Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


2 minutter siden skrev nichb:

STABÆK HAR SOLGT SPILLERE FOR 200 MILL.: − HAR IKKE HATT NOE VALG

"Stabæk har solgt unna den ene klassespilleren etter den andre. Nå står klubben i fare for å rykke ned." 

 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/XqzJoW/stabaek-har-solgt-spillere-for-200-mill-har-ikke-hatt-noe-valg

Haha VG sier vi ligger på 15 plass ja.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev rykkinn:

saken er jo en uke gammel, men står at den ble skrevet idag?

Lagt ut for 20min siden, garantert skrevet for en uke siden...bra ikke vg sender eliteseiern si... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke det at vi må selge på grunn av økonomi. Det er bare det at vi må selge fordi vi har lovet spillerne å selge hvis det kommer et godt bud. Dette gjelder selvsagt bare spillere vi kunne hatt bruk for. For spillere som ikke gidder, har vi avtaler som lar dem gjøre som dem vil.

Jeg er imponert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg sikkert en som følger Stabæk fra veldig mye lenger unna enn mange, men det er vel ikke en hemmelighet at Stabæk har slitt ganske fælt økonomisk i mange mange år. Det og at man ikke akkurat er/har vært en kandidat til å vinne noe gjør det vel ikke akkurat lett å holde på spillere med ambisjoner. 

Man må nok bygge noe spillerne har troen på for at de skal ønske å være lenger i Stabæk. Kontinuiteten har vel ikke vært der til det. Men IAO holdt oss nesten egenhendig i øverste divisjon flere år (er mitt syn fra mitt begrensede syn utenfra) 

 

Ps: jeg har troen på Skytte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gode spillere vil spille morsom fotball med gode spillere. For øyeblikket leverer vi dårlig på dette. Vi kan ikke bygge samtidig som vi river. Det er noens tro på at det går, som har ført oss hit.

P.s. Skytte har holdninger som er gift i en klubb som satser på å utvikle unge spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev blaasoldat:

Helt enig! Håper han forsvinner fra klubben ved første mulighet.

Jeg håper heller han har fått en slags oppvåkning av å bli satt ut av laget. Om han surrer rundt som før så må han bort. Virker som om han har det godt med å heve en sikkert god lønn. Så får vi håpe han ønsker å spille fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjønø er offensiv før Tromsø. Vi skal ha fokus på å øke avstanden, istedenfor å forsvare en posisjon. Vår innstilling er å ta tre poeng i Tromsø, og "knuse RBK her etterpå".

 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2021/to-poengs-luke-slik-tror-han-den-psykiske-bunnkampen-blir_vid1576706/video.shtml

Lenke til innlegg
Del på andre sider


57 minutter siden skrev tobb:

Litt usikker på tråden men ny episode av StabækPodden(finnes bl.a. på Spotify) ute. Utrolig bra initiativ av Oddbjørn og media!

Bra saker! Bohinen brukte Ingo videoen til å fyre opp Sarp med hell😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tenker jeg vi sier takk til Budstikka. Er det egentlig mulig å bli mindre lokalpatriotisk?

Eller er det for mye å be om at man heller fokuserer på at vi har alt i våre egne hender, og at det nå gjelder å mobilisere for å redde bygdas eliteserielag?

bilde.png.61d77aa9460a53133e603d2e95882ce3.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Forza:

Da tenker jeg vi sier takk til Budstikka. Er det egentlig mulig å bli mindre lokalpatriotisk?

Eller er det for mye å be om at man heller fokuserer på at vi har alt i våre egne hender, og at det nå gjelder å mobilisere for å redde bygdas eliteserielag?

bilde.png.61d77aa9460a53133e603d2e95882ce3.png

Budstikka skal liksom være en sponsor! Dekningen av Stabæk de senere år har ikke akuratt vært en sponsor verdig!

I alle andre lokalaviser ønsker en å bygge opp, budstikka er det kun klikk bait, og overvekt av negativitet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev Forza:

Da tenker jeg vi sier takk til Budstikka. Er det egentlig mulig å bli mindre lokalpatriotisk?

Eller er det for mye å be om at man heller fokuserer på at vi har alt i våre egne hender, og at det nå gjelder å mobilisere for å redde bygdas eliteserielag?

(idiotisk og tabloid forside)

 

Skjønner ikke hvorfor du synes vi skal si takk. Møkkaavis. Drit og dra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er viktig å bare omgi seg med folk og meninger man er enig med. Det er særdeles lumpent av Budstikka å påpeke at vi kan rykke rett ned. De burde heller ha gitt ut et eget hyllingsbilag med Ingo som redaktør. Det hadde selvfølgelig klubben fortjent, etter en slik underholdende sesong.

Ærlig talt. Ta to valium og sørg for å være påmeldt tur til Skien. Det er der muligheten ligger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev mbh:

Det er viktig å bare omgi seg med folk og meninger man er enig med. Det er særdeles lumpent av Budstikka å påpeke at vi kan rykke rett ned. De burde heller ha gitt ut et eget hyllingsbilag med Ingo som redaktør. Det hadde selvfølgelig klubben fortjent, etter en slik underholdende sesong.

Ærlig talt. Ta to valium og sørg for å være påmeldt tur til Skien. Det er der muligheten ligger.

Dette er jo skivebom, og ja, jeg skjønner selvsagt at det er forsøk på ironi, som i ni av ti innlegg fra deg. Tror du mange andre lokalaviser i f eks Kristiansund, Mjøndalen eller Lillestrøm, ville vinklet en sak så negativt, samtidig som avisen er en av hovedsponsorene? Det går fint an å få frem at Stabæk tapte (uenig i at de kollapset), men likevel vinkle det mer positivt («har alt i egne hender», eller lignende).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 minutter siden skrev Ace:

Det komiske her er jo at kritikken mot Budstikka kommer fra dette forumet som er en hengemyr av negativitet. Kanskje på tide å rydde opp i eget reir før vi kritiserer media?

Her var det snakk om en veldig konkret overskrift hos Budstikka etter en match som etter min mening var ganske god. I tillegg befinner oss i en situasjon hvor vi har alt i egne hender.

Jeg har ikke opplevd forumet etter kampen som spesielt negativt. Fokuset er på kampen mot Odd. Jeg skulle bare ønske at lokalavisen kunne vært med på å mobilisere mot neste kamp, i stedet for å krisemaksimere så til de grader.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev Forza:

Jeg har ikke opplevd forumet etter kampen som spesielt negativt.

Jeg snakker om absolutt hele sesongen, ikke spesielt etter denne kampen. Når det er sagt er jeg enig med deg i det du skriver. Det gjelder å mobilisere isf å krisemaksimere. Slik har det vært hele sesongen. Problemet er at 95 % av forumet har gått for krisemaksimering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...