Gå til innhold

TV-kamper


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Følgende kamper skal vises på TV2:

 

Stabæk-Røa 13/4 15.00

Arna/Bjørnar-Stabæk 24/5

Kolbotn-Stabæk 7/6

 

Klepp-Røa 10/5

Team Strømmen-Røa 14/6

 

Da har man faktisk fordelt kampene på fem forskjellige arenaer, men ser man på bortelagene i disse kampene, så ser man vel hvilke lag som er TV-lag. Tre kamper for Røa og Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart de ikke sender mer fra Nadderud synes jeg...

 

Først må vi kanskje bevise at Stabæk FK er suverent best på følgende:

  1. vinne kamper / score mål / underholde på banen / kall det hva du vil
  2. skape trøkk på tribunen (tenker selvfølgelig først og fremst på hjemmebane)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart de ikke sender mer fra Nadderud synes jeg...

 

Først må vi kanskje bevise at Stabæk FK er suverent best på følgende:

  1. vinne kamper / score mål / underholde på banen / kall det hva du vil
  2. skape trøkk på tribunen (tenker selvfølgelig først og fremst på hjemmebane)

 

 

Synes det er bra jeg. Skal vi få et løft i TS må det ikke bli for mye mas på Stabæk og Røa. Det er jo faktisk 10 klubber til i serien. Klepp er veldig flink så ikke rart at de får en kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Følgende kamper skal vises på TV2:

 

Stabæk-Røa 13/4 15.00

Arna/Bjørnar-Stabæk 24/5

Kolbotn-Stabæk 7/6

 

Klepp-Røa 10/5

Team Strømmen-Røa 14/6

 

Da har man faktisk fordelt kampene på fem forskjellige arenaer, men ser man på bortelagene i disse kampene, så ser man vel hvilke lag som er TV-lag. Tre kamper for Røa og Stabæk.

 

Fin blanding hvor vi og Røa blir vist mest. Viktig at flere lag blir vist hvis man ønsker en vekst i hele TS.

Kampen starter 15:00. Er det ikke så lyst da at bluss bare blir bortkastet.

All tifo vil uansett være mer enn hva de er vant til.

Det viktigste er at vi er mange stående rop/syngende supportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Røa-Stabæk blir årets sjette TV-kamp, men den første siden juni hvis man ser bort fra semifinalekampene i cupen som vel ble vist på TV2 Sport.

 

Dvs. at man har vist fra seks forskjellige stadioner, men Røa og Stabæk er vist flest ganger med fire ganger hver. Øvrige lag som er vist en gang er Arna/Bjørnar, Klepp, Kolbotn og Team Strømmen.

 

Skal ikke si jeg er veldig imponert, og det er ganske utrolig at jeg faktisk puster lettet ut over at seriefinalen vises!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Røa-Stabæk blir årets sjette TV-kamp, men den første siden juni hvis man ser bort fra semifinalekampene i cupen som vel ble vist på TV2 Sport.

 

Dvs. at man har vist fra seks forskjellige stadioner, men Røa og Stabæk er vist flest ganger med fire ganger hver. Øvrige lag som er vist en gang er Arna/Bjørnar, Klepp, Kolbotn og Team Strømmen.

 

Skal ikke si jeg er veldig imponert, og det er ganske utrolig at jeg faktisk puster lettet ut over at seriefinalen vises!

I fjor var det bedre, men før det var det unntaksvis at noen kamper minus cupfinalen ble vist. TV2 har faktisk vært en forbedring, og om seertallene rundt toppseriekamper er dårligere, er det vanskeligere å forsvare å beholde produktet. 
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Foreslår at neste TV-avtale for Toppserien gjøres om til at man kanskje ikke krever så uhorvelig mye penger*, men at det derimot ligger innbakt et minimumskrav om f.eks. 20 kamper på TV. Samtidig kan man gjerne også legge inn at TV2 kan kreve inntil 3 TV-kamper pr runde (altså at inntil 2 kamper flyttes for å få tre forskjellige sendetidspunkt), slik at TV2 kan fylle opp kvoten på 20 ved å sende flere kamper fra enkelte runder, og hoppe over andre runder hvor det er lite plass i sendeskjemaet evt. ingen interessante oppgjør.

 

 

* = man kan faktisk tenke seg å prøve eksperimentet med å gi bort rettighetene over en treårsperiode (med en mulighet for forlengning i ytterliggere tre år), mot kanskje enda tydeligere (og større) krav til eksponering. Da vil kanalen kunne se en veldig gevinst i bygge opp produktet så raskt som mulig.

 

 

Skulle eksponeringen øke mye, tror jeg nok det vil begynne å bevege seg litt rundt om i klubbene også. Rosenborg, Start, Glimt, Viking, Brann, AaFK osv, vil nok da inngå tette samarbeidsavtaler med (evt. overta) lokale toppserieklubber, i tillegg til Stabæk og LSK som allerede har skaffet seg hver sin, og evt. andre som kan rykke opp (eks. VIF).

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Da er det ihvertfall fastsatt to TV-kamper. Lørdag 10. april borte mot Kolbotn 14.00, og lørdag 8. mai 14.00 hjemme mot Røa.

 

Lørdag 10. blir jo en således Super TV-lørdag sett med Stabækøyne (selv om vi helst ser at folk er på tribunene, men kan jo alltids trekke litt nye supportere/tilhengere til klubben). Litt synd at vi ikke rekker å hylle jentene like mye etter kampen som i fjor (i hvertfall for de av oss som tar en tur til Lillestrøm også), men det skal vi få tatt igjen. Regner med at Marius frakter oss raskt, trygt og sikkert mellom kamparenaene :D

 

Kan ikke se at noen andre kamper enn disse to er satt opp som TV-kamp.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det ihvertfall fastsatt to TV-kamper. Lørdag 10. april borte mot Kolbotn 14.00, og lørdag 8. mai 14.00 hjemme mot Røa.

 

Lørdag 10. blir jo en således Super TV-lørdag sett med Stabækøyne (selv om vi helst ser at folk er på tribunene, men kan jo alltids trekke litt nye supportere/tilhengere til klubben). Litt synd at vi ikke rekker å hylle jentene like mye etter kampen som i fjor (i hvertfall for de av oss som tar en tur til Lillestrøm også), men det skal vi få tatt igjen. Regner med at Marius frakter oss raskt, trygt og sikkert mellom kamparenaene :D

 

Kan ikke se at noen andre kamper enn disse to er satt opp som TV-kamp.

Begynte å lese litt i starten av tråden. Der står det også at det er TV kamp hjemme mot Røa og borte mot Kolbotn :blink:

Har de vært så kreative at det har kjørt Ctrl+C Ctrl+V ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det ihvertfall fastsatt to TV-kamper. Lørdag 10. april borte mot Kolbotn 14.00, og lørdag 8. mai 14.00 hjemme mot Røa.

 

Lørdag 10. blir jo en således Super TV-lørdag sett med Stabækøyne (selv om vi helst ser at folk er på tribunene, men kan jo alltids trekke litt nye supportere/tilhengere til klubben). Litt synd at vi ikke rekker å hylle jentene like mye etter kampen som i fjor (i hvertfall for de av oss som tar en tur til Lillestrøm også), men det skal vi få tatt igjen. Regner med at Marius frakter oss raskt, trygt og sikkert mellom kamparenaene biggrin.gif

 

Kan ikke se at noen andre kamper enn disse to er satt opp som TV-kamp.

 

Så lenge det er bedre enn i fjor er jeg fornøyd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det ihvertfall fastsatt to TV-kamper. Lørdag 10. april borte mot Kolbotn 14.00, og lørdag 8. mai 14.00 hjemme mot Røa.

 

Lørdag 10. blir jo en således Super TV-lørdag sett med Stabækøyne (selv om vi helst ser at folk er på tribunene, men kan jo alltids trekke litt nye supportere/tilhengere til klubben). Litt synd at vi ikke rekker å hylle jentene like mye etter kampen som i fjor (i hvertfall for de av oss som tar en tur til Lillestrøm også), men det skal vi få tatt igjen. Regner med at Marius frakter oss raskt, trygt og sikkert mellom kamparenaene biggrin.gif

 

Kan ikke se at noen andre kamper enn disse to er satt opp som TV-kamp.

 

Så lenge det er bedre enn i fjor er jeg fornøyd!

 

Det skal du dessverre ikke ta for gitt, men nå er det bare satt opp for de seks første rundene (i fjor ble det vel vist totalt fem eller seks kamper. Vi hadde fire, men bare en hjemme). Hadde kanskje ventet at LSKKFK skulle bli vist, men man ser vel at det er null interesse for kvinnelaget på Lillestrøm, ellers hadde 1. maikampen mot Arna/Bjørnar vært et naturlig valg. Jeg vil tro at hjemmekampen vår mot LSKKFK fort kan bli TV-kamp med håp om at man greier å mobilisere der oppe for den kampen (2. pinsedag).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det ihvertfall fastsatt to TV-kamper. Lørdag 10. april borte mot Kolbotn 14.00, og lørdag 8. mai 14.00 hjemme mot Røa.

 

Lørdag 10. blir jo en således Super TV-lørdag sett med Stabækøyne (selv om vi helst ser at folk er på tribunene, men kan jo alltids trekke litt nye supportere/tilhengere til klubben). Litt synd at vi ikke rekker å hylle jentene like mye etter kampen som i fjor (i hvertfall for de av oss som tar en tur til Lillestrøm også), men det skal vi få tatt igjen. Regner med at Marius frakter oss raskt, trygt og sikkert mellom kamparenaene biggrin.gif

 

Kan ikke se at noen andre kamper enn disse to er satt opp som TV-kamp.

 

Så lenge det er bedre enn i fjor er jeg fornøyd!

 

Det skal du dessverre ikke ta for gitt, men nå er det bare satt opp for de seks første rundene (i fjor ble det vel vist totalt fem eller seks kamper. Vi hadde fire, men bare en hjemme). Hadde kanskje ventet at LSKKFK skulle bli vist, men man ser vel at det er null interesse for kvinnelaget på Lillestrøm, ellers hadde 1. maikampen mot Arna/Bjørnar vært et naturlig valg. Jeg vil tro at hjemmekampen vår mot LSKKFK fort kan bli TV-kamp med håp om at man greier å mobilisere der oppe for den kampen (2. pinsedag).

 

Agree, dessverre er nok ikke reklameinntektene til Tv2 nok til å dekke produksjonskostnadene i mange av kampene. Men jeg håper på at kanarifansen kan få øynene opp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette gir flere kamper inklusive våre mot Kolbotn og Røa!

 

Sendeskjema for de første rundene:

Mandag 5.4.: Stabæk - Arna Bjørnar, kl 15.

Lørdag 10.4.: LSK - Klepp, kl 15

Lørdag 17.4.: Røa - Arna Bjørnar, kl 15

Lørdag 24.4.: Kolbotn - Røa, kl 15

Lørdag 1.5.: LSK - Arna Bjørnar, kl 15

 

Kampene finner du i vårt kampsenter på tv2sumo.no

 

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser ut som vi er blitt satt opp med en TV-kamp til nemlig den 24/5 hjemme mot Lillestrøm 14.00. Passer jo bra at man får en ekstra time før man skal se herren på Ullevål.

 

Dermed er vi med i alle de tre TV-kampene som er satt opp. Litt pussig er at selv om det er kamper på Web hver runde er ingen av Stabæks kamper satt opp der! Så sånt sett vises det flere kamper med Arna/Bjørnar, Kolbotn, Lillestrøm og Røa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som vi er blitt satt opp med en TV-kamp til nemlig den 24/5 hjemme mot Lillestrøm 14.00. Passer jo bra at man får en ekstra time før man skal se herren på Ullevål.

 

Dermed er vi med i alle de tre TV-kampene som er satt opp. Litt pussig er at selv om det er kamper på Web hver runde er ingen av Stabæks kamper satt opp der! Så sånt sett vises det flere kamper med Arna/Bjørnar, Kolbotn, Lillestrøm og Røa.

og DONN

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

TV2 skal vise to kamper til på TV denne sesongen. Ikke bli overrasket om det er kamper med Stabæk. Så spørs det hvilke av de fire de velger. Kolbotn om to uker blir neppe TV-kamp, mens alle de tre neste har potensiale til å bli det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Står at kampen mot Kolbotn skal vises på Sumo lørdag kl 15. Blir ikke overrasket om TV2 dukker opp da. Greier de i såfall å få vist kampen søndag? Dette regnes vel uansett ikke som en av de to TV-kampene? Ser også at Kattem-Røa er flyttet en time til 14. Noen grunn til det? Pleier jo å være hvis det er noe TV, men ser ikke det stå oppført noe sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er de TV-kampene for de to siste rundene satt opp. Stabæk-Trondheims/Ørn 30/10 og Lillestrøm-Røa 6/11 er satt opp. Dvs. at TV2 regner med at enten sikrer vi gullet i siste hjemmekamp, ellers så sniker Røa seg forbi og tar gullet. Vel, jeg ser jo at Lillestrøm-Røa høres mer spennende ut enn Amazon-Stabæk, men i såfall kunne vel Kolbotn-Arna/Bjørnar vært vel så interessant. Håper i det minste Sumo sender om det blir i Grimstad vi kan ta gullet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå leder vel uansett Stabæk ganske kraftig i forhold til TV-kamper i 2010. Jeg fikk noe statistikk på det, og Nadderud har mer enn resten tilsammen, om jeg ikke husker feil.

 

1. Som du selv skrev i "Nadderud Forever" så er det gode grunner til det.

 

2. Vi vil da ikke ha TV-kamper hjemme, vi vil ha TV-kamper når vi har bortekamper langt unna. Klepp, Arna, Kattem, Ørn, Donn osv. Det er kamper jeg vil ha på TV'n. Det er kamper jeg ville sett på. På Onkel Blaa over "en" øl, selvfølgelig B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

NFF har i samarbeid med TV2 satt opp følgende sendeskjema for runde 1-10:

 

01.05: Arna-Bjørnar - Stabæk kl 12.30

 

07.05: Stabæk - LSK Kvinner kl 12.30

 

TV2 Sumo:

 

09.4 Kolbotn - Røa kl 15.00

12.4 Stabæk - Kolbotn kl 18.00

16.4 LSK - Arna-Bjørnar kl 15.00

25.4 Trondheims-Ørn - Røa kl 15.00

28.4 Røa - Medkila kl 18.00

01.5 LSK Kvinner - Kattem kl 15.00

07.5 Røa - Arna-Bjørnar kl 15.00

28.5 Arna-Bjørnar - Kolbotn kl 15.00

02.6 Kolbotn - LSK Kvinner kl 15.00

05.6 Arna-Bjørnar - Trondheims-Ørn kl 15.00

 

Litt pussig at av de antatt fire topplagene er det Stabæk som blir vist minst, men man mener det kanskje veies opp ved at man får to kamper på TV2. Arna Bjørnar er satt opp med flest kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

TV-kamper
×
×
  • Opprett ny...