Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg for min del må unnskylde med at jeg satt fast på jobb.

Er ganske vanskelig å bytte vekk vakter når stort sett alle andre som jobber der er på ferie eller heller vil nyte sommeren.

Ser egentlig ganske mørkt ut for viking-kampen og.

Vurderer å bli arbeids-ledig igjen. Da hadde jeg alltid tid :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jeg for min del må unnskylde med at jeg satt fast på jobb.

Er ganske vanskelig å bytte vekk vakter når stort sett alle andre som jobber der er på ferie eller heller vil nyte sommeren.

Ser egentlig ganske mørkt ut for viking-kampen og.

Vurderer å bli arbeids-ledig igjen. Da hadde jeg alltid tid :P

 

 

Herlig! den instillingen jeg er etter vettdu! :lol: Flere som kan bli arbeids ledige her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter og lurer på om jeg ikke syns det hadde vært på sin plass med gult kort til Fredriksson for den latterlige filmingen, han fratar jo Hoff en målsjanse med det svalestupet sitt. Ser nesten ikke ut som Bella er nær han i det hele tatt. Hvis Bella faktisk taklet han burde han nesten uansett få gult for å i det hele tatt prøve seg på en sånn overspilling ;)

 

Jeg begynner å tenke på en Pondus-stripe hvor Pondus får rødt kort for udugelighet da han bommet på åpent mål. Så udugelig var faktisk det der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter og lurer på om jeg ikke syns det hadde vært på sin plass med gult kort til Fredriksson for den latterlige filmingen, han fratar jo Hoff en målsjanse med det svalestupet sitt. Ser nesten ikke ut som Bella er nær han i det hele tatt. Hvis Bella faktisk taklet han burde han nesten uansett få gult for å i det hele tatt prøve seg på en sånn overspilling ;)

 

Jeg personelig er fasinert av ossen han faktisk stuper framover er jo verdens klasse over det..

 

Mulig LSK gir keeper leksjoner på en trampoline :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vel ikke vært direkte ufortjent med gult til han som først brakk benet og skrek så det overdøvet publikum, og deretter fikk hjertestans for så å sprette opp i stående stilling og løpe videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som sagt var jeg på jobb, og så dessverre ikke kampen, og har heller ikke sett den andre filmingen (husker ikke hvem det var i farten), men hadde jeg vært dommer og en spiller hadde overspilt sånn som Fredriksson gjorde tror jeg nok bare jeg hadde latt spillet gå videre.

Det må være noe av det latterligste jeg har sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som sagt var jeg på jobb, og så dessverre ikke kampen, og har heller ikke sett den andre filmingen (husker ikke hvem det var i farten), men hadde jeg vært dommer og en spiller hadde overspilt sånn som Fredriksson gjorde tror jeg nok bare jeg hadde latt spillet gå videre.

Det må være noe av det latterligste jeg har sett.

 

 

Som sagt verdens klasse.. Har ikke sett noe så bra på en stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg for min del må unnskylde med at jeg satt fast på jobb.

Er ganske vanskelig å bytte vekk vakter når stort sett alle andre som jobber der er på ferie eller heller vil nyte sommeren.

Ser egentlig ganske mørkt ut for viking-kampen og.

Vurderer å bli arbeids-ledig igjen. Da hadde jeg alltid tid :P

 

 

Herlig! den instillingen jeg er etter vettdu! :lol: Flere som kan bli arbeids ledige her?

 

 

jaha, flott den, men hva er poenget med å være arbeidsledig når du ikke tjener penger, å du da ikke får dratt ut på kampne, da blir det ganske dødfødt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neste runde, kvartfinalene, trekkes iflg info i denne tråden på fredag.

 

Følgende lag er videre, i tillegg til Stabæk:

 

Rbk

Tromsø

Vif

Aalesunds FK

Molde

Brann (Lyn)

Odd (FFK)

 

De to siste kampene spilles i dag, og hvis trenden fortsetter i forhold til favorittseier, så vinner hjemmelagene.

 

Hvem som får hjemmebane settes opp også i denne runden, og mulighetene til en ny hjemmekamp for Stabæk er avhengig av motstander. Følgende, nøye kalkulerte, sannsynlighetsberegning er satt opp, og så kan dere krysse fingre og tær for hvilken motstander dere ønsker:

 

Tromsø - nesten garantert hjemmekamp

 

Vif - bør bli hjemmekamp

 

Brann og Odd - mulighet for hjemmekamp

 

øvrige lag - garantert bortekamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning Berg nektet Stabæk å vanne banen i pausen

 

Tidenens kommentar fra IAO:

 

Det er det første laget som har nektet oss å vanne. Men det er greit det. Da ble det 4-0 og ikke 7-0, sa Olsen på vei gjennom intervjusonen etter kampen

 

Men seriøst, er det mulig? Faens møkkalag! Her skal tydeligvis alle triks i boken brukes for å gjøre motstanderen dårligere, uansett om det er hands, grisespill eller å nekte vanning av banen. Nå håper jeg dette var starten på en negativ trend for syrehuene fra flisbyen, og at de rykker rett ned!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå håper jeg dette var starten på en negativ trend

Hehe, den trenden har vel vært i gang en stund nå.

 

Ja den har vel egentlig det :) Men da håper jeg i hvert fall at den trenden fortsetter, og at Lyn og LSK bytter plass på tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra kanari forumet.

 

Å fy faen, når en spiller som Berglund scorer fire mål, så sier det jævlig mye om forsvaret vårt. LATTERLIG!

mye kritikk mot eget lag her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper på vif eller RBK eller Brann. Bra å få ut lagene vi garantert hadde slitt mot i en finale både på og utenfor banen. Og om vi skulle finne på å tape er det bedre å gjøre det i kvarten enn finalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra kanari forumet.

 

Å fy faen, når en spiller som Berglund scorer fire mål, så sier det jævlig mye om forsvaret vårt. LATTERLIG!

mye kritikk mot eget lag her.

Hepp,

 

Og uvitenhet...

 

Når en spiller har vært toppscorer både i Danmark og Sverige så er det vel ikke unaturlig at han putter litt i Norge også? Alle spisser opplever måltørke. Men kanskje kanarifugla har hørt litt for mye på sytepaven Semb...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper på vif eller RBK eller Brann. Bra å få ut lagene vi garantert hadde slitt mot i en finale både på og utenfor banen. Og om vi skulle finne på å tape er det bedre å gjøre det i kvarten enn finalen

Håper vi kommer lengst mulig og gjerne igjen et tap på Ullevål, en å tape på Lerkendal i kvart eller semi. En Cupfinale på Ullevål vil gi inntekter til klubben på salg av supporter effekter, og det kommer godt med, og oss tilgode gjenom mere penger til spillere og spillerkjøp.

Frykter egentlig bare Rosenborg på Lerkendal og innsatsviljen til gutta, som var for dårlig mot Lyn men ellers har ver god i flere kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper på vif eller RBK eller Brann. Bra å få ut lagene vi garantert hadde slitt mot i en finale både på og utenfor banen. Og om vi skulle finne på å tape er det bedre å gjøre det i kvarten enn finalen

Håper vi kommer lengst mulig og gjerne igjen et tap på Ullevål, en å tape på Lerkendal i kvart eller semi. En Cupfinale på Ullevål vil gi inntekter til klubben på salg av supporter effekter, og det kommer godt med, og oss tilgode gjenom mere penger til spillere og spillerkjøp.

Frykter egentlig bare Rosenborg på Lerkendal og innsatsviljen til gutta, som var for dårlig mot Lyn men ellers har ver god i flere kamper.

 

Møter vi RBK i finalen er vi vel nesten garantert plass i Europa neste sesong slik som VIF var mot oss...!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra kanari forumet.

 

Å fy faen, når en spiller som Berglund scorer fire mål, så sier det jævlig mye om forsvaret vårt. LATTERLIG!

mye kritikk mot eget lag her.

Hepp,

 

Og uvitenhet...

 

Når en spiller har vært toppscorer både i Danmark og Sverige så er det vel ikke unaturlig at han putter litt i Norge også? Alle spisser opplever måltørke. Men kanskje kanarifugla har hørt litt for mye på sytepaven Semb...

 

@ringo

Fotball"ekspertene" på TV2 er Guder for de fleste kanarifans jeg kjenner, og jeg kjenner mange... I tillegg er de sutrete fordi de ikke klarer å innse at de ikke er ett topplag lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drømmefinale:

 

Igjen mot enga, men nå er det vår tur til å drive lekestove. Om enga ikke kommer videre er det RBK eller Brann som frister mest.

 

Mange vil nok mene at enklest mulig motstand er best i en cupfinale men da er det ikke like morro å vinne heller.

 

Å slå RBK i en cupfinale i år (vi har gjort det før) mener jeg er mulig. Brann vil være den enkleste motstanderen vi kan få av disse 3 lagene.

 

edit: Leif

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drømmefinale:

 

Igjen mot enga, men nå er det vår tur til å drive lekestove. Om enga ikke kommer videre er det RBK eller Brann som frister mest.

 

Mange vil nok mene at enklest mulig motstand er best i en cupfinale men da er det ikke like morro å vinne heller.

 

Å slå RBK i en cupfinale i år (vi har gjort det før) mener jeg er mulig. Brann vil bære den enkleste motstanderen vi kan få av disse 3 lagene.

Hvis ikke RBK er litt som vi var i fjor, har vunnet serien og feirer. Dog, RBK er jo vant til å vinne serien og cup samme år, det har de gjort 7 ganger før! Jeg håper faktisk på RBK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, en relativt ny kar på jobben hadde en tung morgen i dag. Jeg visste ikke at han var gul fugl, men skjønte fort på humøret hans at han var lsk-fan. Lunchen bestod for det meste av mobbing, skryt av eget lag, og en ekstrem understreking av at vi hvilte de største stjernene våre.. Har sjelden sett en mer utilpass person. Herlig!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsø,brann,aafk er motstanderne jeg helst vil møte hvis vi kommer i en eventuel finale

 

Selv om å vinne en cupfinale vil være helt fantastisk uansett, vil det være mye, mye, mye deiligere mot et topplag (RBK, VIF, Brann), enn om det er mot AaFK, TIL osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsø,brann,aafk er motstanderne jeg helst vil møte hvis vi kommer i en eventuel finale

 

Selv om å vinne en cupfinale vil være helt fantastisk uansett, vil det være mye, mye, mye deiligere mot et topplag (RBK, VIF, Brann), enn om det er mot AaFK, TIL osv.

 

Og skulle vi, mot formodning, tape en eventuell cupfinale, er det bedre å tape mot RBK, enn mot AaFK... Men, vi taper da ikke uansett :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...