Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Fantastisk 40 sider Stabæk magasin i Budstikka i dag. :)

Skumma kjapt igjennom bladet. Her blir det mye deilig lesning! Hva med "Coopers hemmeligheter", "Først og sist", "Vi som elsket Nadderud", "De blaa minnene", "Schelvans topp-ti" og masse mer! Til og med annonasene har stort sett Stabæk-tema!

 

Løp og kjøp før dagen er omme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke spesifikt Stabæk-oppslag, men hyggelig lesning om "utlendingstaket" i tippeligaen i DB i dag.

 

Ikke bare har vi, som alltid får høre at vi har for mange utlendinger på laget, 6 lag foran oss på listen over antall utlendinger brukt (Vi ligger likt med Brann på 11). Vi ligger også øverst på listen over antall spilte minutter pr utlending.

 

Utlendingene er også delt opp i gruppene "etablerte" og "bomkjøp/fremtidskjøp/på hell". Her har alle klubbene MINST halvparten av spillerne sine i gruppen "bomkjøp...", med unntak av Godset som kun har én (men de har kun 5 utlendinger). Den andre klubben med kun én spiller i "bomkjøp..." er Stabæk.

 

Spilleren vår i den kategorien?

 

Palmi Palmason..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den andre klubben med kun én spiller i "bomkjøp..." er Stabæk.

 

Spilleren vår i den kategorien?

 

Palmi Palmason..

 

 

Hoho, den løken som skrev det bør få sparken. Men så var det jo blabla som skrev dette, og som vi alle vet kan den avisen kun én ting og det er sær kunst og ukjente artister.. Drittavis

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den andre klubben med kun én spiller i "bomkjøp..." er Stabæk.

 

Spilleren vår i den kategorien?

 

Palmi Palmason..

 

 

Hoho, den løken som skrev det bør få sparken. Men så var det jo blabla som skrev dette, og som vi alle vet kan den avisen kun én ting og det er sær kunst og ukjente artister.. Drittavis

 

Kategorien Palmason falt i var noe à la "spillere som ikke er etablerte i startelleveren". I denne kategorien faller ikke bare bomkjøp, men også "spillere på hell" og "spillere for fremtiden".

 

Jeg er fullstendig enig i at Dagbladet knapt kan kalles en avis. Rett skal likevel vaere rett.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er (ikke overraskende) ofte nevnt i blabla's "årets"-kåringer i dag.

 

Årets trener: Janne så klart

Årets fest: Daniel Nannskog (for Living Room greiene)

Årets forvandling: Anthony Annan (fra Start til Stabæk (men de sier lite om anonym tilværelse i RBK))

Årets driblefant: Alan

Årets mål: Alan (mot Ålesund)

Årets nykommer: Johan Andersson

 

Det jeg lurer litt på, er hvordan de fikk Moa til å blï årets beste kjøp. Greit at han kostet en halv mill og at han, på et lag som har brukt 30 mill på å bli nr. 10, forsåvidt har vært en av de bedre. Men her har de jo tross alt allerede nevnt Johan Andersson, og selv om jeg overhodet ikke er objektiv, er ikke han et MYE bedre kjøp enn Moa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Naturligvis er Andersson et mye bedre kjøp, iallfall etter denne sesongen å dømme. Men de kan jo ikke gi alle prisene til Stabæk. Det er nok eneste grunnen. Når det skal sies er Moa en veldig god spiller som jeg tror kan bli stor for Vålerenga neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Eggen er skuffet over at klubben i hans hjerte bare scoret 40 mål på 26 kamper, men føler ellers at kvalitetsforskjellen på Stabæk og RBK er liten.

 

- Jeg var litt skuffet over at RBK ikke klarte medalje, men de har jo hatt problemer med å lage mål. Spillmessig har de vært fullt på høyde med Stabæk, men det mangler effektivitet."

 

Har gnomen fått grå stær?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre spillere på årets lag, pluss to og en halv på benken.

Årets lag i Nettavisen (3-5-2):

Keeper:

Eddie Gustafsson, Lyn 5,8

 

Backrekke:

Vegard Forren, Molde 5,52

Tore Reginiussen, Tromsø 5,32

Kris Stadsgaard, Rosenborg 5,29

 

Midtbanespillere:

Alanzinho, Stabæk 5,92

Fredrik Winsnes, Strømsgodset 5,4

Kasey Wehrman, Fredrikstad 5,29

Per Ciljan Skjelbred, Rosenborg 5,39

Trond Olsen, Bodø/Glimt 5,5

 

Spisser:

Veigar Pall Gunnarsson, Stabæk 5,31

Daniel Nannskog, Stabæk 5,15

 

Innbyttere:

Jon Knudsen, Stabæk 5,2

Marek Sapara, Rosenborg 5,27

Christian Keller, Stabæk 5,27

Anthony Annan, Stabæk og RBK, 5,24 (5,75 i Stabæk, 4,0 i RBK)

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2361505.ece

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 spillere på årets lag...

 

Selvfølgelig. Er ikke så lett for meg å telle etter nettopp å ha hatt matte i 5 timer, sliten... :P

 

Du har tenkt på bare tall hele dagen, så klarer du ikke telle til 3? :) Lykke til på eksamen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 spillere på årets lag...

 

Selvfølgelig. Er ikke så lett for meg å telle etter nettopp å ha hatt matte i 5 timer, sliten... :P

 

Du har tenkt på bare tall hele dagen, så klarer du ikke telle til 3? :) Lykke til på eksamen!

 

Jo takk, det trenger jeg. :)

 

Neida, jeg talte til tre også skrev jeg to, sånt skjer noen ganger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 spillere på årets lag...

 

Selvfølgelig. Er ikke så lett for meg å telle etter nettopp å ha hatt matte i 5 timer, sliten... :P

 

Du har tenkt på bare tall hele dagen, så klarer du ikke telle til 3? :) Lykke til på eksamen!

 

Jo takk, det trenger jeg. :)

 

Neida, jeg talte til tre også skrev jeg to, sånt skjer noen ganger.

Slikt er heldigvis ikke så farlig på eksamen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk sangene på Østlandsendingen

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/430150

 

fra ca 17 min.

Alltid Uansett: Tja...

Cupfinalelåta: Virker som om den egentlig er skrevet for neste år, ut fra hva jeg hørte av teksten. Helt OK, men har vi ikke hørt en sånn låt før?

Skjønner du nå: Blir bare bedre og bedre!

 

og så kommer det en låt i morra med musikk av Erik og Kriss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Come on, come on...: Flaut! (1/10)

Alltid Uansett: Kjedelig, (3/10)

Skjønner du nå?: Er dette den Henning Kvitnes låta??? "Sånne som oss...?". Målløs nå. Jeg trenger luft!!!! Tror Comet-hockey bruker origninalen som en slags supportersang. Vet iallefall at Radio Prime (lokalradio i Halden) spiller denne i forbindelse med hockeysendingene sine. (låta isolertsett: 5/10) (idéen å bruke en gammel slæger som låt: 2/10)

"Erik og Kriss" (i og med at det er låta "det er ikke meg, det er deg"): Kan ikke fordra originalen, så denne teksten må virkelig være Shakespear-nivå om den skal gå inn hos meg...(1/10)

 

Litt om mine normale meninger om saken:

Fotballsanger generelt (der et lag hylles, og klisjéer fyller hver eneste tekstlinje): 1-3/10

Cupfinale-låter generelt: 1/10

Danseband-"musikk" og allsang generelt: 1-2/10

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...