Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


God ord i Aftenposten:

For bæringene overrumplet Brann med ro, taktisk kløkt og ballsikkerhet mer enn med løpskraft og entusiasme. Gjestene spilte lurt og med stor selvtillit, og de som mener Winters/Sæternes er Norges beste spisspar, skal kanskje studere Nannskog/Gunnarsson før de uttaler seg med skråsikkerhet. I går var Stabæk-duoen den klart giftigste og mest aktive, og av Brann-spissene var det en tung og lite bevegelig Sæternes som burde vært byttet ut, ikke Winters.

 

Håper gutta tar med seg de gode prestasjonene, og blir enda mer innbitte for å slå Viking på søndag.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge rbkweb har TV2 Zebra plutselig bestemt seg for å vise Stabæk-Viking i stedet for TIL-RBK. Selvsagt!

 

Der sparte jeg 50 kr på Web-tv B)

 

Men seriøst; det er flott at TV2 prioriterer Stabæk. Selv om vi har vært uheldige med poengsankingen de siste kampene (selv om jeg trodde vi skulle kjempe rundt nedrykksstreken nå... :unsure:) er det en ny entusiasme rundt Stabæk både i media og ellers som jeg ikke har vært vitne til på flere år. Mao et utrolig bra utgangspunkt for vekst i supportermiljøet til Stabæk før Fornebubanen kommer. Førsteprioritet må være å spille morsom fotball - det har Stabæk klart så langt i år.

 

:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er så jævli bra. Puuuh!

 

Det har begynt å bli kult og heie på stabæk i vennekretsen min nå. Siden de gjorde det så bra.

Det samme har skjedd på jobben min - tøft

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er så jævli bra. Puuuh!

 

Det har begynt å bli kult og heie på stabæk i vennekretsen min nå. Siden de gjorde det så bra.

Det samme har skjedd på jobben min - tøft

 

Til og med moren min følger med. Tror hun tilgir meg for å ikke komme i bursdag på lørdag :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers så kunne han si at Asker hadde ca 200 tilskuere på kamp, forventet 1000-1500 i dag. At de trente omtrent hver dag og hadde som mål for året å vinne serien og kvallikkampen og spille i 2. div til neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens aftenposten (papir) står det om Cup-kampen mellom Høland og LSK. Det utales av en Høland kar at "Stabæk var veldig gode mot RBK, bortsett fra det har han ikke sett noe som skremmer ham fra årets TL"

Det er godt å være Stabæk fan i år (så langt i hvert fall). Når de til og med heier på oss på jobben til Markus må vel toppen være nådd :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar og Daniel med røkelaks og juice til lunsj. Hjemme-hos-Daniel-reportasje med Veigar på besøk på Dagsrevyen idag! Norges mest farlige spiss-duo!

 

Dette tar helt av! :D

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar og Daniel med røkelaks og juice til lunsj. Hjemme-hos-Daniel-reportasje med Veigar på besøk på Dagsrevyen idag! Norges mest farlige spiss-duo!

 

Dette tar helt av! :D

 

Jeg så det. Rett og slett rørende.

Og Daniel sammenlignet Veigar med Maradona - når det gjelder fotball, vel å merke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar og Daniel med røkelaks og juice til lunsj. Hjemme-hos-Daniel-reportasje med Veigar på besøk på Dagsrevyen idag! Norges mest farlige spiss-duo!

 

Dette tar helt av! :D

 

Jeg så det. Rett og slett rørende.

Og Daniel sammenlignet Veigar med Maradona - når det gjelder fotball, vel å merke.

 

Er det snakk om NRK her? Så det er mulig å se det igjen? (og igjen og igjen og igjen?)

 

 

Veigar og Daniel med røkelaks og juice til lunsj. Hjemme-hos-Daniel-reportasje med Veigar på besøk på Dagsrevyen idag! Norges mest farlige spiss-duo!

 

Dette tar helt av! :D

 

Jeg så det. Rett og slett rørende.

Og Daniel sammenlignet Veigar med Maradona - når det gjelder fotball, vel å merke.

 

Er det snakk om NRK her? Så det er mulig å se det igjen? (og igjen og igjen og igjen?)

 

Fant det på NRK nett-tv...men tullingene hadde klart å kutte sendingen slik at det bare er innledningen på reportasjen som er med... :( :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel noen dager for sent ute egentlig, men ble bare i enda bedre humør etter å ha lest hva Bengt Eriksen hadde å skrive om oss etter RBK kampen! Deilig å være Blaa i år!

 

Mer Bengt Eriksen:

Hvorfor sliter norske fotballspillere så fælt med teknikk og fart?

- De blir styrt altfor tidlig. De siste ti årene har de eldste unge spilt altfor lite uorganisert fotball. Du ser at spillere som Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson, Robert Koren, Robbie Winters og Charlie Miller, med flere, har en ekte fotball-klokskap som er selvlært. Våre yngste i dag kan alt om "rom 2" (fotballterminologi), men sliter med å dempe og upresset slå en pasning til en medspiller. Derfor er ballbingene det blir flere og flere av gull verdt.

 

Kan du sette opp din drømmeellever i eliteserien etter det du har sett hittil i år?

- Heinz Müller (LSK) - Christoffer Andersson (LSK), Per Nilsson (Odd), Frode Kippe (LSK), Trond Erik Bertelsen (FFK) - Jone Samuelsen (Viking), Tommy Svindal Larsen (Odd), Robert Koren (LSK), Charlie Miller (Brann) - Daniel Nannskog (Stabæk), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk).

 

Helt nederst i artikkelen

Morsomt at han velger de som faktisk ER best, ikke de som media vanligvis nevner (Sæthernes, Winters, Ocean, Ivers, etc)

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som kan få tak i intervjuet som gikk på nrk med gutta i går? Blir lettere aggressiv over å ikke få sett hele, er jo positivt med all oppmerksomheten Stabæk får for tiden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29:17 ut i sendingen begynner innslaget.

Og slutter etter 29.42 eller noe.

Men rekker å se Veigar kysse laksen, og man kan se hvordan Daniels kjøkken ser ut, men det er også alt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel noen dager for sent ute egentlig, men ble bare i enda bedre humør etter å ha lest hva Bengt Eriksen hadde å skrive om oss etter RBK kampen! Deilig å være Blaa i år!

 

Mer Bengt Eriksen:

Hvorfor sliter norske fotballspillere så fælt med teknikk og fart?

- De blir styrt altfor tidlig. De siste ti årene har de eldste unge spilt altfor lite uorganisert fotball. Du ser at spillere som Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson, Robert Koren, Robbie Winters og Charlie Miller, med flere, har en ekte fotball-klokskap som er selvlært. Våre yngste i dag kan alt om "rom 2" (fotballterminologi), men sliter med å dempe og upresset slå en pasning til en medspiller. Derfor er ballbingene det blir flere og flere av gull verdt.

 

Kan du sette opp din drømmeellever i eliteserien etter det du har sett hittil i år?

- Heinz Müller (LSK) - Christoffer Andersson (LSK), Per Nilsson (Odd), Frode Kippe (LSK), Trond Erik Bertelsen (FFK) - Jone Samuelsen (Viking), Tommy Svindal Larsen (Odd), Robert Koren (LSK), Charlie Miller (Brann) - Daniel Nannskog (Stabæk), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk).

 

Helt nederst i artikkelen

Morsomt at han velger de som faktisk ER best, ikke de som media vanligvis nevner (Sæthernes, Winters, Ocean, Ivers, etc)

Er det noen som kan gi han sesongkort på nadderud?? :P:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel noen dager for sent ute egentlig, men ble bare i enda bedre humør etter å ha lest hva Bengt Eriksen hadde å skrive om oss etter RBK kampen! Deilig å være Blaa i år!

 

Mer Bengt Eriksen:

Hvorfor sliter norske fotballspillere så fælt med teknikk og fart?

- De blir styrt altfor tidlig. De siste ti årene har de eldste unge spilt altfor lite uorganisert fotball. Du ser at spillere som Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson, Robert Koren, Robbie Winters og Charlie Miller, med flere, har en ekte fotball-klokskap som er selvlært. Våre yngste i dag kan alt om "rom 2" (fotballterminologi), men sliter med å dempe og upresset slå en pasning til en medspiller. Derfor er ballbingene det blir flere og flere av gull verdt.

 

Kan du sette opp din drømmeellever i eliteserien etter det du har sett hittil i år?

- Heinz Müller (LSK) - Christoffer Andersson (LSK), Per Nilsson (Odd), Frode Kippe (LSK), Trond Erik Bertelsen (FFK) - Jone Samuelsen (Viking), Tommy Svindal Larsen (Odd), Robert Koren (LSK), Charlie Miller (Brann) - Daniel Nannskog (Stabæk), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk).

 

Helt nederst i artikkelen

Morsomt at han velger de som faktisk ER best, ikke de som media vanligvis nevner (Sæthernes, Winters, Ocean, Ivers, etc)

Er det noen som kan gi han sesongkort på nadderud?? :P:P

Han ser alle kampene på TV2...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kveldens høydare kom på TV2.

Fra Bengt Eriksen - om samhandling mellom spissene i tippeligaen.

"Stabæk kan det - vålerenga kan det IKKE."

Toppet med noen visuelle krem-eksempler.

Å. så deilig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...