Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


5 minutter siden skrev StabækJR:

De har hatt skolebesøk siste årene, og i tillegg ble det jo kjørt en Blaa buss rundt om til kjøpesenterene en periode (før covid). Enkelte spillere har også vært med på treninger for lagene nedover i årgangene. Men som nevnt av andre her så hjelper ikke slike tiltak når ingen barn eller unge vet hvem spillerne er. Husker Lillevik var den som var frontfigur for mye av det her, og det sier vel sitt. Vi må bygge profiler, kontinuitetsbærere og noen som tør å gi av seg selv. Nusa var på vei til å bli en slik spiller, men han forsvant så fort det ble fristende med cash. 

Takk for nyansene!  👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp enig, sørg fo kvalitet ogr kontinuitet på sport - da kommer resultatene, da kommer profilene og da kommer publikum. DEt handler om å gjøre de riktige grepene i rett rekkefølge. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29 minutter siden skrev @ringo:

Jepp enig, sørg fo kvalitet ogr kontinuitet på sport - da kommer resultatene, da kommer profilene og da kommer publikum. DEt handler om å gjøre de riktige grepene i rett rekkefølge. 

Også får vi krysse fingrene for at klubben er istand til å gjøre korrekte og gode grep. 
Her er det bare å forsøke å holde tunga rett i munnen- Det må, ekstremt forenklet sagt,  ryddes i alle ledd.

Og- Prosessen som skal gjøres er ikke enkel og langt ifra gjort i en håndvending.

Også får vi vel vente med konkludere til vi ser hva klubben foretar seg.

Det er varslet informasjon idag.. Noen som vet når denne kommer? 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev bluemaster:

 

Det er varslet informasjon idag.. Noen som vet når denne kommer? 

 

 

Den er kommet, du må bare stikke innom døren til Jon og be om å få den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Latmann:

Den er kommet, du må bare stikke innom døren til Jon og be om å få den.

Synd jeg bor noen timer unna! Kan selvsagt sende en mail, som han kommer til å svare på- men det syns jeg blir for enkelt! 😏

Noen som heller kan gi et sammendrag av referatet? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev bluemaster:

Synd jeg bor noen timer unna! Kan selvsagt sende en mail, som han kommer til å svare på- men det syns jeg blir for enkelt! 😏

Noen som heller kan gi et sammendrag av referatet? 

Var vel nevnt at det skulle komme ett referat i dag, og mer info de kommende dagene. Så får vi se om det leves opp til det, for nå er ting ferskvare, og supporterene fortjener ikke fler skuffelser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"For å hjelpe oss med dette har vi engasjert to organisasjonskonsulenter som vil samtale med spillere, trenere og øvrige ansatte."

Det er folkelig og fint det der. Gleder meg til å lese rapporten. Tipper at eimen av grasrot ikke blir til å holde ut for oss litt mer seriøse.

”Beskriv hva De føler om fotball"

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev blaasoldat:

Hvilken kompetanse for fotball har disse! Og er det ikke veldig merkelig at hovedutvalget er de som bør bli evaluert?

Slik jeg forstår situasjonen er det vel ikke det rent fotballfaglige som skal vurderes, men heller kulturen, organisasjonen og enkeltpersoner som skal vurderes. 
De skal intervjue 19 pers og jeg regner med at de vil belyse hvor skoen trykker. Dette så lenge de intervjuede tør å være kritiske og uten å gå i kompisfella. 
Hvor kritiske de intervjuede er, avhenger selvsagt av hvorvidt de blir anonymisert eller beskyttet.

Blir interessant å se hvor dette leder!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser atDe tidligere Stabæk-spillerne Tommy Stenersen, Christian Holter og Morten Skjønsberg vil også bidra med sin kompetanse. 
 

Disse bør jo gjenkjenne en trener som sliter både med treningskultur og det taktiske!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Mortimer:

Hva skal til for at du klarer å være positiv til noe som helst? Er det feil folk de har hentet inn for å evaluere? 

Savnet en del av de mest kritiske røstene på møtet med klubben i går, men det er klart at det er mye lettere å hamre løs på ett tastatur enn å bidra konstruktivt face to face. 

Det må være lov å være kritisk @Mortimer! Referatet fra dette møtet er ikke kommer enda, da må det være lov å stille spørsmål med mandat etc! var det slik at den som ville/ønsket kunne komme? Eller var det som Stabæk sa, for Posse og enkelte utvalgte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå synes jeg vi supportere skal holde oss litt i ro så disse gutta får gjort jobben sin. Har mest tro på de tre tidligere spillerne egentlig, men vi får se etterhvert. Jeg har et åpent sinn omkring dette, selv om slike undersøkelser generelt ofte gir de svar og den ryggdekning et styre ønsker deg. MEN håper veldig at resultatet blir bra for klubben vi alle er så glade i !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


30 minutter siden skrev Mortimer:

Hva skal til for at du klarer å være positiv til noe som helst? Er det feil folk de har hentet inn for å evaluere? 

Savnet en del av de mest kritiske røstene på møtet med klubben i går, men det er klart at det er mye lettere å hamre løs på ett tastatur enn å bidra konstruktivt face to face. 

 

1) Er det noen av de "kritiske røstene" som var invitert men ikke dukket opp?

 

2) Hvor fornøyd er du med klubben de siste 5-6 årene?

 

3) Hvorfor har du stor tiltro til denne evalueringen?

 

4) Vet du hva som er mandatet til de som skal evaluere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Posse:

Referatet er så og si ferdigskrevet, men husk at det tar litt tid når vi også nå være enige i hva som har blitt sagt og hva vi er enige om. Jeg har stor forståelse for at folk vil vite, og vi prøver å få dette ferdig så grundig og fort som mulig ved siden av annen jobb. 

Bra! Jeg er også veldig gira på å se referatet (og for så vidt også mandatet til evalueringsgruppa, hvis det eksisterer), men det er bedre å få det riktig enn raskt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


42 minutter siden skrev Mortimer:

Hva skal til for at du klarer å være positiv til noe som helst? Er det feil folk de har hentet inn for å evaluere? 

Savnet en del av de mest kritiske røstene på møtet med klubben i går, men det er klart at det er mye lettere å hamre løs på ett tastatur enn å bidra konstruktivt face to face. 

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å være i det møtet (hvis jeg hadde vært invitert), og jeg hadde nok vært like kritisk der som når jeg hamrer løs på tastaturet.

Vi har alle forskjellig erfaringer fra det virkelige livet. Mine erfaringer gjør at jeg er spesielt allergisk mot bullshit. Jeg er heller ikke opptatt av å bli likt, eller å være inkludert i en engere krets.

Hva av det som har kommet ut av møtet, er det du mener fortjener stor applaus (eventuelt, taus beundring)? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror for min del at tiden er inne for å slappe av på sofaen, kose seg og vente på evalueringen.

Men om ikke evalueringen holder mål (?) skal jeg være den første til å hamre løs på tastaturet! 

Men sett utenfra er dette er en helt vanlig måte å starte en endringsprosess på- også for tiden vise om kvaliteten på arbeidet er bra nok! 
 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 timer siden skrev Mortimer:

Savnet en del av de mest kritiske røstene på møtet med klubben i går..

Trist at ikke fler av de med mest kritiske røstene ble inkludert til møtet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 timer siden skrev Posse:

Referatet er så og si ferdigskrevet, men husk at det tar litt tid når vi også nå være enige i hva som har blitt sagt og hva vi er enige om. Jeg har stor forståelse for at folk vil vite, og vi prøver å få dette ferdig så grundig og fort som mulig ved siden av annen jobb. 

Posse, takk for jobben du gjør!

Men- har du glemt å trykke på publiser knappen?  Eller tok du med deg de største kranglefantene fra forumet og dermed ikke blir enige om innholdet i referatet?  😀😩

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Posse:

Dere har fått på epost nå :) Vi tok med oss 11 personer på møtet. Det var mye mer enn klubben var forberedt på, men vi ville gjerne favne så bredt vi kunne, og noen oppdaget at de kunne i siste liten. Veldig mye tid til å ringe rundt og koordinere et tidspunkt som passet fantes ikke, men både vi og klubben er ute etter å ha flere fysiske informasjonsmøter. Det er veldig mye mer utfyllende svar å få fra klubben der enn om alle skal sende mail og skrive på forumet. 

Så håper jeg på forståelse for at vi ikke har alle svar akkurat nå, men vi vet i hvert fall at evalueringen er i gang.

https://mailchi.mp/141ce424c947/pent-brev-fra-supporterne-til-stabk-fotball-8862617?e=0f506e8cb1

 

Takk for flott referat!

Hvordan ble de 11 utvalgte, utvalgt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det sportslige er motoren som styrer en fotballklubb, legger merke til denne:

»Vi har tatt for få poeng, hatt en utydelig spillestil og spilt uengasjerende fotball. Klubben innrømmer at her er det en stor jobb å gjøre inn mot sesongen 2022. Dette blir en viktig del av evalueringsprosessen som er satt i gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...