 

Klarer ikke å skille breddefotball og satsing/akademi...

 

*har ikke lyst til å skille bredde og akademi. Dette er en gjenganger hos Josimar.

Han er ganske klar i hva som er hva når man hører han i "debatten". At talenter går tapt pga. manglende økonomi tror jeg absolutt ikke er feil.

 

Synes ikke bekymringen bare er å kaste på bålet helt uten videre bare fordi det kommer fra den kanten.

 

Det er uten tvil en dyr affære å ha en sønn/datter som er bra i fotball og det legger jo ingen skjul på. Det som er synd er at han eller tv2 legger inn 20 000 NOK til PT i regnestykket.

Om en sammenlikner med andre idretter på høyt nivå er jo ikke dette akuratt mye.

 

Alpint, tennis og langrenn er vel ganske mye dyrere årlig! For ikke å nevne hest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

http://www.tv2.no/sport/8999056/

 

Josimar-redaktør Frode Lia slår alarm om pengehysteriet i breddefotballen.

 

Klarer ikke å skille breddefotball og satsing/akademi...

 

*har ikke lyst til å skille bredde og akademi. Dette er en gjenganger hos Josimar.

Han er ganske klar i hva som er hva når man hører han i "debatten". At talenter går tapt pga. manglende økonomi tror jeg absolutt ikke er feil.

 

Synes ikke bekymringen bare er å kaste på bålet helt uten videre bare fordi det kommer fra den kanten.

 

Det er uten tvil en dyr affære å ha en sønn/datter som er bra i fotball og det legger jo ingen skjul på. Det som er synd er at han eller tv2 legger inn 20 000 NOK til PT i regnestykket.

Om en sammenlikner med andre idretter på høyt nivå er jo ikke dette akuratt mye.

 

Alpint, tennis og langrenn er vel ganske mye dyrere årlig! For ikke å nevne hest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette er jo ikke argumenter vs hva saken dreier seg om?

 

"Det å satse i fotball er for dyrt for mange familier, og potensielle talenter kan gå tapt." sier han.

 

Skal man da svare; Men alpint, tennis og langrenn er mye dyrere...? Svært lite konstruktivt i så fall.

 

---

Jeg er ingen motstander av akadamiet, heller en klar tilhenger, men man skal fortsatt ha respekt for hva foreldre legger igjen av midler for at deres barn skal få utfolde seg på banen.

 

Kunstgress spiser sko, treningsavgifter, NTG, turer til utland etc. Det er klart dette blir kostnader mange ikke klarer å håndtere..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Saaaklig spekulativ den tv2-reportasjen. Greit at Stabækakademiet er dyrt, men det er jo også en elitesatsing. Fokus bør vel være på at breddefotballen ikke skal finansiere eliten slik at den er åpen for alle... josimar og tv2 ass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har vi fått maskott?

Har vi hatt det før? noen som har bilde ellerno av den? Artig om vi hadde fått det!

 

Jeg dro til brakka i dag for å få med meg pressekonferansen. Da lå denne maskotten i en eske. Den liknet på en vær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...