Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


1 time siden skrev havardw:

Hadde vært fint om de av oss uten iProdukter kunne delta også, ellers slenger jeg meg på at det er et supert innslag fra klubben!

Er nevnt om en ca 6 ukers tid så vil Clubhouse være tilgjengelig for andre enn med iprodukter også.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal man tolke ut fra stillbildet virker det som Oddbjørn er i ferd med å levere et fullstendig 🔥 gjestevers på Kendrick Lamars nyeste singel, produsert av DJ Premier.

Den Blaa dagen var først og fremst helt nydelig, men om man skal sende den på flere flater fremover, så kan det gjerne annonseres litt tydeligere. Før jeg ramlet over det på YouTube visste jeg ikke at det var tilgjengelig der.

Skjønner at Facebook sikkert gir bedre muligheter for kommunikasjon med publikum og slikt, så det kan gjerne være hovedkanal, men om YT ble nevnt kunne vi sikkert fått med oss guttensindet og de andre uten Facebook.

Kunne det fungert med Instagram Live og til og med TikTok Live også? Er sikkert en del av kidsa som tenker at Facebook er stedet der besteforeldrene drar for å drukne verdigheten sin i et hav av "lik hvis du elsker barnebarna dine"-bilder :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


38 minutter siden skrev HenrikM:

Trenger ikke annonsere at man har Facebook eller ha andre venner...

Eller bruke fullt navn. Man kan til og med slette kontoen med en gang etter sending. I forhold til hva man må betale for å se mye fotballinnhold, er ikke det å lage en facebookkonto en kjempepris. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal sies at klubben har en konto på YouTube og alt blir lagt ut der i tillegg. Man er overhodet ikke avhengig av Facebook. Godt vi har en klubb som er fremtidsrettet som tenker på slike ting 👏

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 timer siden skrev HenrikM:

Er det hekt krise for noen å opprette en Facebook profil og så følge Stabæk? Trenger ikke annonsere at man har Facebook eller ha andre venner...

Nå kan det være forskjellige grunner til at noen av oss ikke vil ha en Facebook profil. Jeg har selv hatt en profil tidligere, men så meg nødt til å avslutte denne av forskjellige grunner jeg ikke ønsker å komme inn på her. At man kan ha en anonym profil, javel, men da står jeg heller over. Og som Marandinho skriver så har klubben en egen YouTube konto så jeg har fått sett Blaa Dag Digital - Kick off 2021 der og er strålende fornøyd med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 15.5.2021 den 17.30 skrev blaasoldat:

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/stabaek-var-ett-styremote-fra-konkurs/641227!/
 

meget fin oppsummering av status i klubben, og 10’år med oppreising! Samt viktigheten av ny stadion, ett lite utbytte til aksjonærer som reddet klubben fra konkurs i 2012 og ønsker om fremtiden.

Topp 6 i år og Europa League i 2023 kan nevnes.

Meget fin oppsummering, helt utrolig at på 10 år har vi godt fra nesten konkurs til stabil økonomi. Nå gjelder det å få på plass en ny stadion. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev AndersBD:

Viser Eurosport player fortsatt kampene i år eller må man over på Discovery+?

Dagens kamp vises i hvert fall på MAX. Haugesund Stabæk går på Eurosport Pluss 4, mens RBK-Stabæk 30. mai vises på TV Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev FranckTheBank:

Hvor lang skjermtid får Stabæk idag i Eurosports studio?

Sikkert veldig mye. 0-0 i Haugesund. Er nok utrolig mye å snakke om fra den eneste 0-0 kampen fra hele runden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...