Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


"Erik og Kriss" (i og med at det er låta "det er ikke meg, det er deg"): Kan ikke fordra originalen, så denne teksten må virkelig være Shakespear-nivå om den skal gå inn hos meg...(1/10)

 

I og med at jeg liker originalen veldig godt har jeg stor tro på denne sangen, men en fjortiss som har skrevet teksten... Jeg vet ikke jeg, det kan jo være en veldig begavet fjortenåring. Men vi får se i morgen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner du nå?: Er dette den Henning Kvitnes låta??? "Sånne som oss...?". Målløs nå. Jeg trenger luft!!!! Tror Comet-hockey bruker origninalen som en slags supportersang. Vet iallefall at Radio Prime (lokalradio i Halden) spiller denne i forbindelse med hockeysendingene sine. (låta isolertsett: 5/10) (idéen å bruke en gammel slæger som låt: 2/10)

Henning Kvitnes sin er en dårlig kopi av originalen, som er dansk ("Så' Nogen som Os" - Poul Krebs). Rett skal være rett.

 

Så vi bruker en kopi av en kopi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og årets trener: Jan Jönsson!

 

Gratulerer alle sammen.

 

Bortsett fra dette kan jeg trygt si at dette var årets kleineste tv-program. Vitsene til programlederne var av Mot i Brøstet-kvalitet, samtalene med en del av prisvinnerne var som om de og arne hjeltnes gikk i klasse på skolen sammen for 15 år siden, møter hverandre tilfeldig på gaten, og stopper for å prate fordi de må. Underholdningen var slapp med unntak av Janne Stanges cameo appearance. De barnerapperne på slutten orker jeg ikke begynne på engang....

 

Med unntak av Stabæks priser var det gøy med Ronny Johnsen.

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider


...og hva var dette med å gi TV2's spesialpris eller hva det nå var, til DRILLOS? Greit nok, det var et fantastisk lag, men det er tross alt 10 år siden! Hvis en først skulle dele ut en vilkårlig pris måtte det da kunne gå an å finne noe mer fantasifullt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og årets trener: Jan Jönsson!

 

... De barnerapperne på slutten orker jeg ikke begynne på engang....

 

Ja, de kunne godt byttet både barnerapperne og madcon fjottene med f.eks Stabæk Lars eller lingnende. Verdens beste Jönsson hadde gjort seg etter trenerprisen.

 

Når det gjaldt den TV2 spesialprisen så synes jeg godt den kunne gått til hele laget vårt og ikke falmede helter fra sist århundre. Men det kan jo hende de vil prøve å gi dagens landslag litt inspirasjon, hvem vet.

 

edit: leif

Endret av Ølriksen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder årets mål ble alan regelrett snytt for den, en retard som får den og han klare faen ikke si navnet sitt engang .. latterlig... Og i tilleg så sier pris utdeler ."Prisen for årets mål går til alaaa .. nei .. hehe .. lol .. pwned .." hva er det for noe piss ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder årets mål ble alan regelrett snytt for den, en retard som får den og han klare faen ikke si navnet sitt engang .. latterlig... Og i tilleg så sier pris utdeler ."Prisen for årets mål går til alaaa .. nei .. hehe .. lol .. pwned .." hva er det for noe piss ?

 

Prisutdeler er en fotballnerd som har funnet ut at han skal være kul. Det er nødt til å gå galt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nannskog:

Gallaen førte også til flere uhøytidelige sammenstøt mellom søndagens cupfinalemotstandere, Stabæk og Vålerenga.

 

Mye kan tyde på at Stabæk har det psykiske overtaket. Da toppscorer Daniel Nannskog så dressjakkene Freddy dos Santos, Allan Jepsen og kompani gikk med, dressjakker med enorme Vålerenga-emblem over hjertet, klarte han ikke å dy seg:

 

- Very nice costumes, sa han syrlig.

 

- Vi ser ut som om vi spiller for Vålerenga Janitsjar, innrømmet avtroppende VIF-sportsdirektør, Jan-Erik Aalbu.

 

MMS:

Der kom spesialinviterte gjester som toppidrettssjef Jarle Aambø, NIF-generalsekretær Inge Andersen og Kulturdepartementets Paul Glomsaker, og der kom aktører som hevdet at de ikke takler store forsamlinger, og hadde mest lyst til å gjemme seg vekk:

 

- Å, er det sånn minglesekvens nå. Da må jeg bruke de to drikkebongene mine først, utbrøt Stabæk-kaptein Morten Morisbak Skjønsberg.

 

Tre minutter senere kunne man se ham midt i klyngen, sammen med tre flotte jenter, mens fotografene ropte "se hit, se hit, se hit!".

 

Fra Pomp, prakt og en sjef i tåken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder årets mål ble alan regelrett snytt for den, en retard som får den og han klare faen ikke si navnet sitt engang .. latterlig... Og i tilleg så sier pris utdeler ."Prisen for årets mål går til alaaa .. nei .. hehe .. lol .. pwned .." hva er det for noe piss ?

Tenkte akkurat det samme!!! Alle er objektivt enige i at Allans var penest, for et slikt raid krever ekstrem ferdigheter, mens de fleste kan en heldig gang få inn et upresset skudd fra 20 meter. At han har scoret på et skudd i løpet av sesongen sier vell det meste om det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslo at de dressene så ut som engelske skoleuniformer. Bra kommentar av Daniel :)

 

Forøvrig utrolig lite atraktivt program, altfor mye fjas, altfor lite fotball og altfor få priser (på TV hvertfall)... og så midt i champions league kamp på en annen kanal...kjempelurt!

 

Programmet minnet om et ungdomsprogram!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å du dæven, her snakker vi missunelse ja...

 

Fra vpn's dagbok i dag (www.vpn.no)

 

En haug med tomprat om hvor kjipt Bærum er, og hvor døllt Stabæk er. Tynt, såklart, men dessverre ikke engang hverken provoserende eller morsomt. Bare teit, egentlig.

 

Men ett avsnitt var tatt på kornet (IRONI!!!!!!!!!!!):

 

"Daniel “Aldri til VM” Nannskog

 

 

Når du blir henta som vrakgods i fotballbakgården Kina til ei lita bygd i Norge, er 34 år og mener du er Sveriges fotballframtid, da trenger du ikke landslagsplass, du har bare et akutt behov for medisinering. Norsk presse stiller naturligvis opp for denne sutrekjerringa, som bruker omtrent like mye spalteplass på å hylle seg selv som på å slakte sine medspillere. Nå er han i ferd med å grine seg til å få avslutte kontrakten sin ett år før tiden, Bærum trengte en stjerne og i mangel av en, valgte de å lage en primadonna av en middelmådighet."

 

Det er ikke noe vits i å kommentere dette. Det er så selvsagt idiotisk, at man blir undrende; Er skribenten både missunelig og dum, eller bare dum?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er jo VPN i et nøtteskall og jeg må si at jeg anser vpn for å bedrive samme journalistik som satyren.

 

Det som kanskje er verdt å merke seg er at daniel ofte er dårlig likt rundt om i landet. Hadde han spilt for enga istedet for oss hadde han mest sannsynlig fått passet sitt påskrevet av satyren. Alt i alt så er vel nannskog en type det er digg å ha på sin side men som er verdens største klyse hvis han er på den andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.stabak.no/content/view/3163/2/

 

Må si Arni har fått rablet ned noen god ord for en gangs skyld ;)

 

Han bommet vel kraftig på denne:

 

11 dager før cupfinalen hadde RBK slått Borussia Dortmund 3-0 på bortebane, i det mange mener er den beste prestasjonen noensinne av et norsk fotballag. Dortmund hadde vunnet Champions League året før!

 

Dortmundmatchen var i 1999.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vet at det kommer til å bli en fantastisk ramme rundt kampen, for 10 000 Stabæk-folk kommer til å være tente på å vise Klanen og alle Vålerenga-fansen at dette på ingen måte blir lett match på tribunen.

 

Hvis Friling skal på matchen er det vel strengt tatt 9999 Stabæk-folk som kommer til å være tente på å vise vålerenga at dette ikke blir en lett match på tribunen....aaahhh

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...