Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Kunne vært verre.. Forhåpentligvis er gutta sugne på å revansjere 2007.

 

Kan det virkelig bli værre enn å møte LSK?

Har sensurert meg selv mange ganger før denne postes.

Mitt forhold til LSK er det nærmeste jeg har kommet "å hate" så langt i livet.

 

Får håpe Henning Berg klarer å endre kulturen der, men tviler sterkt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Heller ryke ut tidlig mot et annet TL-lag, enn å gå videre mot antatt svak motstand for så å få et slag i trynet i en evt cupfinale.

 

:blink:

 

Skuffelsen etter cupfinalen i fjor hang lenge i. Mye lenger enn kampen mot Sogndal i 2006.

 

:blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 Aafk - Sogndal

2 VIF - Mjøndalen

3 Alta - Molde

4 Bryne - TIL

5 Lyn - Brann

6 LøvHam - RBK

7 LSK - Stabæk

8 FFK - Odd

 

Dette ser jo nesten ut som en fiksa trekning. De 8 lagene som ligger høyest på eliteserietabellen (RBK-MFK-Odd-VIF-Bra-AaFK-Stb-TIL) er i hver sin kamp, mens de to topplagene fikk hver sin enkle adeccomotstander. Hmm...

 

Håper virkelig vi får hjemmekamp her, tror det vil være helt avgjørende for hvem som vinner. Skulle vi gå videre kan vi kanskje håpe på bortekamp mot AaFK i kvarten - for å starte å bygge opp det komplekset deres igjen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heller ryke ut tidlig mot et annet TL-lag, enn å gå videre mot antatt svak motstand for så å få et slag i trynet i en evt cupfinale.

 

:blink:

 

Skuffelsen etter cupfinalen i fjor hang lenge i. Mye lenger enn kampen mot Sogndal i 2006.

 

:blink:

 

Støtter daniels i denne vurderingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter daniels i denne vurderingen.

 

:blink:

 

Da kan vi jo like gjerne prøve å rykke ned også, så slipper vi å bekymre oss for det neste år...

 

I min verden er det ufattelig mye kulere å ha muligheten til å vinne cupen enn å bli slått ut i fjerde runde, selv om det selvsagt gjør vondt å ryke i finalen.

 

Ja, ja, jeg kjenner i hvertfall at det latente LSK-hatet vekkes til live igjen, og det blir helt jævlig om vi ryker ut for den gjenge med kjøttspillere.

Endret av Eiko
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heller ryke ut tidlig mot et annet TL-lag, enn å gå videre mot antatt svak motstand for så å få et slag i trynet i en evt cupfinale.

 

:blink:

 

Skuffelsen etter cupfinalen i fjor hang lenge i. Mye lenger enn kampen mot Sogndal i 2006.

 

:blink:

 

Støtter daniels i denne vurderingen.

 

Helt uenig - skuffelsen etter tapet for VIF var borte allerede på mandag. Tapet for LSK, derimot, det satt i en god stund. (takket være håndballspillinga til Sundgot er jeg vel fortsatt litt bitter)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt uenig - skuffelsen etter tapet for VIF var borte allerede på mandag. Tapet for LSK, derimot, det satt i en god stund. (takket være håndballspillinga til Sundgot er jeg vel fortsatt litt bitter)

 

Det blir ikke bedre når man leser på nett

 

- Vi vant fortjent da vi tok oss til finalen for to år siden. Og vi gjorde en god kamp mot dem i serien i år. Det er en god mulighet i den kampen, men vi må opp på det nivået vi hadde da vi spilte mot dem i vår om vi skal vinne igjen, sier han.

 

- Men erfaringene fra Stabæk og cup er gode, smiler Sundgot.

 

Skamme seg skulle han, møkkamann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Men erfaringene fra Stabæk og cup er gode, smiler Sundgot.

Selvfølgelig er de det når han gang på gang slipper unna med å handse. Håper han er skadet, eller soner kort så vi slipper å se noe til han, han begynner etterhvert å bli symbolet på usympatiske LSK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Men erfaringene fra Stabæk og cup er gode, smiler Sundgot.

Selvfølgelig er de det når han gang på gang slipper unna med å handse. Håper han er skadet, eller soner kort så vi slipper å se noe til han, han begynner etterhvert å bli symbolet på usympatiske LSK

Håper han blir skadet (og jeg kan ikke huske å ha sagt det om noen annen spiller før). Håper virkelig en eller annen klipper ham ned så han får veldig god tid før neste kamp til å tenke etter om det er lurt å spille fotball med hendene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter daniels i denne vurderingen.

 

:blink:

 

Da kan vi jo like gjerne prøve å rykke ned også, så slipper vi å bekymre oss for det neste år...

I min verden er det ufattelig mye kulere å ha muligheten til å vinne cupen enn å bli slått ut i fjerde runde, selv om det selvsagt gjør vondt å ryke i finalen.

 

Ja, ja, jeg kjenner i hvertfall at det latente LSK-hatet vekkes til live igjen, og det blir helt jævlig om vi ryker ut for den gjenge med kjøttspillere.

 

 

;):):(:o:huh::lol: :angry: :rolleyes:<_<

 

 

Når du kun har kommet til 4.runde er håpet om å vinne hele dritten ganske fjernt. Når du har kommet til finalen vet du at det statistisk sett er 50% for at du vinner.

 

Men uansett, vi er uenige og sånn er det.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har vi anledning til å bruke Keller i denne kampen mot LSK?

Hva sier overenskomsten?icon13.gif

 

Han skal jo være hos oss til 5. august, så han rekker jo nesten kvartfinalen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har vi anledning til å bruke Keller i denne kampen mot LSK?

Hva sier overenskomsten?icon13.gif

 

Han skal jo være hos oss til 5. august, så han rekker jo nesten kvartfinalen!

 

Han får nok kamper til å bli norgesmester. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For de som ikke er i nærheten av Fornebu på onsdag: vises denne kampen på nett eller tv?

Tv2 pleier å enkelte cupkamper på webtv, men den står ikke oppført på tv2sumo hvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som ikke er i nærheten av Fornebu på onsdag: vises denne kampen på nett eller tv?

 

Det lurer jeg også på, i tillegg til at jeg ikke kan se at Viking - Stabæk vises på NRK lørdag, eller kampen mot Tirana på noen kanaler? :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som ikke er i nærheten av Fornebu på onsdag: vises denne kampen på nett eller tv?

 

Det lurer jeg også på, i tillegg til at jeg ikke kan se at Viking - Stabæk vises på NRK lørdag, eller kampen mot Tirana på noen kanaler? :o

Endret av Mini Harstad
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det lurer jeg også på, i tillegg til at jeg ikke kan se at Viking - Stabæk vises på NRK lørdag, eller kampen mot Tirana på noen kanaler? :o

 

Nå opplyste noen oss om Tirana-kampen går på Viasat 4, men jeg bruker anledningen til å stille et annet spørsmål relatert til samme sak (få med seg kamper med dårlig mediedeknig). Hadde det vært en ide å få etablert en twitter-hashtag og twitre litt fra kampene? Det kunne vært artig å følge kampene fra flere synspunkter enn bare han som jobber på vg.live.

 

Så langt ser jeg at #Stabæk er lite brukt. http://search.twitter.com/search?q=%23stab%C3%A6k  .

 

Neida, jeg vil ikke at folk skal stoppe med hopping og synging for å bruke mobil, men enkelte ganger er det kanskje mulig å oppdatere folk som dessverre ikke kom seg på kamp? Spesielt har jeg ønsket meg noe slik under cupkamper i tidlige runder hvor mediedekningen er heller dårlig. (Slik som mot LSK?) 

 

Bare en tanke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det lurer jeg også på, i tillegg til at jeg ikke kan se at Viking - Stabæk vises på NRK lørdag, eller kampen mot Tirana på noen kanaler? :o

Burde kanskje vært postet et annet sted, men ifølge fotball.no vises ikke denne kampen på NRK, men på TV2 sport...

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig om ingen dekker Stabæk - LSK! Har ingen muligheter til å dra på kampen, og sitter med alle tv kanaler inkl TV2 Sport.

 

Og selv om det blir en liten avsporing; Stabæk - Viking på tv2sport lørdag.

Tirana - Stabæk finner jeg heller ikke ut hvor vises!

Stabæk - Tirana vises på Viasat 4, 21. juli

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tirana - Stabæk finner jeg heller ikke ut hvor vises!

Jeg vil tippe SuperSport viser kampen siden de har rettighetene for CL i Albania. Så OM ikke noen norske kanaler viser den burde det dukke opp en stream. Eller om man kjenner noen som har abbonement fra Digitalb :)

Den som lever får se..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det lurer jeg også på, i tillegg til at jeg ikke kan se at Viking - Stabæk vises på NRK lørdag, eller kampen mot Tirana på noen kanaler? :o

 

Nå opplyste noen oss om Tirana-kampen går på Viasat 4, men jeg bruker anledningen til å stille et annet spørsmål relatert til samme sak (få med seg kamper med dårlig mediedeknig). Hadde det vært en ide å få etablert en twitter-hashtag og twitre litt fra kampene? Det kunne vært artig å følge kampene fra flere synspunkter enn bare han som jobber på vg.live.

 

 

Budstikka følger kampene

 

Nå er det riktignok NRK radio (tror jeg) som har ansvaret for dekningen av tippeligakampene, men uansett bedre enn VG live (om man ikke betaler for å se kampen da).

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...