Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Godt å se oss i media igjen, ja. Er enig med hvem nå enn som sa at vi ha flere slike stunt/show som pauseunderholdning, itillegg til det beste showet som foregår når Stabæk rundjuler det som er! hehe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV.Budstikka kjører Stabæk Spesial i hele helgen! Masse stoff om laget, $$ med mer.

Sendingen går kontinuerlig hele helgen, så det burde være mulig å få den med seg.

 

TV.Budstikka er også tilgjengelig på web, link fra forsiden til budstikka.no, der finnes siste ukes sendinger. Helgens sendinger er dog ikke der foreløpig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvorfor blir ikke kamper som Stabæk spiller overført via NRK2, hadde vært fint med tanke på kmaper som hødd med fler. det skjedde da med Start i fjor

36140[/snapback]

 

 

Det vil bli sendt 3 kamper fra Adeccoligaen etter sommeren. Er vi fortsatt med i toppen da kommer vi garantert til å bli vist. Særlig med tanke på at det er kort vei fra Oslo til Nadderud og TV-selskapene vet hva de får av fasiliteter (eller mangel på sådanne) på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Digg!!!

36182[/snapback]

Hvorfor det - Nadderud kamper skal du vel på uansett?

36184[/snapback]

 

Ja det har du jo rett i!!! Men det er digg at andre rundt om i landet kan få oppleve litt av den magien som vi få oppleve på Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nadderud kamper skal du vel på uansett?

36184[/snapback]

Aktuelle bortekamper på sensommeren som mange vil ha på TV er vel egentlig bare Sogndalkampen. Men det forutsetter vel at de skjerper seg betraktelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fytti pokkern!! Deilig å kunne gå inn på Nrk og se målet til nannskog nok en gang. Det er tidenes peneste brassespark!!!

36186[/snapback]

 

hvor fant du det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ok da så...var redd man måtte betale en haug med penger jeg....

36206[/snapback]

 

 

Dårlig råd?

36208[/snapback]

 

Det er ikke alle som har like mye frigjordt kapital tilgjenglig. Men alle tar vel Stabækkortet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ok da så...var redd man måtte betale en haug med penger jeg....

36206[/snapback]

 

 

Dårlig råd?

36208[/snapback]

 

Det er ikke alle som har like mye frigjordt kapital tilgjenglig. Men alle tar vel Stabækkortet?

36214[/snapback]

 

 

er litt lite med spenn nå som det snart er lønning igjen....men snart en rik man igjen :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har bare lyst til å sitere et innlegg fra "Hole in one" på side 33 i papirutgaven til Aftenposten i dag.

 

"VIF-brødet

Hei! Bæringene fikk stoppet salget av Vålerengabrødet. Ja vel! Skjønner kanskje reaksjonen, men det vitner nok mer om manglende tro på egen merkevare på hjemmebane. Kan vanskelig forestille meg at et Stabæk-brød hadde solgt mer enn null og niks i butikker på Vålerenga. I forlengelsen av denne er det relevant å peke på at Aftenposten Aften er lokalavis for Oslo. Eller har man endret målgruppe? Stabækk ligger ikke i Oslo. Stabæk spiller i ingenmannsland-ligaen. Hovedstaden har to tippeligalag i norgeseliten. (Det ene på lånt tid riktig nok). Enga og Lyn har fått bra med oppslag, men det må da være flere enn meg som synes reportasjer på Stabæk er totalt uinteressant og på grensen til det provokative? Regner med at denne kommer til å bli debattema i nær fremtid, ikke minst om dere fortsetter på deres håpløse Stabæk-linje. Hilsen en Aftenposten-abonnent (enn så lenge) med hjerte hos årets kommende seriemester, Enga!

Henrik Sørsdahl"

 

At godeste herr Sørsdahl minst må ha røyka sokka sine er hevet over enhver tvil. Derfor koste jeg meg lenge og vel med svaret han fikk fra Hole:

 

"Hole: Å lese deg er omtrent som å se en mann sikte fra 16-meter`n på Ullevaal og så havner ballen på Bislett. Aftenposten Aften er ingen Oslo-avis, men en avis for Oslo-regionen. Og er det en klubb som ikke skal sutre over mediadekningen, så er det VIF. Da Enga spillte i ingenmannslan-ligaen - senest i 2001 - overgikk dekningen langt det Stabæk får nå. Vi prates når Lyn-brødet lanseres på Sotahjørnet!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten har en artikkel om SerieA i dag (foreløpig ikke tilgjengelig på internett) med tittel "Bryne på hugget", som er så fullstappa av feil at jeg har sendt en liten korreks til Nils Petter Stenberg:

 

Jeg setter forsåvidt pris på alt som skrives om Adecco-ligaen, og om Stabæk i særdeleshet, men dagens artikkel i Aftenposten inneholdt såpass mange feil at jeg synes det er på plass med en liten korreks!

 

- Stabæk har nok desverre "bare" 23 poeng, og ikke 24 som du skrev i artikkelen.

- Stabæks utsatte kamp skal ikke spilles i Mandal, men på Nadderud den 23.juni.

- Skjønsberg heter Morten, og ikke Marius til fornavn.

- Det skal mer enn bare én spiller på landslag for å få utsatt en seriekamp, i tillegg til Morten var både Henning Hauger og Branimir Poljak med i troppen, og samtlige tre var på banen ved kampslutt. Og i tillegg var Veigar Pall Gunnarsson på det islandske landslaget.

 

Det er godt mulig det var flere feil der også, men mer orka jeg ikke sjekke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten har en artikkel om SerieA i dag (foreløpig ikke tilgjengelig på internett) med tittel "Bryne på hugget", som er så fullstappa av feil at jeg har sendt en liten korreks til Nils Petter Stenberg:

 

Jeg setter forsåvidt pris på alt som skrives om Adecco-ligaen, og om Stabæk i særdeleshet, men dagens artikkel i Aftenposten inneholdt såpass mange feil at jeg synes det er på plass med en liten korreks!

 

- Stabæk har nok desverre "bare" 23 poeng, og ikke 24 som du skrev i artikkelen.

- Stabæks utsatte kamp skal ikke spilles i Mandal, men på Nadderud den 23.juni.

- Skjønsberg heter Morten, og ikke Marius til fornavn.

- Det skal mer enn bare én spiller på landslag for å få utsatt en seriekamp, i tillegg til Morten var både Henning Hauger og Branimir Poljak med i troppen, og samtlige tre var på banen ved kampslutt. Og i tillegg var Veigar Pall Gunnarsson på det islandske landslaget.

 

Det er godt mulig det var flere feil der også, men mer orka jeg ikke sjekke!

36778[/snapback]

Her har vi vært flere skjønner jeg. Jeg satt på toget og tenkte at her måtte noen gjøre noe.

I tillegg til feilene du nevnte surret han fælt nedover på tabellen, hvor han hevdet at KIL ligger på plassen over streken og Hødd under.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten har en artikkel om SerieA i dag (foreløpig ikke tilgjengelig på internett) med tittel "Bryne på hugget", som er så fullstappa av feil at jeg har sendt en liten korreks til Nils Petter Stenberg:

 

Jeg setter forsåvidt pris på alt som skrives om Adecco-ligaen, og om Stabæk i særdeleshet, men dagens artikkel i Aftenposten inneholdt såpass mange feil at jeg synes det er på plass med en liten korreks!

 

- Stabæk har nok desverre "bare" 23 poeng, og ikke 24 som du skrev i artikkelen.

- Stabæks utsatte kamp skal ikke spilles i Mandal, men på Nadderud den 23.juni.

- Skjønsberg heter Morten, og ikke Marius til fornavn.

- Det skal mer enn bare én spiller på landslag for å få utsatt en seriekamp, i tillegg til Morten var både Henning Hauger og Branimir Poljak med i troppen, og samtlige tre var på banen ved kampslutt. Og i tillegg var Veigar Pall Gunnarsson på det islandske landslaget.

 

Det er godt mulig det var flere feil der også, men mer orka jeg ikke sjekke!

36778[/snapback]

Reagerte på dtte jeg og! Var på vei inn hit for å kommenterer dette, men du kom meg i forkjøpet..! Skjønner ikke åssen det er mulig å skrive så feil, men men..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi først er inne på feil i media så stakk vel P4 av med førstepremien i går da de informerte i pausen i adeccoligaen at "...og i Stabæk -Mandalskammeratene står det fortsatt 0-0"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...