Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


1 time siden skrev geirti:

Nettopp (her forutsetter jeg at du mener at dette sitatet støtter min påstand).

Ja, så 2019 til 2020 har en vel så stor økning som tallene for 2021 knyttet til disse panikktider...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke hvor dette passer inn, men kanskje nyheter fra stabak.no kan telle som media.

https://www.stabak.no/nyheter/edvardsen-og-kostadinov-pa-g2009-trening

Gutta på A-laget er i gang med å jobbe med barne- og ungdomslagene. Står at det fortsatt er noen begrensninger mtp covid, men at det blir mer og mer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 15.9.2021 den 17.29 skrev odd:

Jeg vet ikke hvor dette passer inn, men kanskje nyheter fra stabak.no kan telle som media.

https://www.stabak.no/nyheter/edvardsen-og-kostadinov-pa-g2009-trening

Gutta på A-laget er i gang med å jobbe med barne- og ungdomslagene. Står at det fortsatt er noen begrensninger mtp covid, men at det blir mer og mer. 

Det virker som det har blitt en holdning at det er viktig å være kritiske her, slik at styret og andre forstår at ikke ting er som det skal. Underforstått trolig at det som skrives her blir fanget opp. 

At spillerne skal brukes mer mot yngre avdelinger, både hos Stabæk og andre klubber i området, har jo vært en gjenganger. Er det noen som synes det kan være på sin plass med litt ros når noe faktisk går riktig vei? Eller kreves det fulle hos og spill i CL for at vi skal drive med sånt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden skrev odd:

Det virker som det har blitt en holdning at det er viktig å være kritiske her, slik at styret og andre forstår at ikke ting er som det skal. Underforstått trolig at det som skrives her blir fanget opp. 

At spillerne skal brukes mer mot yngre avdelinger, både hos Stabæk og andre klubber i området, har jo vært en gjenganger. Er det noen som synes det kan være på sin plass med litt ros når noe faktisk går riktig vei? Eller kreves det fulle hos og spill i CL for at vi skal drive med sånt?

Takk Odd, godt vi er (minst) to idioter her inne som prøver å finne noen positive vibber. Virker som om noen har glede av å grave seg enda lenger ned i gjørma enn vi står, selv foretrekker jeg drenering. Det er klart at dette både kan snu og gå til helvete, er i hvert fall for tidlig å drikke gravølet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 timer siden skrev Nr14:

Noen som vet om vi har vært i loopen før Thorsby sr gikk til Odd med spennende tankegods.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/Or6w8V/pappa-thorsby-vil-forvandle-spillerutviklingen-jeg-har-irritert-meg

 

Ville mye heller knytt kontakt med https://www.ostrc.no i driften av akademiet, om jeg hadde vært klubben! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg forstår ikke helt koblingen mellom firmaet til Thorsby sr og klubbene.

Han har et veldig godt poeng. I klubbene vil selvfølgelig spillere bli fulgt opp til beste for klubben, basert på hva som er meningen til den til en hver tid sportslige ledelsen. Nye managere vil ha spillere til å tenkte på nye måter og fokusere på annen trening. Selvfølgelig har klubben et ønske om å utvikle spilleren best mulig, men det vil også komme avveininger mot klubbens interesser. Vi har jo hatt et par eksempler med Andres Trondsen (mer om han senere) som ble brukt som venstreback, og Vetlesen som ble brukt mye på kant. I dette bildet er det kanskje ikke så lett for spilleren å holde fokus på egen utvikling og retning.

I Norge er den meste av ekspertisen tilknyttet klubber. Dvs at de som objektivt sett er best til å coache en spiller, med hele karrieren som del av regnestykket, sitter bundet til  også å ha lagets prestasjoner i hodet. Tilbake til Anders Trondsen valgte jo han i sin tid å høre mest på sine eksterne rådgivere, i redsel for at Stabæk fokuserte for mye på Stabæks beste. (I ettertid kan det jo tenkes han hadde hatt en enda bedre karriere om han hadde flyttet fast til venstrebacken først som sist, i stedet for å høre på de som sa han skulle være midtbanespiller...)

At spillere med ambisjoner kan ha nytte av å knytte til seg egne coacher på utsiden av klubben tviler jeg ikke på. Men da blir det jo akkurat det. Utenfor klubben. Ville det ikke vært mer logisk for Thorsby sr å jobbe samme med agenter for å tilby en pakke av både økonomisk og sportslig oppfølging, i stedet for å gå til klubbene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev blaasoldat:

Veldig bra, men synd slikt kommer hver gang vi har vunnet!

savner motivasjon, som dette, når det har gått trått også.

Hadde vært interessant å se hva som skjer i garderoben på dårlige dager også! Hvordan motiverer de hverandre da?

Igjen: Wangberg er meget viktig i dette laget!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev guttensindet:

 

Så i "Gammel blaa aargang" at denne kom opp:

https://www.dn.no/d2/ledestjerner/morten-thorsby/ledestjerner-2021/fotball/lagkameratene-ga-fotballproff-morten-thorsby-applaus-da-han-delte-nyheten/2-1-1064790

Kanskje Stabæk skulle plukke opp hansken og snakke med Thorsby neste gang han er i landet. Bli ES ambassadør for "We Play Green" og ta tilbake den grønne armen. Bli litt mer annerledesklubben igjen? Bli så gode som mulig på både miljø og bærekraft som dagens utragerte stadion muliggjør det. Og ikke minst, legge så mye som mulig av dette inn i Nye Nadderud Stadion. Vet at det er planer om en bærekraftig stadion, men det kan helt sikkert gjøres bedre!

"Grønne Nadderud Stadion" hadde vært noe ☺️

Et utrangert stadion er alltid mye bedre for miljøet enn et nytt stadion 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Sindre:

Et utrangert stadion er alltid mye bedre for miljøet enn et nytt stadion 😉

Joda, sant nok det. Men så er det det med kravene fra Nff da! Poenget var jo at det er sikkert mulig å gjøre den gamle stadion mer bærekraftig enn den er pr. i dag, inntil vi bare er NØDT til å få på plass en ny og "grønn" stadion. Men er ganske sikker på at du tok den 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tripic sitter å gliser i studio og skal vurdere vår situasjon. Latterlig. Burde heller blitt konfrontert med sin forferdelige væremåte på banen. Vi tapte fortjent 1-3 hjemme for Viking, men at hele studio mener det var en 1-7 kamp blir helt bak mål. 

Joachim Jönsson mener det ikke holder å forsvare seg til å berge plassen. Merkelig utsagn, siden den nye formasjonen har gitt oss resultater i det siste. Planen idag fungerte helt fint frem til Saggi lar Botheim klatre og dytte på vår midtstopper. Blir selvfølgelig ikke kommentert heller dette soleklare frisparket. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/stabaek-haugen-ingen-ma-tro-vi-har-gitt-opp/668347!/
 

«– Ingen må tvile på at guttene og meg virkelig vil dette. Det er tøft i motgang, men vi må forsøke å bygge hverandre opp. Ingen må tro at vi har gitt opp, selv om det er mange rundt oss som har gjort det, sier Stabæk-spiller Fredrik Haugen.»

 

Vi får bare håpe resten av spillergruppen er enige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev blaasoldat:

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/stabaek-haugen-ingen-ma-tro-vi-har-gitt-opp/668347!/
 

«– Ingen må tvile på at guttene og meg virkelig vil dette. Det er tøft i motgang, men vi må forsøke å bygge hverandre opp. Ingen må tro at vi har gitt opp, selv om det er mange rundt oss som har gjort det, sier Stabæk-spiller Fredrik Haugen.»

 

Vi får bare håpe resten av spillergruppen er enige.

Hva er greia da, at de ikke orker? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...