Gå til innhold

SFK-Røa


Authen
 Del

Anbefalte innlegg


Røa spilte forøvrig uavgjort i sine kamper mot Arna/Bjørnar og Klepp. Uten å imponere, og i tillegg med en god porsjon flaks i dagens kamp mot Arna/Bjørnar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Flytt Røa til Ullevaal...

 

:)

Sånn at de skal slå herrelaget sitt i elendig stemning på arena? Vet ikke om jeg liker det, selv om det nødvendigvis blir 10 ganger mer stusselig med 250 tilskuere enn 2500 på Ullevål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om det ikke kommer 6.500 tilskuere vil det bli kaos vedr. parkering.

Kom tidlig, parker på MEGA og stikk gjerne innom Blaa for et glass...urte te

 

med to suketter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo litt feil tråd, men neste kamp er jo mot Røa.....

Dagens trening:

Det var litt tynt med keepere i dag, men du verden så bra trøkk det var ute på feltet. 30-40 minutter etter trening var det fremdeles igjen 7 spillere som terpet pasninger, innlegg, skudd osv.

Mildt sagt imponerende.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en liten digresjon - jeg regner med at de av oss/dere som har flaggstang og monsterflagg markerer kampdag for kvinnene på samme måte som for gutta? Flaggheis kl. 00.01. Balkongflagg også, for den saks skyld.

 

Noe annet ville egentlig vært fjollete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en liten digresjon - jeg regner med at de av oss/dere som har flaggstang og monsterflagg markerer kampdag for kvinnene på samme måte som for gutta? Flaggheis kl. 00.01. Balkongflagg også, for den saks skyld.

 

Noe annet ville egentlig vært fjollete.

Erru gærn? I år skal flagget få slitt seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en liten digresjon - jeg regner med at de av oss/dere som har flaggstang og monsterflagg markerer kampdag for kvinnene på samme måte som for gutta? Flaggheis kl. 00.01. Balkongflagg også, for den saks skyld.

 

Noe annet ville egentlig vært fjollete.

 

Selvsagt blir det flagget når kvinnene spiller.  Lurer litt på hva jeg gjør når begge lagene spiller samme dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg driter vel i hva slags lys det er, jeg spurte vegne av meg selv, får jeg lov?

 

Selvfølgelig får du lov på vegne av deg selv. Norge er ett fritt land. Men da må du også være klar for å ta de økonomiske konsekvensene av blussingen din.. Så gøy er det vel ikke?

 

Kjøp deg en pakke raketter, så kan du stå utenfor gjerdet å fyre opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg driter vel i hva slags lys det er, jeg spurte vegne av meg selv, får jeg lov?

 

Selvfølgelig får du lov på vegne av deg selv. Norge er ett fritt land. Men da må du også være klar for å ta de økonomiske konsekvensene av blussingen din.. Så gøy er det vel ikke?

 

Kjøp deg en pakke raketter, så kan du stå utenfor gjerdet å fyre opp.

Antar det er samme regler i toppserien som i Tippeliga?

 

Raketter kan bli litt vanskelig å få tak i her til lands for tiden :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg driter vel i hva slags lys det er, jeg spurte vegne av meg selv, får jeg lov?

 

Selvfølgelig får du lov på vegne av deg selv. Norge er ett fritt land. Men da må du også være klar for å ta de økonomiske konsekvensene av blussingen din.. Så gøy er det vel ikke?

 

Kjøp deg en pakke raketter, så kan du stå utenfor gjerdet å fyre opp.

Antar det er samme regler i toppserien som i Tippeliga?

 

Raketter kan bli litt vanskelig å få tak i her til lands for tiden :lol:

Du har ikke vært i bagasjerommet mitt, du...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gledergruer meg til dagens kamp. (Som jeg alltid gjør før Stabæk-kamper...) Det hadde vært utrolig deilig å vinne denne kampen. Uansett - flagget er oppe og rosa cava ligger til kjøling. Stabæks første kamp i Toppserien skal feires uansett resultat!

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd med rein... Er vell ikke behjelpelig for å få med den allmenne bæring, men det er verst for dem for denne kampen vinner vi 4-1 ;)

 

Edit: Gleder meg noe sykt egentlig(hvis noe er interessert)!

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lene Mykjåland har samme fjonge løpestil som Johan Andersson.

 

Og så skal det bli deilig når Hjelmeseth er skadefri. Sitter med hjertet i halsen hver eneste gang Dorthe er i aksjon.

 

Ellers er det gøy å se en damekamp med supportersang, kjipt å ikke få vært der :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske bra nivå på spillet må jeg si. Mangler noe på presisjon og teknikk men absolutt bra tendenser. Tør å spille litt i bakre firer og det går fort fremover.

 

Røa er nok hakket vassere mot etablert forsvar, men vi er livsfarlige på kontringer!

 

Hører $$ godt! :)

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-Røa
×
×
  • Opprett ny...