Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Nei, han skulle ikke holdt kjeft. Jeg synes det er ytterst interessant å få vite at klubben faktisk tar tak i usportsligheter blant egne spillere og ikke bare lar alle dumhetere passere.

 

Jeg har vært skeptisk til Bohinen fra dag en. Dessverre har han bekreftet mye av det jeg fryktet, men heldigvis kan det bare bli bedre eller?
Kan bare bli bedre? Du vet at det betyr at han ikke kunne gjort en dårligere jobb enn det han har til nå? Oi oi, noen mestrer virkelig kunsten å overdrive.

 

Her ligger åpenbart fordommene mot Bohinen tykt smurt utenpå brillene man ser denne saken med. Å ta sånn på vei for at Stabæks sportslige leder uttaler seg om Stabæks holdninger til usportslighet på Stabæks nettsider - det hele blir nesten litt søtt komisk. Sak, ikke person. Saken er klar, Lars Bohinen har opptrått helt korrekt i forhold til alle hensym som bør tas.

 

At han ikke skal kunne uttale seg fordi han er sportslig leder er merkelig. Vi har faktisk ingen usportslig leder, så da ble vel Bohinen det nærmeste man kom, og man valgte å stille spørsmålene til han... Frekke mannen som svarer på spørsmål fra egen klubbs internettsider!

 

Er det her "dagis" eller?

 

Takk for du er en av de få med disse synspunktene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, han skulle ikke holdt kjeft. Jeg synes det er ytterst interessant å få vite at klubben faktisk tar tak i usportsligheter blant egne spillere og ikke bare lar alle dumhetere passere.

 

Jeg har vært skeptisk til Bohinen fra dag en. Dessverre har han bekreftet mye av det jeg fryktet, men heldigvis kan det bare bli bedre eller?
Kan bare bli bedre? Du vet at det betyr at han ikke kunne gjort en dårligere jobb enn det han har til nå? Oi oi, noen mestrer virkelig kunsten å overdrive.

 

Her ligger åpenbart fordommene mot Bohinen tykt smurt utenpå brillene man ser denne saken med. Å ta sånn på vei for at Stabæks sportslige leder uttaler seg om Stabæks holdninger til usportslighet på Stabæks nettsider - det hele blir nesten litt søtt komisk. Sak, ikke person. Saken er klar, Lars Bohinen har opptrått helt korrekt i forhold til alle hensym som bør tas.

 

At han ikke skal kunne uttale seg fordi han er sportslig leder er merkelig. Vi har faktisk ingen usportslig leder, så da ble vel Bohinen det nærmeste man kom, og man valgte å stille spørsmålene til han... Frekke mannen som svarer på spørsmål fra egen klubbs internettsider!

 

Er det her "dagis" eller?

 

Herregud! Dette er snakk om ren psykologi. Du går ikke ut og kritiserer enkelthendelser og enkeltspillere direkte når du vet at forholdet til spillergruppa allerede er skrantende. Enkel PR-politikk er å generalisere og å ikke trekke fram enkeltpersoner. Det er som nevnt før her, ukolegialt. Skal man uttale seg, så sier man: "Jeg ønsker ikke å trekke fram enkelttilfeller, men det er klart at klubben overhodet ikke støtter noen som helst usportselig aktivitet på banen".

 

Som selvutnevnt talsperson i klubben, burde Bohinen kanskje tatt et lite kurs i medie- og konflikthåndtering. For dette er gjort på en meget klønete måte.

 

 

Jeg er enig med deg, Knut, men jeg tror kanskje det er galt å kalle Daglig Leder for "selvutnevnt talsperson".  Såvidt jeg har skjønt har Bohinen per definisjon ansvar for generell mediekontakt i kraft av sin stilling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig med deg, Knut, men jeg tror kanskje det er galt å kalle Daglig Leder for "selvutnevnt talsperson". Såvidt jeg har skjønt har Bohinen per definisjon ansvar for generell mediekontakt i kraft av sin stilling.

 

**************************************************************************************************

Er han ikke Sportsdirektør?

Greit nok, han skal nok svare på enkelte spørsmål. Men i dette tilfellet, kunne likegjerne Janne, Petter eller Tom for den del ha svart. For min del er det ikkeno problem at Lars tar seg av media, men han burde kanskje i den anledning lære seg å være litt mer ømfintlig. Men for all del, lederskikkelsen Lars Bohinen er jo oppfostret med konfliktskulturen på Sotahjørnet, så man bør kanskje ikke være for krasse her..

 

Uansett; det eneste jeg savner er litt varsomhet.

 

Faen, nå ble alt quota her... vi får ta vgd.no-varianten.

Endret av Albert
Rydda opp i quotinga
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig med deg, Knut, men jeg tror kanskje det er galt å kalle Daglig Leder for "selvutnevnt talsperson". Såvidt jeg har skjønt har Bohinen per definisjon ansvar for generell mediekontakt i kraft av sin stilling.

 

**************************************************************************************************

Er han ikke Sportsdirektør?

Greit nok, han skal nok svare på enkelte spørsmål. Men i dette tilfellet, kunne likegjerne Janne, Petter eller Tom for den del ha svart. For min del er det ikkeno problem at Lars tar seg av media, men han burde kanskje i den anledning lære seg å være litt mer ømfintlig. Men for all del, lederskikkelsen Lars Bohinen er jo oppfostret med konfliktskulturen på Sotahjørnet, så man bør kanskje ikke være for krasse her..

 

Uansett; det eneste jeg savner er litt varsomhet.

 

Faen, nå ble alt quota her... vi får ta vgd.no-varianten.

 

Whatever...  Poenget mitt er at han ikke er selvoppnevnt.

 

Til sak: Jeg er enig at Stabæk - med sine mange medieeksperter - gang på gang imponerer i dårlig mediestrategi.  Merkelig nok gjelder dette også markedsføring.  I det siste har det sett ut som disse folka har lagt vekk sine fantastiske medie- og markedsføringsevner straks de begynner å tenke fotball og Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først Alzheimer; Har aldri sagt eller ment at Tom filma seg til starffe, men det ble nå engang en meget omdiskutert episode. For mange av disse gir i sum et dårlig bilde av Stabæk som juksemakere, og det kan vi vel ikke finne oss i?

 

De som mener det virkelig burde vært nødvendig å fortelle noen av spillerne at filming er uaktuelt, får heller mene det. Jeg har mer tillitt til Lars nå enn før, da han faktisk kaller en spade for en spade. Om han har gjort "barnehagetante-jobben" først eller ei spiller ingen rolle. Hvis Lars' kommentarer skal kunne taes seriøst må han være krystallklar også når det gjelder våre egne feil.

 

Det var ikke så mange som mente Janne var uproff i fjor da han sa hva han mente om Jokke's kvesting av Bakke, men Jokke klagde heller ikke. Dette er faen meg snakk om proffer med millionlønninger, og "ingen jävla barnhage!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars B. uttalte seg på nytt om Daniels kjefting på TV2-sporten i kveld. Han sa noe sånt som at "vi kan ikke ha spillere (i Stabæk) som ikke kan oppføre seg på banen".

 

Daniel ville ikke uttale seg om saken, men sa på generelt grunnlag noe av det han sa på FXT.

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars B. uttalte seg på nytt om Daniels kjefting på TV2-sporten i kveld. Han sa noe sånt som at "vi kan ikke ha spillere (i Stabæk) som ikke kan oppføre seg på banen".

 

Daniel ville ikke uttale seg om saken, men sa på generelt grunnlag noe av det han sa på FXT.

 

Jeg håper dette ikke ble sagt sånn som det høres ut. Om det ble sagt sånn tror jeg bråket i Stabæk bare såvidt har startet.  Og det nye bråket vil i såfall gå på at supporterne krever Bohinens umiddelbare retur til Oslo øst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars B. uttalte seg på nytt om Daniels kjefting på TV2-sporten i kveld. Han sa noe sånt som at "vi kan ikke ha spillere (i Stabæk) som ikke kan oppføre seg på banen".

 

Daniel ville ikke uttale seg om saken, men sa på generelt grunnlag noe av det han sa på FXT.

 

Jeg håper dette ikke ble sagt sånn som det høres ut. Om det ble sagt sånn tror jeg bråket i Stabæk bare såvidt har startet. Og det nye bråket vil i såfall gå på at supporterne krever Bohinens umiddelbare retur til Oslo øst.

 

Hvem faen er han til å bestemme hvem vi skal ha i Stabæk? Daniel var her før han og er, sånn jeg ser det, langt viktigere enn Bohinen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå bør de fleste skjønne hvorfor jeg mente at de greien han sa til stabak.no var helt ålreit. Her demonstrerte han plutselig den store forskjellen på totalt unødvendig opptreden i media og ukollegiale uttalelser kontra moderate svar på konkrete spørsmål fra egen klubbs nettsted. Så nå fikk han jammen meg kastet meg over på parti med de fleste andre. Godt jobba!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå bør de fleste skjønne hvorfor jeg mente at de greien han sa til stabak.no var helt ålreit. Her demonstrerte han plutselig den store forskjellen på totalt unødvendig opptreden i media og ukollegiale uttalelser kontra moderate svar på konkrete spørsmål fra egen klubbs nettsted. Så nå fikk han jammen meg kastet meg over på parti med de fleste andre. Godt jobba!

 

??????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ord, mann, bruk ord! Gjerne satt sammen til meningsfulle setninger med et visst innhold. "Støttes!", "Takk for du er en av de få med disse synspunktene!" og "??????" har du klart å bidra med på tre poster. Jeg skjønner ikke hva du spør om nå, så jeg klarer ikke gi deg noe godt svar. Beklager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å gå over til noe helt annet, så har fotballmagasinet laget en rimelig herlig artikkel idag:

 

 

"Vålerenga – Stabæk

Arbeidere mot finfolket. Men å holde på sånn nå man er på besøk her oppe. Dokker skulle skjæmmes! Ødelegge heile puben, 0-7"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ord, mann, bruk ord! Gjerne satt sammen til meningsfulle setninger med et visst innhold. "Støttes!", "Takk for du er en av de få med disse synspunktene!" og "??????" har du klart å bidra med på tre poster. Jeg skjønner ikke hva du spør om nå, så jeg klarer ikke gi deg noe godt svar. Beklager.

Hepp,

 

Velkommen over!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Våg å stå på som Daniel

Davy kritiserer Lars i bloggen sin og ber om at Daniel skal få lov til å være Daniel, og sier bla at "Daniel Nannskog er sannsynligvis Tippeligaens festligste og mest fargerike offensiv-spiller."

 

Det er pussig å si det, men Davy Wathne er tippeligaens største positive overaskelse til nå. Begynner å like mannen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo heller ikke meningen at alt skal spilles i bakrom mot Daniel. Dette bør Veigar vite meget godt. Han er en av spillerne som skal sørge for å gjennomføre den variasjone JJ ønsker å legge opp til ved å komme seg fri i rommet mellom motstanders midtbane og forsvar. Føler han at det blir for lite variasjon, får han jobbe litt ekstra med dette, enkelt og greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo heller ikke meningen at alt skal spilles i bakrom mot Daniel. Dette bør Veigar vite meget godt. Han er en av spillerne som skal sørge for å gjennomføre den variasjone JJ ønsker å legge opp til ved å komme seg fri i rommet mellom motstanders midtbane og forsvar. Føler han at det blir for lite variasjon, får han jobbe litt ekstra med dette, enkelt og greit.

 

????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo heller ikke meningen at alt skal spilles i bakrom mot Daniel. Dette bør Veigar vite meget godt. Han er en av spillerne som skal sørge for å gjennomføre den variasjone JJ ønsker å legge opp til ved å komme seg fri i rommet mellom motstanders midtbane og forsvar. Føler han at det blir for lite variasjon, får han jobbe litt ekstra med dette, enkelt og greit.

 

????

????

 

Edit: Trodde moderator skulle fjerne den type innlegg (dette inkludert), ikke poste dem.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rikets Røst er på TV2 Zebra nå.

 

Den klassiske utgaven med et flott intervju av Daniel Nannskog.  

 

Og her får du også forklaringen på hvorfor noen barberte hodet før helga...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece

 

"Han (Olsen) kan være glad for at han spiller for et så ubetydelig lag som Stabæk. Ellers kunne det skjedd ting. Hadde det vært mot Lyn, Lillestrøm eller Brann kunne det ha kommet reaksjoner. Med en slik provokasjon ventet jeg bare på at det skulle hagle med ting mot ham. Jeg hadde trodd at en spiller med Olsens rutine skjønner bedre, sier Nordtug til iOslo.no"

 

Er det mulig!?!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece

 

"Han (Olsen) kan være glad for at han spiller for et så ubetydelig lag som Stabæk. Ellers kunne det skjedd ting. Hadde det vært mot Lyn, Lillestrøm eller Brann kunne det ha kommet reaksjoner. Med en slik provokasjon ventet jeg bare på at det skulle hagle med ting mot ham. Jeg hadde trodd at en spiller med Olsens rutine skjønner bedre, sier Nordtug til iOslo.no"

 

Er det mulig!?!?

 

 

 

Viser vel bare at Lederen for Apene ikke skjønner så mye. Når en spiller ligger nede med ansiktet fult av blod synger man ikkke la han dø la han dø .

Det skjer vel bare i Bergen og Oslo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece

 

"Han (Olsen) kan være glad for at han spiller for et så ubetydelig lag som Stabæk. Ellers kunne det skjedd ting. Hadde det vært mot Lyn, Lillestrøm eller Brann kunne det ha kommet reaksjoner. Med en slik provokasjon ventet jeg bare på at det skulle hagle med ting mot ham. Jeg hadde trodd at en spiller med Olsens rutine skjønner bedre, sier Nordtug til iOslo.no"

 

Er det mulig!?!?

 

 

 

Viser vel bare at Lederen for Apene ikke skjønner så mye. Når en spiller ligger nede med ansiktet fult av blod synger man ikkke la han dø la han dø .

Det skjer vel bare i Bergen og Oslo!

 

Helt greit å synge "la han dø, la han dø", men da må man tåle å få fingern i retur også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece

 

"Han (Olsen) kan være glad for at han spiller for et så ubetydelig lag som Stabæk. Ellers kunne det skjedd ting. Hadde det vært mot Lyn, Lillestrøm eller Brann kunne det ha kommet reaksjoner. Med en slik provokasjon ventet jeg bare på at det skulle hagle med ting mot ham. Jeg hadde trodd at en spiller med Olsens rutine skjønner bedre, sier Nordtug til iOslo.no"

 

Er det mulig!?!?

 

 

 

Viser vel bare at Lederen for Apene ikke skjønner så mye. Når en spiller ligger nede med ansiktet fult av blod synger man ikkke la han dø la han dø .

Det skjer vel bare i Bergen og Oslo!

 

Helt greit å synge "la han dø, la han dø", men da må man tåle å få fingern i retur også.

 

Skulle akkurat til å skrive det samme. :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan jo virke som om journalisten også er klanmedlem. Kan i hvert fall ikke beskyldes for å være spesielt saklig:

 

"I kampen mellom Vålerenga og Stabæk på Ullevaal søndag måtte bortelagets Inge Andre Olsen ut etter en duell. Han ble liggende ned og like foran ivrige VIF-fans provoserte han ved å ligge lenge og drøye tiden"

 

og

 

"Da han kom seg på beina igjen, fant han det likegodt å vise finger til Klanen etter at de hadde pepet da spilleren lå nede. Den usportslige gesten kan koste – om enn ikke mye for en godt betalt Stabæk-spiller."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...