Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Står vel kun i papir for øyeblikket.

 

Kort oppsummert, suttring om at Muri og Finstad ble solgt og erstattet med svensker. Og så avsluttes det med en skikkelig flau anekdote om at Henning kan bli Stabæks beste spiller, men at han ikke kommer til å få spille nå - og det er jo fullstendig bullshit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et intervju med Jan Jönsson har gått flere ganger på sporten på P3 i dag. Må høres to ganger for å forstå hva han sier, ikke rart journalister ikke intervjuer han ofte, de trenger jo nesten tolk får å stille oppfølgingspørsmålet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er vistnok helt andre skatteregler i sverige, noe som gir de svenske klubbene langt mindre økonomisk handlefrihet.

 

Nå håper jeg at Jocke Perssons valg ikke ene og alene skyldes lønn. Men også at vi var villige til å gi han en lengre kontrakt og at de andre svenskene på laget har fortalt hvor jævlig skøy det er å være Blaa om dagen!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alltid uansett

 

Noen andre som bruker alltid uansett som et slags slogan...

 

Legg forøvrig merke til at vår egen Bjørnar Holmvik spiller på dette laget, som spiller i 1. div.. Positivt ? Negativt??

Endret av ErikErik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Positivt!

 

Det er viktig å ha alternative interesser i tillegg til Fotballen. En Groruddøl desuten spille idrett hvor kølle og ball/puck er innvolver for å være i balanse rent mentalt....

 

Du kan ta gutten ut av dalen,

men ikke dalen ut av gutten.

 

@ringo

Groruddøl

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi snakker Innebandy og Hockey! Hver stasjon med respekt for seg selv på vestlibanen nord for veitvet har et eget Hockeylag og minst et par tre bandylag...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eh....bandy og grorudalen??? Et ikke bandy en typisk vestkant sport??

41475[/snapback]

 

Innebandy er typisk ikke vestkant sport. Bandy spilles da også vitterlig i Sarpsborg og Mjøndalen. Vestkant og vestkant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi snakker Innebandy og Hockey! Hver stasjon med respekt for seg selv på vestlibanen nord for veitvet har et eget Hockeylag og minst et par tre bandylag...

 

@ringo

41478[/snapback]

Så du mener at Rødtvedt ikke har respekt for seg selv? Trist, men kanskje det har noe med Kristin Kirkemo å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som husker Sogndal som skulle gå gjennom hele serien uten tap?

 

Ingo er lovlig tidlig ute nå syntes jeg

 

Det lukter opprykk...

41741[/snapback]

 

 

Hvis du ser bort fra overskriften - som Dagbladet har laget, så tar han da forbehold i hue og ræva

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som husker Sogndal som skulle gå gjennom hele serien uten tap?

 

Ingo er lovlig tidlig ute nå syntes jeg

 

Det lukter opprykk...

41741[/snapback]

 

 

Hvis du ser bort fra overskriften - som Dagbladet har laget, så tar han da forbehold i hue og ræva

41747[/snapback]

 

Jeg synes at intervjuet er helt greit... Overskriften er i beste tabloidform selvsakt, men hva annet kan da dagbladet gjøre en det Dagbladet alltid gjør?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, på VGs forside (i skrivende stund hvertfall) er det en vote over om vi er bedre enn Odd.

 

Stabæk eller Odd Grenland - hvilket lag er best?

1. Stabæk

52.84%

2. Odd Grenland

47.15%

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man da tenker på at Odd slo Start som leder TL - er STABÆK NORGES BESTE LAG!!!

 

VG har 2 sides om Daniel og sjokoladen hans... mmmm sjokoladebrun og god!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mye snadder å lese om våre blaa helter idag. Ekstra deilig er det at det fokuseres på hvor god St.Daniel er og hvor uaktuellt det er for ham å flytte på seg. Legg bort sjekkheftene gribber!

 

Ellers kan Tom S og gutta bare hive seg rundt og tilby IA ny kontrakt. Han er og blir sjefen og det bille være utrolig surt og miste ham for knapper og glansbilder eller som bosman. Herlig uttalelse fra IA om at vi neste år er blandt de fem beste i tippeligaen :)

 

Forza Stabæk!

 

Åååå Åååå Åååå Vi skal vinne serien i år!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en horribel mediadekning av Stabæk i vår synes jeg det nå har blitt vesentlig bedre! Nå om dagen har vi mer dekning enn når vi var i Tippeligaen! Fortsett slik!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en horribel mediadekning av Stabæk i vår synes jeg det nå har blitt vesentlig bedre! Nå om dagen har vi mer dekning enn når vi var i Tippeligaen! Fortsett slik!

41811[/snapback]

 

 

 

Ikke minst er det bra at dekning nå er blitt positiv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en horribel mediadekning av Stabæk i vår synes jeg det nå har blitt vesentlig bedre! Nå om dagen har vi mer dekning enn når vi var i Tippeligaen! Fortsett slik!

41811[/snapback]

 

Ikke minst er det bra at dekning nå er blitt positiv

41813[/snapback]

 

Vi har fått god dekning den siste tiden fordi laget har spilt bra, vunnet kamper, og ikke minst: Fordi vi har Daniel. Tidlig i sesongen var vi ikke mye på fordi bla Jan J og Ingo ikke ville ut å garantere opprykk, mens andre klubber maste om å vinne samtlige kamper iår (Sogndal). Derfor er også dekningen såpass bra nå, forhåpentligvis vil dette gjøre at flere kommer på kampene etter ferien. Vi trenger å fortsette det gode overtaket vi har på tribunene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Aftenposten, om disse uruguayerne til RBK:

 

"Og det gjorde han etter bare ett minutt - foran Kjernen, som hadde hengt et stort banner der på spansk som på norsk betydde noe sånt som

«Velkommen til suksessfulle Rosenborg - Eguren og Lago».

 

- Jeg la merke til banneret. Det var kjempemoro, sier Eguren til Adresseavisen."

 

Vi kan da ikke være noe dårligere.

 

Bienvido (eller hva det var) Alan.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...