Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4 487

Hører at Lyn har sendt søknad til NFF om å få spille lokaloppgjør mot Røa ihvertfall.

 

er slik det fungerer..? Trodde halve moroa med køppen var at det er en viss grad av trekking..

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører at Lyn har sendt søknad til NFF om å få spille lokaloppgjør mot Røa ihvertfall.

 

 

De har vel ikke råd til å reise lenger. Sjansene til å bli tatt for sniking på trikken fra Majorstua til Røa er vel relativt liten.

 

Eventuelt kan halve laget ta trikken opp først så kan en reise ned til Majorstuen å hente resten for å bruke overgang på de første billettene.

Endret av andersmann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører at Lyn har sendt søknad til NFF om å få spille lokaloppgjør mot Røa ihvertfall.

 

er slik det fungerer..? Trodde halve moroa med køppen var at det er en viss grad av trekking..

Den visse graden slår inn fra 3. runde (eller var det 4.?), før det er det NFF som setter opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det vel Harry-tur innom Strømstad først :D Kanskje stenger de Systembolaget denne torsdagen og når de får vite at så mange galinger fra Bærum er på vei nedover :)

Endret av andersmann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter samtale med Tur S.. Katrine så blir avreise fra Bekkestua kl 15.15 og 15.30 fra Hotell Opera. Det er ca 5-6 år siden jeg var på banen sist, men er det ikke en bratt skråning opp på den ene siden?? da er vel sansynligheten for at vi står der ganske stor, men da brekker vel ikke tribunen...

 

Det blir vanvittig mye kamper for tiden, 3 i uka, 4 på 8 dager Puhu man blir jo svett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Katastrofe av Stabæk å godta dette, de skulle heller lagt ned krav om at kampen ble spilt på Fornebu/Nadderud om ikke Halden kunne stille med bane.

Det er vel uansett en fordel å samle flest mulig reisekilometre i tidlige runder, øker sjansen for hjemmekamp når det gjelder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Katastrofe av Stabæk å godta dette, de skulle heller lagt ned krav om at kampen ble spilt på Fornebu/Nadderud om ikke Halden kunne stille med bane.

Det er vel uansett en fordel å samle flest mulig reisekilometre i tidlige runder, øker sjansen for hjemmekamp når det gjelder.

Jeg vil vel tro at Halden ville måtte spille på "hjemmebane" på Fornebu om ikke de kunne stille bane til det oppsatte kamptidspunktet fra NFF?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mulig at de har sitt på det tørre siden både onsdag og torsdag er satt av i terminlisten til NM, men da må de jo også ta hensyn til mandagskampen. Men det er vel ikke noe mer ideelt å spille på fredagen, rett før pinse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åssen ligger det ann med antall påmeldte til Halden a? Regner med at vi blir minst like mange som til Sander. For de som ikke orker å lete etter slikt selv så kan dere få se hvordan annlegget ser ut her:

 

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=g...26tab%3Daddress

http://www.halden-idrettslag.no/P5190285.JPG

 

Kvik har foresten hatt en veldig god sesongstart og ligger i toppen av sin avdeling, så de skal nok bite bra fra seg.

 

Dette blir en spennende tur med andre ord :)

 

Edit: Det hadde vært utrolig morsomt om noen kunne fikset et liten reiseguide, for oss som ikke har vært i Halden på 12 år, og ellers for alle som nyter å lese skikkelig gode reiseguider(hint, hint satyr-skribenter:P).

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åssen ligger det ann med antall påmeldte til Halden a? Regner med at vi blir minst like mange som til Sander.

 

Jeg tror det blir færre, av den enkle grunn at kampen er flyttet så man går glipp av CL-finalen hvis man drar til Halden. Det er nok mange som setter en CL-finale høyre enn en 2. runde-kamp i cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åssen ligger det ann med antall påmeldte til Halden a? Regner med at vi blir minst like mange som til Sander.

 

Jeg tror det blir færre, av den enkle grunn at kampen er flyttet så man går glipp av CL-finalen hvis man drar til Halden. Det er nok mange som setter en CL-finale høyre enn en 2. runde-kamp i cupen.

Vi vil nok få avklart hvem som er hardcore-supportere og hvem som er hang-arrounds (innimellom)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åssen ligger det ann med antall påmeldte til Halden a? Regner med at vi blir minst like mange som til Sander. For de som ikke orker å lete etter slikt selv så kan dere få se hvordan annlegget ser ut her:

 

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=g...26tab%3Daddress

http://www.halden-idrettslag.no/P5190285.JPG

 

Kvik har foresten hatt en veldig god sesongstart og ligger i toppen av sin avdeling, så de skal nok bite bra fra seg.

 

Dette blir en spennende tur med andre ord :)

 

Edit: Det hadde vært utrolig morsomt om noen kunne fikset et liten reiseguide, for oss som ikke har vært i Halden på 12 år, og ellers for alle som nyter å lese skikkelig gode reiseguider(hint, hint satyr-skribenter:P).

Stikk innom restauranten jeg bestilte mat på for femten år siden. Vi ga opp etter en time, men det er ikke umulig at maten har kommet frem nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har jeg meldt meg på turen til Halden, men jeg får nok ikke med meg noen av vennene mine pga CL-finalen. :(

 

Så til tross for at jeg ikke er den mest utadvente personen, som blir kjent med nye folk fort, så tok jeg sjansen. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har meldt meg på! De fleste jeg kjenner skal vel se champ. finalen.

Men søren heller, er nå gutta trenger all den støtte de kan få. Satser på god stemming i bussen :)

 

Akkurat samme situasjon her, men jeg tenker bare: drit i CL-finalen, og drit i at jeg ikke får med meg noen, jeg skal støtte gutta alltid og uansett!

 

Vi rekker vel uansett hjem til ekstraomgangene. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ALLTID tro på at Stabæk skal vinne hver eneste kamp og har som sikkert mange andre stått/sittet skuffet igjen etter at dommeren har blåst i fløyta etter 90 min (i 2009).

Kampen i går mot Ålesund vil jeg tro blir kåret til 2009 sesongens dårligste fotballkamp og det er forhåpentligvis Stabæks desidert dårligste prestering i 2009.

 

Når jeg leser at laget skal spille på seg selvtillit mot Kvik Halden.... HJELP!!! Slike utsagn gjør meg nervøs. Ja, jeg tror gutta tar kampen seriøst og vinner greit, men spiller gutta som mot Ålesund er jeg redd for at dette blir årets første cup bombe. HVOR MYE SELVTILLIT FÅR MAN AV Å SLÅ KVIKK når man i tillegg vet at man pr. d.d. er et av de dårligste lagene i eliteserien??? Hvis så skulle være vil jeg foreslå å spille med 1. laget i 2 div. og 2. laget i eliteserien annen hver gang. Da ville unggutta få prøvd seg på et høyere nivå + at 1. laget ville (forhåpnetligvis) ville spilt på seg den nevnte/berømmelige selvtilliten som kanskje hadde gitt noen seiere i Eliteserien.

Jeg får som dere skjønner litt angst når jeg leser at vi allerede har vunnet og får selvtillit av kampen mot Kvikk.

Møt opp i Halden og syng laget frem til seier slik at vi alle med blått hjerte får en fin dag... men selvtillit NEI, denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...