Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Fin fin skryt av vår forsvarsrekke: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148974

Hepp,

 

Det var sannelig på tide! Det at det har vært opplest og vedtatt at vi har et dårlig forsvar har vært irriterende kunnskapsløst! Nå skal det bli interessant å se hva JJ gjør når IA og Mike er 100% fit igjen. Med det spillet Morten og kanskje særlig Pontus har vist i vår skal det bli vrient for "gamlegutta" å ta tilbake plassen! Mike kan nok leve med litt benkesliting, men jeg er mer usikker på hvordan IA tar det dersom han blir benket.

 

Nå skal det vel sies at årsaken til det gode forsvarspillet i år vel så mye skyldes Henning og Kellers defensive jobbing på midtbanen, samt at Alan har begynt å bidra i begge retninger.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et sitat fra debatten på:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/02/505151.html

Tynn stall, ja. redd for salg, NEI! les dagbladets papirutgave i dag. toppspillerene ber om ikke å bli solgt, og stabæk har ikke råd til å selge heller. når stabæk vinner ligaen i år får de mye mer inn via sponsorer ol. enn eventuelle salg. det skjer bare ikke!;)

 

Medfører dette riktighet? Dette er jo som søt musikk i mine (våre) ører. Jeg anser dessverre ikke Dagbladet som verdig nok til å investere mine hardt beskattede mynter i papirutgaven, så er det da noen andre der ute med et eksemplar som kan gjengi eller skanne? På en annen side er vel kanskje en sak som inneholder slike uttaler fra våre helter nok verdt alle pengene....og mer til.

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagbladet må kjøpes i dag, ja. Overskriften er vel "Stabæks Superspisser: Ikke Selg Oss"

 

Oppdrag fullført (og jeg håper Dagbladet ikke saksøker meg for brudd på opphavsretten.):

Superspissene tenker bare på Stabæk.

-Ikke selg oss!

 

Stabæk-spiss Veigar Pall Gunnarsson håper det <<perfekte laget>> overlever overgangsvinduet. – Ikke selg oss. Er meldingen til ledelsen.

 

Seieren over Strømsgodset på Nadderud var nok en maktdemonstrasjon, og sikret Stabæk tabelltopp inn i fotballferien. Nå advarer Gunnarsson mot å la spillerne som har sendt laget til topps forlate klubben.

-Det er veldig viktig at vi beholder det laget vi har nå, for nå er startellveren helt perfekt, sier Pall Gunnarsson til Dagbladet.

Han får støtte av Godsets trener Dag-Eilev Fagermo, som ikke kunne gjøre annet enn å gratulere Stabæk-trener Jan Jönsson med seier etter kampen.

-Alanzinho er den beste spilleren jeg har sett i Tippeligaen, du skal slite med å holde på ham. Stabæk er det beste laget jeg har sett den sesongen, bar meldingen til Stabæks svenske sjef.

Jönsson selv sier at det er naturlig hvis toppklubber i Europa nå tar turen til Nadderud.

-At spillere må selges er noe vi må leve med. De har vært gode over så lang tid at det er naturlig at klubber kommer for å se på dem.

 

Avventer bud

 

Treneren sier klubben ikke vil stå i veien hvis det kommer bud på stjernene, selv om Stabæk kan komme til å kjempe om seriegull.

-Vi har ikke noe prinsipp om å si nei til alle bud. Dukker det opp noe som er godt for individet og laget, må vi se på an. Spilleren skal kjenne det som en mulighet og noe å strekke seg etter, selv om jeg selvfølgelig håper vi får beholde spillerne våre.

Jönsson sier laget ikke hadde sin beste dag i går, en nær uendelig rekke sjanser til tross.

Spissduoen Gunnarsson og Nannskog leverte imidlertid varene i kjent stil. Før Christian Keller banket inn hjemmelagets tredje etter en corner, hadde begge vartet opp men en målgivende pasning og en scoring hver.

Like fornøyd er nok både klubbledelse og tilhengere, når de hører at begge sier at det nå bare er Stabæk som gjelder.

 

Blått hjerte

-Jeg har trivdes her fra første stund, og hjertet er helt og holdent blått nå. Dette er klubben min, sier Nannskog, som ikke vil tenke på overganger. Det gjør heller ikke spissmakkeren.

-Akkurat nå tenker jeg bare Stabæk, sier islendingen.

 

Toppscorer Nannskog håper laget ikke bare beholder spillerne, men også styrker stallen.

-Jeg håper på enda mer konkurranse om plassene. Det vil være bra for klubben, om det så skulle bety at jeg må sitte på benken.

Jönsson sier at klubben er i gang med å se etter forsterkninger og eventuelle erstatninger.

-Det er viktig for oss å jobbe i det stille, slik at vi kan hente inn spillere som både kan heve laget og erstatte spillere hvis de forsvinner, sier treneren til Dagbladet.

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjennom deler sesongen har jo mange "eksperter" snakket om at vis IA og Mike blir skadet rakner laget totalt, men Pontus og MMS har jo vist ekspertene at de også kan ta feil..

Alan og Somen er jo rett og slett for raske til å bli skadet, værre er det ikke;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I tillegg er det noen bra uttalelser fra styret (ved Schultz) i papirutgaven til Budstikka i dag også, hvor de (han) understreker at de ikke vil selge noen i sommer og at det i så fall må masse penger på bordet. Dette er vel litt selvfølgeligheter, men det er jo godt å vite at man ikke casher inn skinnet før gullbjørnen er skutt.

 

Kan vel kanskje legge til at det på samme siden også hintes om at Bodø/Glimt ønsker Nystuen. Selv sier han at han synes det er kjempeartig å være i Stabæk for tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, og for nystuen sin del er det vel bedre å være i stabæk ut sesongen selvom han kanskje ikke får spilt så mye får han god matching på treninger.

Men over til topic, syntes det er bra at Janne og reste av spillerne holder seg på jorda i forhold til brann i fjor hvor de nesten gikk ut og sa de hadde vunnet serien..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, og for nystuen sin del er det vel bedre å være i stabæk ut sesongen selvom han kanskje ikke får spilt så mye får han god matching på treninger.

Men over til topic, syntes det er bra at Janne og reste av spillerne holder seg på jorda i forhold til brann i fjor hvor de nesten gikk ut og sa de hadde vunnet serien..

 

Haha husker det! Og Toro som hadde lag flere tusen av "Brann Gull kaker" etter halvspilt sesong :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om ikke media:

 

Odds på serievinner fra Betsafe

Stabæk 3.75

Lillestrøm 4.25

Rosenborg 5.00

Brann 5.00

Viking 8.00

Lyn 20.00

Fredrikstad 100.00

Vålerenga 100.00

Strømsgodset 100.00

Start 100.00

Tromsø 100.00

Odd Grenland 1000.00

Sandefjord 1500.00

Aalesund 1500.00

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Reporter: Hvem er forbildet ditt?

Bjørnar Holmvik: Hvis jeg må si en, velger jeg å si Ashley Cole. Jeg har lyst til å bli like god som ham. Akkurat en sånn spillertype liker jeg. Raskt, offensiv og stadig utfordrende.

 

Håper han kun mener på det sportslige plan og ikke personligheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er veldig viktig at spillerne gjør slike jobber, tror ikek man fanger de som allerede er der i vif trøye, men kanskej noen av de andre ;)

 

Husker med gru første fotballskolen lillebroren min var på (Tine fotballskole) på Hauger. Da han kom hjem hadde han Tine-trøye med Per Egil Swifts autograf. Han fikk aldri mer gå i den t-skjorta....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bjørnar på hjemmebane

 

NB! legg merke til hvor happy vif-kidsa er for å endelig oppleve skikkelige klassespillere ;)

 

Litt overraskende at Alan var med. Trodde han var på ferie i Brasil.

Utifra været så kan det se ut som dette var i forje uke.....

Publisert: 2007-07-05
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/article1196607.ece

 

Ingen Stabæk scoringer nominert... Mangler ord..

 

Det er helt sykt! Målkavalkaden på stabak.no er jo mye råere enn denne! Hva med Alan og Veigar sine mot FFK og alle målene mot Aalesund?? Alle de burde jo være med! Og selvfølegelig min favoritt, målet mot Odd Grenland.

 

Det må nesten være fordi Fxt fant ut at Stabæk var for suverene i denne kåringen at det ville være feigt om de var med :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/article1196607.ece

 

Ingen Stabæk scoringer nominert... Mangler ord..

 

Det er helt sykt! Målkavalkaden på stabak.no er jo mye råere enn denne! Hva med Alan og Veigar sine mot FFK og alle målene mot Aalesund?? Alle de burde jo være med! Og selvfølegelig min favoritt, målet mot Odd Grenland.

 

Det må nesten være fordi Fxt fant ut at Stabæk var for suverene i denne kåringen at det ville være feigt om de var med :P

 

Eller fordi det er rundens mål fra hver runde, kåret av seerne..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.fxt.no/article1196607.ece

 

Ingen Stabæk scoringer nominert... Mangler ord..

 

Det er helt sykt! Målkavalkaden på stabak.no er jo mye råere enn denne! Hva med Alan og Veigar sine mot FFK og alle målene mot Aalesund?? Alle de burde jo være med! Og selvfølegelig min favoritt, målet mot Odd Grenland.

 

Det må nesten være fordi Fxt fant ut at Stabæk var for suverene i denne kåringen at det ville være feigt om de var med :P

 

Eller fordi det er rundens mål fra hver runde, kåret av seerne..?

 

Det er nok helst det ja. Er det med et Brann eller VIF-måk blant kandidatene så er jo rundevinneren gitt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...