Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


I teorien så kan vi få LøvHam borte i neste runde. (så hdaniels blir fornøyd) De har kun spilt 2 bortekamper, mot våres 3. Men de har hatt betydelig lengre borteturer, så jeg trekker også LøvHam fram som en mulig kandidat til bortekamp i 4. runde.

 

Men uansett herlig at Start måtte pines så lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke fastslått enda

Laget satt opp først ble trukket opp først, men kampene skal settes opp.

 

Edit2: En representant for NFF nevnte nå at det ikke var usannsynlig at Stabæk får hjemmekamp

Endret av HenrikM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


fikk vi bortekamp?

Det er vel ikke avgjort ennå....tror jeg. Har vel noe å si hvem som har reist lengst til nå. Merkelige regler som man aldri blir klok på. Lillestrøm hjemme skal vi ta, borte......?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lillestrøm har hatt: (alle borte)

 

Østsiden

Strømmen

Asker

 

Vi har hatt:

 

Sander

Kvikk Halden

Eidsvold Turn.

 

Altså etter avstand så for nok vi hjemmekampen..

 

Det er ca 15 mil forskjell på disse 3 borteturene til Stabæk favør.

Endret av Mikkel
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne vært verre.. Forhåpentligvis er gutta sugne på å revansjere 2007.

 

Tja, vet ikke helt.... er det så mye som er verre enn folk som jukser? Håper Berg har klart å få en slutt på "tilfeldige armbevegelser" som gjør at ballen går i mål.

 

Skummel kamp uansett :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne vært verre.. Forhåpentligvis er gutta sugne på å revansjere 2007.

 

Tja, vet ikke helt.... er det så mye som er verre enn folk som jukser? Håper Berg har klart å få en slutt på "tilfeldige armbevegelser" som gjør at ballen går i mål.

 

Skummel kamp uansett :blink:

Mhm, kunne heller tenke meg Mjøndalen hjemme for å si det sånn. Men, velger heller å se på det slik at lagene man ikke møter nå må en uansett møte senere.

Endret av ChrisX
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mhm, kunne heller tenke meg Mjøndalen hjemme for å si det sånn. Men, velger heller å se på det slik at lagene man ikke møter nå må en uansett møte senere.

Neida, det er cup, så alle møte ikke alle...

 

Jeg vil også tro at gutta er ekstra tente foran denne kampen, og jeg velger å tro at dommeren er ekstra oppmerksom for hands fra Sundgot etter de senere års historie, noe annet ville i hvert fall være forb.... irriterende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mhm, kunne heller tenke meg Mjøndalen hjemme for å si det sånn. Men, velger heller å se på det slik at lagene man ikke møter nå må en uansett møte senere.

Neida, det er cup, så alle møte ikke alle...

 

Klar over det da, men var dårlig formulert av meg. Vi møter selvfølgelig et av de seirende lagene fra parallelt-spillende matcher.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heller ryke ut tidlig mot et annet TL-lag, enn å gå videre mot antatt svak motstand for så å få et slag i trynet i en evt cupfinale.

 

Idddiot eller?

 

Kanskje det er plass til flere med slike økonomiske perspektiver i AS'et før skifteretten overtar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heller ryke ut tidlig mot et annet TL-lag, enn å gå videre mot antatt svak motstand for så å få et slag i trynet i en evt cupfinale.

 

:blink:

 

Skuffelsen etter cupfinalen i fjor hang lenge i. Mye lenger enn kampen mot Sogndal i 2006.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får håpe på hjemmekamp og da tror jeg gutta knuser fugla.

En liten trøst blir vel at Stabæk-LSK vil bli "toppkampen" i 4. runde, slik at den sikkert blir TV-sendt på et gunstig tidspunkt, det gir jo noen kr i kassa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...