Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Palmi i scoringsform, kanskje sette inn Palmi istedenfor Berglund mot Sandefjord?

 

Eller la ham starte i stedet for Hoff eller Diskerud.

 

Oooh, palmi scorer ett mål i en cupkamp og han er plutselig i scoringsform? Vittig.

 

Gi nå Berglund litt tid på topp..

 

 

Når du først skal være morsom så burde du vel se at han scorer 2?

Berglund er nok en god spiller når han er i form, håper den kommer snart.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Fikk ikke stått med $upport i dagfordi jeg hadde med noen venner, så stod bak målet Stabæk ville score på i hver omgang. Høydepunktet var da Hoff fikk ballen på 6 meter, og klarte å skyte OVER NETTET!!! Latterlig dårlig :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke stått med $upport i dagfordi jeg hadde med noen venner, så stod bak målet Stabæk ville score på i hver omgang. Høydepunktet var da Hoff fikk ballen på 6 meter, og klarte å skyte OVER NETTET!!! Latterlig dårlig :lol:

 

Høydepunktet i en kamp vi vinner 5-0 var en bom? Tviler på at du var noe stort tap for $$......

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke stått med $upport i dagfordi jeg hadde med noen venner, så stod bak målet Stabæk ville score på i hver omgang. Høydepunktet var da Hoff fikk ballen på 6 meter, og klarte å skyte OVER NETTET!!! Latterlig dårlig :lol:

 

Høydepunktet i en kamp vi vinner 5-0 var en bom? Tviler på at du var noe stort tap for $$......

"Høydepunktet" ;)

Syns forresten det er en uting at man får sånne svar, ikke at jeg tar meg nær av det, men det er unødvendig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke stått med $upport i dagfordi jeg hadde med noen venner, så stod bak målet Stabæk ville score på i hver omgang. Høydepunktet var da Hoff fikk ballen på 6 meter, og klarte å skyte OVER NETTET!!! Latterlig dårlig :lol:

 

Høydepunktet i en kamp vi vinner 5-0 var en bom? Tviler på at du var noe stort tap for $$......

"Høydepunktet" ;)

Syns forresten det er en uting at man får sånne svar, ikke at jeg tar meg nær av det, men det er unødvendig!

 

Og jeg synes den ensidige klagingen og det negative fokuset til enkelte tilhengere så fort laget møter litt motgang er en uting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke stått med $upport i dagfordi jeg hadde med noen venner, så stod bak målet Stabæk ville score på i hver omgang. Høydepunktet var da Hoff fikk ballen på 6 meter, og klarte å skyte OVER NETTET!!! Latterlig dårlig :lol:

 

Høydepunktet i en kamp vi vinner 5-0 var en bom? Tviler på at du var noe stort tap for $$......

Gi deg a mann. Det der er bare piss. Skjerpings.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke stått med $upport i dagfordi jeg hadde med noen venner, så stod bak målet Stabæk ville score på i hver omgang. Høydepunktet var da Hoff fikk ballen på 6 meter, og klarte å skyte OVER NETTET!!! Latterlig dårlig :lol:

 

Høydepunktet i en kamp vi vinner 5-0 var en bom? Tviler på at du var noe stort tap for $$......

"Høydepunktet" ;)

Syns forresten det er en uting at man får sånne svar, ikke at jeg tar meg nær av det, men det er unødvendig!

 

Og jeg synes den ensidige klagingen og det negative fokuset til enkelte tilhengere så fort laget møter litt motgang er en uting.

Å kalle dette klaging i en kamp vi vinner 5-0, og så ta fram fokuset til "enkelte tilhengere", uten noe annet grunnlag enn en kommentar om en utrolig miss jeg så fra 5 meters hold, blir litt i overkant "Jeg-er-en-bedre-supporter-en-deg" holdning for min del...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om gutta tok bartene?

 

Feigt i saa fall...

 

Digg med seier igjen da!

 

Vil heller at de spiller uten bart og vinner mot sandefjord enn å beholde den og tape.... Barten var et morsomt påfunn men ikke noe mer.

 

Vil heller ha feige spillere som vinner enn tøffe spillere som rykker ned. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil heller at de spiller uten bart og vinner mot sandefjord enn å beholde den og tape....

Enig, er litt redd for at bartene motiverer mer enn de skremmer motstanderne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turreferat:

 

SS kom seg etterhver avgårde, selvom man gjorde ett tappert forsøk på å kjøre fra jan fredrik, johan og loudness når de var forsinket så tok vi oss allikevel tid til å vente.

 

Når vi ankommer sentrum av denne bygda snur vi i rundkjøringa for å gå på pub. På puben (ikke mindre enn) 5 brødre står en mann og vasker bilen sin, den er stengt. På andre siden av veien er det ett flott stort skilt med følgende bokstaver: KRO. Vi stormer inn, bare for å finne ut at de ikke hadde øl på KROA.

 

Vi ankommer stadion og må traske rundt hele jordet for å stå under reklamen ved navn, ORAKELET. Christian Keller får hjelp til å rydde banen for blå kasteruller, noe vi ikke hadde trengt siden Sander valgte å bytte side ( bra taktisk valg )

 

1. omgang: Grei stemning fra de oppmøtte blaa.

Pausen: Lokale helter ankommer stadion, så vi hadde rett i at de finnes. De lokale heltene prøver på ett eller annet, gud vet hva men vi ler av dem.

2. omgang: Noen bluss fyres av, ett tre tar nesten fyr og vi knekker en bit av tribunen. Dårlig synging. Høydepunktet med sønnen til bjørn? som løp etter linjemann med ett vifteflagg og hjalp han til å dømme riktig vei. God oppdragelse

Etter kamp: Bølgen med spillerne inne i midtsirkelen. Her kan vi sikkert få på pukkelen fra nff for å ha stormet banen... MIX prøver å overtale Palmi til å bli bort i russebussen for å danse, palmi takker ja men trekker seg når han skjønner hva han takket ja til.

Hjemreise. zzzzzzzzzzz

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om gutta tok bartene?

 

Feigt i saa fall...

 

Digg med seier igjen da!

 

Digg med seier :lol:

BArten er det mest humørfylte i sesongen så langt ;) Helt enig i at det er en skuffelse om gutta tok barten etter seier mot Sander. Vi trenge en mer gjennomgående vilje til ofring. Asker og Bærumsbarten vil forhåpentligvis bli det nye symbolet for samhold og offervilje :ph34r:

Vi trenger flere barter på tribunen også!! Til yngre fans: Benytt anledningen til å gro en skikkelig pubbart, aldri har unnskyldningen vært bedre! Og jenter - det finnes gode løsmustasjer!! La oss støtte gutta i tykt og tynt :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turreferat:

 

SS kom seg etterhver avgårde, selvom man gjorde ett tappert forsøk på å kjøre fra jan fredrik, johan og loudness når de var forsinket så tok vi oss allikevel tid til å vente.

 

Når vi ankommer sentrum av denne bygda snur vi i rundkjøringa for å gå på pub. På puben (ikke mindre enn) 5 brødre står en mann og vasker bilen sin, den er stengt. På andre siden av veien er det ett flott stort skilt med følgende bokstaver: KRO. Vi stormer inn, bare for å finne ut at de ikke hadde øl på KROA.

 

Vi ankommer stadion og må traske rundt hele jordet for å stå under reklamen ved navn, ORAKELET. Christian Keller får hjelp til å rydde banen for blå kasteruller, noe vi ikke hadde trengt siden Sander valgte å bytte side ( bra taktisk valg )

 

1. omgang: Grei stemning fra de oppmøtte blaa.

Pausen: Lokale helter ankommer stadion, så vi hadde rett i at de finnes. De lokale heltene prøver på ett eller annet, gud vet hva men vi ler av dem.

2. omgang: Noen bluss fyres av, ett tre tar nesten fyr og vi knekker en bit av tribunen. Dårlig synging. Høydepunktet med sønnen til bjørn? som løp etter linjemann med ett vifteflagg og hjalp han til å dømme riktig vei. God oppdragelse

Etter kamp: Bølgen med spillerne inne i midtsirkelen. Her kan vi sikkert få på pukkelen fra nff for å ha stormet banen... MIX prøver å overtale Palmi til å bli bort i russebussen for å danse, palmi takker ja men trekker seg når han skjønner hva han takket ja til.

Hjemreise. zzzzzzzzzzz

Du nevner at vi knakk tribunen, men ikke at Katrine falt ned i den?

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte meg på mulige motstandere vi kan møte. F.eks hadde det ikke vært så dumt å ha møt enten Bærum eller Røa. Hvis vi hadde gjort det, hadde det vært litt morsomt. Men hvilke andre lag ville dere ha møt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turreferat:

blabla...

Du nevner at vi knakk tribunen, men ikke at Katrine falt ned i den?

Må innrømme at baksiden av lårene mine er litt øme i dag... dumme planke som knakk da jeg sto (ehh.. hoppet) på den. En stor takk til Lars og islendingen som fikk trukket meg opp igjen før jeg forsvant helt under tribunen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem som helst. Vi hadde jo tur til Fjøra (Sogndal) i 2. runde for 2 år siden.. Det hadde jo vært artig med lokaloppgjør mot Asker, Bærum eller Røa da ;)

 

Er det slik at de fremdeles tar tippeligalag mot 3 div lag i 2. runde ? Om det er tilfellet møter vi ikke Asker eller Bærum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det slik at de fremdeles tar tippeligalag mot 3 div lag i 2. runde ? Om det er tilfellet møter vi ikke Asker eller Bærum.

 

Klippet fra alltid troverdige vgd.

 

Det blir 6 oppgjør med 3.div - eliteserie.

Det blir 10 oppgjør med 2.div - eliteserie.

Det blir 15 oppgjør med 2.div - 1.div / 1.div - 2.div

Og det blir ett oppgjør mellom 2div vs 2.div.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...