Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Helt lættis den bildeserien på uefa.com! 3 bilder av "stabækspillere": Martin Andresen i wimbledon-drakt (Brann), Andre Muri (Vålerengen) og "Tom Stenvoll" (Egentlig Christian Holter, lagt opp). Haha!

Forresten noen som leste intervjuet med Veigar i Dagbladets sport-magasin i går? Jeg fikk det ikke med meg, bare et sammendrag på nettsida, og en konge-video av Veigar som trikser med frukt. Men noen som vet om hele intervjuet er lagt ut noe sted?

Triksevideoen: http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/10/473538.html

 

Var strålende :)

 

"Når jeg ikke får trent ordentlig har jeg lett for å bli litt tjukk" :ph34r::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsåvidt ikke noe voldsom pressedekning, men på VG nett kjører de nå en avstemning om hvem som tar gullet der vi er et av de fire alternativene. Ikke overraskende er de tre andre Brann, Lillestrøm og Rosenborg. Kanskje ennå mindre overraskende har vi færrest stemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De har vel feiret med champis siden engen vant og da har nok den gått rett til hodet på journalisten som skrev...

 

Merkelig at ikke dagbladet har blitt påvirket av den samme champisen, de pleier jo å bli beruset av mye mindre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra Karlsens blogg på fxt

 

Da Stabæk sikret kontraktforlengelsen med VPG, gjorde de sommerens scoop i overgangsmarkedet. Her har Ingebrigt Steen Jensen overgått seg selv i hva overtalelsesevner angår - hans eminente omgang med ord er jo veldokumentert - og samtidig etablert seg som gledesdreper nummer én blant bargain-kåte talentspeidere Europa over. Uansett, well done Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra Karlsens blogg på fxt

 

Da Stabæk sikret kontraktforlengelsen med VPG, gjorde de sommerens scoop i overgangsmarkedet. Her har Ingebrigt Steen Jensen overgått seg selv i hva overtalelsesevner angår - hans eminente omgang med ord er jo veldokumentert - og samtidig etablert seg som gledesdreper nummer én blant bargain-kåte talentspeidere Europa over. Uansett, well done Stabæk.

Hvem er Karlsen? Og hvor mye innsikt kan han ha hvis han tror at det er Ingebrigt Steen Jensen som har sikret seg VGP? Uansett greit med positiv dekning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra Karlsens blogg på fxt

 

Da Stabæk sikret kontraktforlengelsen med VPG, gjorde de sommerens scoop i overgangsmarkedet. Her har Ingebrigt Steen Jensen overgått seg selv i hva overtalelsesevner angår - hans eminente omgang med ord er jo veldokumentert - og samtidig etablert seg som gledesdreper nummer én blant bargain-kåte talentspeidere Europa over. Uansett, well done Stabæk.

Hvem er Karlsen? Og hvor mye innsikt kan han ha hvis han tror at det er Ingebrigt Steen Jensen som har sikret seg VGP? Uansett greit med positiv dekning.

Hæ??? Alle har vel hørt om Lalla Karlsen vel??!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Karlsen er sjefsspeider i Hannover 96 eller noe slikt. Og siden han blogger om islandsk fotball, og så mange her er mer opptatt av antall islendinger på Stabæk enn mye annet, kan vi jo slenge ut linken

 

http://karlsen.nettblogg.no/

Etter å ha lest bloggen må jeg dele et minne. Jeg oppholdt meg på Island i 1987, og det norske landslaget skulle komme på besøk. Islendingene var realister, og satset på "repektabelt" resultat; dette var lag med profiler som hadde gjort det godt. kaptein var Erik Thorstvedt og jeg tror det dreide seg om em-kvalifisering. Nesten 5.500 mennesker var på Laugardalsvöllur og så Norge bli slått 2-1.

 

Hevnens time var bare to uker senere, da returoppgjøret gikk på Ullevaal med færre tilskuere enn det hadde vært på Island. Men det ble skoret bare ett mål - og det var Erik Thorstvedt som måtte plukke ballen ut av mål.

 

Det var underlig å være nordmann på Island etter det andre nederlaget...

 

Påstanden om at Norge vinner halvparten av kampene mot Island, og at Island vinner to av ti mens tre ender uavgjort er tatt ut av luften. Dette er den korrekte statestikk:

Island 26 16 3 7 51- 24

 

I evighetsperspektiv - altså med alle kampene vi har spilt noensinne - vinner vi (altså Norge) seks av ti kamper. Island vinner tre og bare en ender uavgjort.

 

Dette burde man sannsynligvis så beregnet mot befolkningstallet. I så tilfelle burde Island bare vinne omlag en av tretti kamper. Jeg er enig med Karlsen; la oss slutte å klage på folketall og vær når vi nå ligger på 52. plass på FIFA-rankingen, godt bak lag som vi liker å sammenligne oss med (Iran, Togo, Skotland og Honduras). La oss heller trøste oss med at Island tross alt bare ligger på 107. plass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan får du plass til øl med så mye kunnskap i hodet?

 

Det er alltid plass til öl, for å sitere en gammel historie:

Professoren står foran klassen med et lekent og alvorlig øye. I den ene hånden har han en glassbeholder. Når er glasset fullt? spør han. Først fyller han det med store stener. Disse stenene er de store tingene i livet ditt sier han. Jobben din, familien, kjærligheten, skolen. Er glasset fullt nå? Ja, sier klassen. Så fyller han glasset med grus. Grusen legger seg fint til mellom de store stenene. Dette er de mindre ting i ditt liv sier han. Lunsjpauser, møter, handleturer, selskap. Er glasset fullt nå? Ja, sier klassen, litt mer nysgjerrige. Så fyller professoren glasset med sand. Sandkornene lirker seg fint inn mellom grus og sten. Dette er bagatellene, småtingene. Toalett-turer, telefonsamtaler, mat. Er glasset fullt nå? Ja, nå er det helt fullt!

Nei, smiler professoren. Så heller han oppi en halvliter med øl. Det er alltid plass til en pils!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan får du plass til øl med så mye kunnskap i hodet?

 

Det er alltid plass til öl, for å sitere en gammel historie:

Professoren står foran klassen med et lekent og alvorlig øye. I den ene hånden har han en glassbeholder. Når er glasset fullt? spør han. Først fyller han det med store stener. Disse stenene er de store tingene i livet ditt sier han. Jobben din, familien, kjærligheten, skolen. Er glasset fullt nå? Ja, sier klassen. Så fyller han glasset med grus. Grusen legger seg fint til mellom de store stenene. Dette er de mindre ting i ditt liv sier han. Lunsjpauser, møter, handleturer, selskap. Er glasset fullt nå? Ja, sier klassen, litt mer nysgjerrige. Så fyller professoren glasset med sand. Sandkornene lirker seg fint inn mellom grus og sten. Dette er bagatellene, småtingene. Toalett-turer, telefonsamtaler, mat. Er glasset fullt nå? Ja, nå er det helt fullt!

Nei, smiler professoren. Så heller han oppi en halvliter med øl. Det er alltid plass til en pils!

 

 

Vet du, jeg sa til meg selv på forhånd at akkurat den historien ville bli dratt fram :)

 

...og nå forteller av en eller annen grunn krystallkula meg at Tonje vil komme og minne oss på at forumet skal brukes til diskusjoner, og at vi heller skal sende pm... :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...