Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Papir-VG kommenterer "minefeltet" i forbindelse med VG-Lupen i dag. De "6 store" (Stabæk, Brann, RBK, VIF, LSK og Viking) er alle gullkanditater, og kun 1 poeng skiller lagene når de rangeres lagdel for lagdel. Hyggelig er det at de også mener det vi allerede vet: På sitt beste er INGEN norske lag bedre enn Stabæk! :) (De tippet forøvrig LSK på 6. plass)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk program med bare skryt, skryt og atter skryt! Du skal ikke se bort i fra at det havner på the piratebay. :)

Legg gjerne inn link her...

 

Enig..Noen?

PS! Er det sånn at hvis man starter et abo på tv2 sumo på nettet nå, kan se tidligere program (som dette om stabæk)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk program med bare skryt, skryt og atter skryt! Du skal ikke se bort i fra at det havner på the piratebay. :)

Legg gjerne inn link her...

 

Enig..Noen?

PS! Er det sånn at hvis man starter et abo på tv2 sumo på nettet nå, kan se tidligere program (som dette om stabæk)?

 

jepp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk program med bare skryt, skryt og atter skryt! Du skal ikke se bort i fra at det havner på the piratebay. :)

Legg gjerne inn link her...

 

TV2 ser helst at du kjøper alt av sports-materiale på webtv, og hvis de skulle hypotetisk sett skulle startet en heksejakt mot piratkopiering er det veldig greit om ikke Stabæk Support er involvert. Ikke pga direkte skyld i retten osv, men også pga eventuell negativ omtale i media. Derfor kommer det ingen link til filer eller torrenter av TV2-sendinger. Det blir opp til enhver å finne de, -bare kult med en skattejakt, eyh?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk program med bare skryt, skryt og atter skryt! Du skal ikke se bort i fra at det havner på the piratebay. :)

Legg gjerne inn link her...

 

Enig..Noen?

PS! Er det sånn at hvis man starter et abo på tv2 sumo på nettet nå, kan se tidligere program (som dette om stabæk)?

 

jepp :)

Det holder ikke med SUMO Basic. Du må ha TV2 Sport Nett eller SUMO Gull for å kunne se tippeligatipsene (hilsen en som bare har Basic)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk gruser forøvrig LSK i kveld.

For de av oss/dere som har TV2 Sport.

Kl. 23.15.

 

La noen merke til hvor elegant Arild Sundgot tok ned ballen tidlig i den kampen? Heldigvis visste dommeren i den kampen at han ikke trengte å spørre LSK om lov til å blåse av på viljehands.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår kjære venn i Liin, Henning har også noe fornuftig å si... :lol:

 

Men snakk om å skrive om favoritten, på denne siden teller jeg 8 forskjellige saker om Branns kamp mot Nest-Sotra!!!, skulle tro det var CL finale de hadde spilt.... er hele redaksjonen bergensere??? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikkert ganske mange bergensere som jobber i Bergens Tidende, ja, som er én av avisene bak 100% Fotball. Fotball-stoffet i Aftenposten kommer ofte fra Bergens Tidende, Adresseavisen, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen eller Bladet Tromsø - iallfall alle små, uinteressante saker om Brann, Rosenborg, Viking, Start og Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæks trauste firerbande

Vi blir omtalt i "relativt" positivt... :)

På sine beste dager spiller Bærums-laget den beste fotballen i landet, og når man i tillegg har forsterket med Iven Austbø (et av landets største keepertalenter), landets kanskje beste høyreback i Jon Inge Høiland (som må regnes som en forsterkning da han kun fikk tre kamper i fjorårssesongen), en av landets mest spennende midtbanespillere (Anthony Annan) og den meget talentfulle Jan Tømmernes på topp (26 mål for Asker i fjor), så snakker man om kvalitet i hvert eneste ledd.

 

Alle de tre første er høyaktuelle for en start i førsteelleveren, mens Tømmernes garantert vil få en del innhopp på topp. Dessuten hentet klubben anvendelige Johan Andersson like før seriestart, en anvendelig 24-åring som virket solid i debuten mot Vålerenga, og som vil gi Jönsson en sårt ettertlenktet bredde i midtbaneleddet og på topp.

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Glimrende 40 siders bilag om Stabæk i Budstikka i dag.

 

Anbefales! :)

Hæ? Det fikk ikke jeg? Jeg fikk noe på 28 sider om Fornebu hvor 50% er reklame, men de nevner vel knapt klubben Stabæk med et ord.

 

Nei vent litt, jeg ser på forsiden at de skulle visst være to billag i dag. Typisk at den eneste grunnen jeg har Budstikka, ting om Stabæk, er den som mangler da. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et eller annet bud hadde kastet 40 stk Budtikka Trend Klart for avspark i skauen. Jeg klaget selvsagt til stikka og ba dem gi budet sparken.

 

Ring og klag hvis bilaget mangler - sikkert et avisbud som heier på .... noe dritt. (fyll ut selv)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du også Robinho? :(

 

Et eller annet bud hadde kastet 40 stk Budtikka Trend Klart for avspark i skauen. Jeg klaget selvsagt til stikka og ba dem gi budet sparken.

 

Ring og klag hvis bilaget mangler - sikkert et avisbud som heier på .... noe dritt. (fyll ut selv)

Mail sendt. Se tråden for sinna folk. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her i Asker var det heller ikke noe bilag i min postkasse, men naboen som ikke bryr seg stort (og som ikke var hjemme )hadde fått. Så da fikk jeg allikevel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...