Gå til innhold

Treningsmarch mot Lørenskog


Potter
 Del

Anbefalte innlegg


Klart man skal på kamp. Heller sitte to timer og se at gutta begynner å finne formen enn å sitte to timer og rive seg i håret over at vi fortsatt ikke har fått noen ny spiss.

 

28 timer igjen nå (...til det skal presenteres en ny spiss på fotballforumet i morra).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


oppdatering noe sted?

 

Ikke som jeg vet, men jeg blir oppdatert fra TA og vi starter med følgende lag:

 

Iven

 

Keller - IA - MMS - Tom

 

Daigo - Mix - Pontus - Hoff

 

Aase - Tømmernes

Lenke til innlegg
Del på andre sider


oppdatering noe sted?

 

Ikke som jeg vet, men jeg blir oppdatert fra TA og vi starter med følgende lag:

 

Iven

 

Keller - IA - MMS - Tom

 

Daigo - Mix - Pontus - Hoff

 

Aase - Tømmernes

 

Skjer det noe der nede? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen nye spillere?

 

Nei.

 

0-0 ved pause Tamt, men likefullt klasseforskjell. Mix og Aase de to beste.

Det jeg syns er rart, ikke noe negativt om unggutta, men hva er det for noe? Tross alt spiller Daigo, Hoff og Pontus, av offensive spillere. Tar ikke med den nesten toppa backfireren vår siden Lørenskog ikke(så vidt jeg vet) har et godt nok angrep til at noen av våre forsvarspillere kan være banens beste.

 

Edit: Spiller ikke Karim Aoudia for Lørenskog nå?

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen nye spillere?

 

Nei.

 

0-0 ved pause Tamt, men likefullt klasseforskjell. Mix og Aase de to beste.

Det jeg syns er rart, ikke noe negativt om unggutta, men hva er det for noe? Tross alt spiller Daigo, Hoff og Pontus, av offensive spillere. Tar ikke med den nesten toppa backfireren vår siden Lørenskog ikke(så vidt jeg vet) har et godt nok angrep til at noen av våre forsvarspillere kan være banens beste.

 

Edit: Spiller ikke Karim Aoudia for Lørenskog nå?

 

ngen sjansjer??? MÅl????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Risp, Rogne og Hedenstad inn for MMS, Daigo og Tømmernes ved pause. Fortsatt slapt 0-0 og Jørgen S inn for Aase etter ca 25 minutter av 2. omgang.

 

 

<_< Takk Jørgen S er vel Skjelvik?? Bra spiller. Hvordan har Daigo vært? Han hadde vel en litt jmddels kamp i Bergen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


<_< Takk Jørgen S er vel Skjelvik?? Bra spiller. Hvordan har Daigo vært? Han hadde vel en litt jmddels kamp i Bergen.

 

Det er Skjelvik ja. 0-0 to min før slutt og da må min mann gå. Har kun fått noen få oppdateringer så vet ikke noe om Daigo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I og med at det ikke ble sett nye spillere på prøvespill i dag, må man nesten tro at kampen ble arrangert

1. Grunnet så få spillere på trening at det ikke lot seg gjøre å spille ien skikkelig nternkamp

2. For å bygge selvtillitt hos målscrorerne våre, da uttellingen hittill ikke er all verden

Håper virkelig at alt. 1 er grunnen til at kampen ble spilt. Om ikke annet så holdt de nullen (men det er vel en beskjeden trøst)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi spiller jevnt med Lørenskog(!!!??!!!) kan vi løse hele "ny spiller billig" problematikken umiddelbart. Vi kjøper hele Lørenskog-laget. Det har en samlet transferverdi som er mindre enn Askar - og vips! - så har vi dobbel dekning på samtlige plasser for nærmest ingenting.

 

Jeg er genial!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


var det ikke lørenskog som slo lyn rett før sesongstart? kan jo ikke være helt katta da. men faen heller, man skal slå dem... man tar det positive ut av alt man kan :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningsmarch mot Lørenskog
×
×
  • Opprett ny...