Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Er jo tross alt forskjell på budsjett og regnskap, klubben har vel ikke budsjettert med noe videre i spillerinntekter, men hvis vi plutselig selger (bank i bordet) IA for 15 mill til brann, og dermed kjøper inn en ny spiller eller to, vil budsjettet bli det samme, men total omsetning øke... Så tror ikke vi skal se oss helt blind på dette med budsjett...

 

Et annet poeng er jo inntjeningsmulighetene, og der stiller vi ganske dårlig sammenlignet med andre lag, da Nadderud er en av de minste stadioene i landet, det har jo også mye å si for budsjettet...

 

Men hvem trenger stort budsjett når man har den stallen vi har?? Så lenge IA signerer ny avtale, og vi får inn en stopper til, så skal dere nok se at det ordner seg skikkelig, på tross av lite budsjett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et annet poeng er jo inntjeningsmulighetene, og der stiller vi ganske dårlig sammenlignet med andre lag, da Nadderud er en av de minste stadioene i landet, det har jo også mye å si for budsjettet...

Her er du ved kjernen. Kjernen både til de små inntjeningene vi har og til at man så lenge har sett at ny stadion må på plass. I tilleg er nok Nadderud en årsak til at spillere ikke syntes det er så stas å skulle spille for Stabæk.

 

Vi derimot vi elsker Nadderud, ikke sant.

 

Ser forøvrig at denne tråden sporer av...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle109694.ece

 

Bare 2 lag med lavere budsjett for neste år...

 

I mange tilfeller hadde det selvfølgelig vært greit med en rik onkel i ryggen, eller en haug med investorer. Men likevel er det uansett best at klubben tjener sine penger selv, og kan ta avgjørelser basert på hva som er best for klubben. Det er nok av eksempler på at investorer ønsker å bestemme ting de strengt tatt ikke har greie på. Molde er f.eks totalt avhengig av Røkke, som LSK er av Per Berg. Den dagen de trekker seg ut er det finito.

 

 

 

Vår beste sjanse til større pengesummer ligger i ny stadion - all historie viser det. Med ny stadion på plass forandrer bildet seg totalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle109694.ece

 

Bare 2 lag med lavere budsjett for neste år...

 

I mange tilfeller hadde det selvfølgelig vært greit med en rik onkel i ryggen, eller en haug med investorer. Men likevel er det uansett best at klubben tjener sine penger selv, og kan ta avgjørelser basert på hva som er best for klubben. Det er nok av eksempler på at investorer ønsker å bestemme ting de strengt tatt ikke har greie på. Molde er f.eks totalt avhengig av Røkke, som LSK er av Per Berg. Den dagen de trekker seg ut er det finito.

 

 

 

Vår beste sjanse til større pengesummer ligger i ny stadion - all historie viser det. Med ny stadion på plass forandrer bildet seg totalt.

 

Støttes :)

 

Ellers må vi få inn tre-fire nye spillere àlà Chippen som kan selges unna med god fortjeneste :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ellers må vi få inn tre-fire nye spillere àlà Chippen som kan selges unna med god fortjeneste :P

Samtidig som vi selvfölgelig er i vår fulle rett til å kritisere Lyn (ref Mikel) , TIL (ref Schelvans svar ang. Tom Stenvold) for å gjöre akkurat det samme! :-)

Kan noen snappe opp noe nytt om Stabäk i mediene så denne tråden kan kommer på sporet igjen :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ellers må vi få inn tre-fire nye spillere àlà Chippen som kan selges unna med god fortjeneste :P

Samtidig som vi selvfölgelig er i vår fulle rett til å kritisere Lyn (ref Mikel) , TIL (ref Schelvans svar ang. Tom Stenvold) for å gjöre akkurat det samme! :-)

Kan noen snappe opp noe nytt om Stabäk i mediene så denne tråden kan kommer på sporet igjen :-)

 

I følge adressa er det Tom Schevlan i Schevlan som kritiserer TIL

"Sportslig leder Tom Schevlan i Schevlan mottok i går en henvendelse på Tom Stenvoll fra TIL. "

 

Aldri hørt om ham, men han må jo være knyttet til Stabæk :D

Endret av Latmann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er nevnt som en av 10 norske klubber det finnes et casual miljø rundt.

 

Håper dette er noe klubben og Stabæk Support tar på alvor. La ikke fotballen bli en arena for vold.

 

Ser ikke på casuals som noe problem i det hele tatt, så lenge de følger reglene. De sloss med hverandre, lar utenforstående være i fred (hvis de følger reglene da), og holder som oftest slossingen unna arenaen. Tribunemessig tror jeg ikke det er dumt å få litt mer agressivitet inn på tribunene (uten sammenheng forøvrig..).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er nevnt som en av 10 norske klubber det finnes et casual miljø rundt.

 

Håper dette er noe klubben og Stabæk Support tar på alvor. La ikke fotballen bli en arena for vold.

 

1. Blabla skriver mye tull.

2. "Casual-miljøet" rundt Stabæk er, etter hva jeg har forstått, sterkt overdrevet. Det er vel SI som blir referert til som casuals, og de er relativt harmølse i forhold til de europeiske klubbene som nevnes i artikkelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå dreier vel dette seg om 'føre var'-holdning fra politiet, sikkert først og fremst som en følge av begivenhetene i høst på svenske arenaer. Ære være dem for det, selv om sånn ofte virker mot sin hensikt. Det er en del folk som syns slåsskamper med politi virker tiltrekkende.

 

Det er svært viktig at vi er helt klare på vår holdning til miljøer som ikke har fotball som hovedfokus (men f.eks å slåss o.l). Hjelper ikke om de først og fremst slåss seg i mellom. Alt som gir fotballen et dårlig navn, reduserer også publikumspotensialet.

 

Jeg syns Stabæk Support har opptrått ryddig på dete området, og regner ikke med noen endring på det. Nettopp når et miljø er lite og relativt uskyldig er det viktig å si klart fra om at visse verdier ikke aksepteres. Mulig det ikke er mange rundt Stabæk - men tydeligvis nok til at politiet holder øye med dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Unnskyld at jeg sier det, men det å påstå at det finnes casuals i Stabækmiljøet blir latterlig. SI er absolutt ikke det. Har de noen gang vært i slåsskamp i forbindelse med fotballkamp?

 

Infernoguttene har så vidt meg bekjent sagt klart ifra til miljøet at de ikke er casuals, og de takket nei til en invitasjon fra IskoBoys etter hjemmekampen mot vaalerengen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det ikke er mange rundt Stabæk - men tydeligvis nok til at politiet holder øye med dem.

 

Men hva er grunnen til at de holder øye med dem, når de aldri har vært involvert i slåsskamp? For meg virker det som om man har bestemt seg for at SI er casuals, uten å kanskje ha noe særlig grunnlag for det..

 

For all del, jeg er fullstendig imot casuals, og syns det er veldig bra at vi ikke sliter med dette problemet i Norge, men når man begynner å overvåke mennesker pga at de har et rykte på seg, da syns jeg man nærmer seg en grense for personvern...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå ble jo Tønsberg også nevnt som sted hvor det er Casuals..

(Trodde ikke Tønsberg hadde supportere jeg)

 

TønsbergsBlad

Utrolig, men det ser jo ut som frykten gikk på bluss på tribunene, ikke gatekamper før og etter kamp.

 

Vi må tross alt gjøre forskjell på engasjerte supportere som vil lage liv og folk som fyller meningsløse liv med slåssing.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå ble jo Tønsberg også nevnt som sted hvor det er Casuals..

(Trodde ikke Tønsberg hadde supportere jeg)

 

TønsbergsBlad

Utrolig, men det ser jo ut som frykten gikk på bluss på tribunene, ikke gatekamper før og etter kamp.

 

Vi må tross alt gjøre forskjell på engasjerte supportere som vil lage liv og folk som fyller meningsløse liv med slåssing.

 

Det er kanskje ikke så vanskelig å skjønne hvorfor aviser tolker dem som casuals når de kaller eg TønsbergCasuals/TønsbergsFinesteGutter....

 

det er jo blanding av begreper som dette som gjør det vanskelig for de av oss som heller mot ultraskulturen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...