Gå til innhold

SFK-Røa


Authen
 Del

Anbefalte innlegg


Gleder meg til første Toppseriekamp for SFK!

 

Men hvor mange tilskuere kan vi forvente?

 

Vil ikke si et tall, men forventer en del iom første kamp, Mandag og at det ikke er på samme dag som kampen til SFH...

post-2416-1238542778_thumb.jpg

Endret av Authen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Gleder meg til første Toppseriekamp for SFK!

 

Men hvor mange tilskuere kan vi forvente?

 

Vil ikke si et tall, men forventer en del iom første kamp, Lørdag og at det ikke er på samme dag som kampen til SFH...

 

Er vel ikke snakk om lørdag... Mandag mener du vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg til første Toppseriekamp for SFK!

 

Men hvor mange tilskuere kan vi forvente?

 

Vil ikke si et tall, men forventer en del iom første kamp, Lørdag og at det ikke er på samme dag som kampen til SFH...

 

Er vel ikke snakk om lørdag... Mandag mener du vel?

 

Selvfølgelig :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg til første Toppseriekamp for SFK!

 

Men hvor mange tilskuere kan vi forvente?

 

Minst 1273 - da er det ny toppserierekord

 

Jeg tiper et sted kanskje mellom 1000 og 1100...

 

Men tror samtidig jentene er ganske førnøyde med det! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg til første Toppseriekamp for SFK!

 

Men hvor mange tilskuere kan vi forvente?

 

Minst 1273 - da er det ny toppserierekord

 

Jeg tiper et sted kanskje mellom 1000 og 1100...

 

Men tror samtidig jentene er ganske førnøyde med det! ;)

 

Et slikt tilskuerantall vil vel være en kjempeskuffelse for noen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne diskusjonen har gåt på en annen tråd tidligere

Fra Jan Fredrik feb.

"Målet for første hjemmekamp ("vedtatt" på fotballforum i januar) var 2009 tilskuere. Legger vi på 138, gir det 2147 tilskuere, eller det samme som Asker hadde tilsammen på alle hjemmekampene sine i fjor. "

 

Istedenfor å diskutere hvor mange vi tror kommer, verv en venn så blir vi flere.

Jeg tror det kommer mange tilskuere til kampen mot Røa, men gidder ikke bruke så mye tid på å spå antallet.

Tilrettelegge for ralling derimot........

Nå er bølgebryterne montert, kontrollert og funnet i orden

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er bølgebryterne montert, kontrollert og funnet i orden

Jeg var der i kveld. Feltet vårt er nydelig!

Og overskriften på Forsiden er fortsatt "Setene skal vekk".  Det hadde vært utrolig kult om noen kunne klart å få tatt et bilde og lagt ut en liten sak om det.  

 

Vil vel være med å drive opp forventningene.

 

Edit: Ser i en annen tråd at Bendix forsøker å få det til.  Kan noen låne ham ledninger...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden Bendix ikke får overført bildene sine tok jeg et bilde med mobilen på vei hjem fra skolen i dag. Det er langt unna, og dermed ikke så veldig bra, men det er i hvert fall noe.

 

P020409_1623.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

 

Det ville være genialt av NFF å ikke la Stabæk få lisens fordi de reddet et konkursbo som ikke hadde snøra økonomisk styring.

 

Like genialt som om Røa får poengstraff for manglende seter.

 

Dersom kvinnesatsingen betyr at man satser på å ta livet av kvinnefotballen er de to overnevnte tiltak midt i blinken.

 

Stabæk har forøvrig kun garantert for den kjente gjelden.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Lisensen var da klar for lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Lisensen var da klar for lenge siden.

 

 

Såvidt meg bekjent får ihvertfall ikke SFK spille kamper før det er gjort opp med Asker, og det har ikke skjedd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Lisensen var da klar for lenge siden.

 

 

Såvidt meg bekjent får ihvertfall ikke SFK spille kamper før det er gjort opp med Asker, og det har ikke skjedd.

 

Kilde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg understreker at jeg ikke kjenner til noe om at Stabæks lisens skal være i fare, eller at Stabæk har noe ansvar for Askers underskudd ut over det som det er garantert for.

 

Jeg kommenterte egentlig på NFFs visdom - de har visstnok truet med trekke Røa i poeng fordi de mangler noen seter.  Et sånt tiltak vil være like genialt som om de straffet den fremste utfordrer til Røa for Askers problemer som gjorde at Stabæk reddet laget.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg understreker at jeg ikke kjenner til noe om at Stabæks lisens skal være i fare, eller at Stabæk har noe ansvar for Askers underskudd ut over det som det er garantert for.

 

Jeg kommenterte egentlig på NFFs visdom - de har visstnok truet med trekke Røa i poeng fordi de mangler noen seter.  Et sånt tiltak vil være like genialt som om de straffet den fremste utfordrer til Røa for Askers problemer som gjorde at Stabæk reddet laget.

 

Når det gjelder Røa så er vel de manglende setene bare toppen av isfjellet når det gjelder anlegget der. Hvordan den klubben får ha sine kamper der, mens alle de andre klubbene må fikse på sine anlegg, evt. spille andre steder (se lagene i Trondheim), lurer nå jeg på? Lurer på hvordan det skal gå når vi skal der i siste serierunde, og det er en avgjørende kamp. I såfall er vel at de blir fullt kaos det beste alternativiet, men det kan fort gå mye verre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

Gammelt nytt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

Gammelt nytt...

 

Ja, men alikevel fortsatt et problem som må løses før seriestart vel? Og når det er 4 arbeidsdager før den tid så er tiden knapp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

Gammelt nytt...

 

Ja, men alikevel fortsatt et problem som må løses før seriestart vel? Og når det er 4 arbeidsdager før den tid så er tiden knapp!

Vi har lisens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

Gammelt nytt...

 

Ja, men alikevel fortsatt et problem som må løses før seriestart vel? Og når det er 4 arbeidsdager før den tid så er tiden knapp!

Vi har lisens.

 

 

Hvis alt er klart for seriespill så har jeg dårlige kilder i såfall, og det er fra en person sentralt hos en kreditor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først får vi se om det blir kamp, lisensen er enda ikke klar og jeg har min tvil om den blir det før seriestart og noen gang i det hele tatt.

 

Her var vi positive..

 

Med god grunn, etter hva jeg har hørt er det store problemer med overtakelsen av Asker FK. Det gamle styret i den klubben har visstnok ikke spilt med åpne kort og gjelden er langt større enn man ble forespeilet.

Gammelt nytt...

 

Ja, men alikevel fortsatt et problem som må løses før seriestart vel? Og når det er 4 arbeidsdager før den tid så er tiden knapp!

Vi har lisens.

 

 

Hvis alt er klart for seriespill så har jeg dårlige kilder i såfall, og det er fra en person sentralt hos en kreditor.

Nytt for meg at kreditorer deler ut lisenser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom en kreditor mener å ha utestående penger av Asker så vil jo kreditoren måtte gå til dem. Dersom Asker mener de har penger utestående hos Stabæks så er det en sak mellom de. Altså en evt. kreditor som ikke får pengene sine av Asker kan ikke gå til Stabæk å få dem.

 

Videre. Lisens søkes om og gis på høsten for kommende sesong. Stabæk har lisens for å spille i Toppserien. Det er det ingen tvil om overhode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom en kreditor mener å ha utestående penger av Asker så vil jo kreditoren måtte gå til dem. Dersom Asker mener de har penger utestående hos Stabæks så er det en sak mellom de. Altså en evt. kreditor som ikke får pengene sine av Asker kan ikke gå til Stabæk å få dem.

 

Videre. Lisens søkes om og gis på høsten for kommende sesong. Stabæk har lisens for å spille i Toppserien. Det er det ingen tvil om overhode.

Takk Tonje, du er en engel. Har ikke vært på forumet så mye siste døgn å holdt på å dette av stolen.

Pulsen går ned mot vanlig nivå og helgen kan forberedes

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg understreker at jeg ikke kjenner til noe om at Stabæks lisens skal være i fare, eller at Stabæk har noe ansvar for Askers underskudd ut over det som det er garantert for.

 

Jeg kommenterte egentlig på NFFs visdom - de har visstnok truet med trekke Røa i poeng fordi de mangler noen seter.  Et sånt tiltak vil være like genialt som om de straffet den fremste utfordrer til Røa for Askers problemer som gjorde at Stabæk reddet laget.

 

Når det gjelder Røa så er vel de manglende setene bare toppen av isfjellet når det gjelder anlegget der. Hvordan den klubben får ha sine kamper der, mens alle de andre klubbene må fikse på sine anlegg, evt. spille andre steder (se lagene i Trondheim), lurer nå jeg på? Lurer på hvordan det skal gå når vi skal der i siste serierunde, og det er en avgjørende kamp. I såfall er vel at de blir fullt kaos det beste alternativiet, men det kan fort gå mye verre.

 

Flytt Røa til Ullevaal...

 

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-Røa
×
×
  • Opprett ny...