Gå til innhold

Bodø - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Kjipt med langtur i midtuken, da blir vi ganske få som vanlig i Bodø.

 

Stabæksupporterne som så FotballXtra på Onkel Blaa igår lo hånlig da det ble nevnt at Bastionen bare hadde 25 tilreisende på tribunen i sin kamp på Aspmyra. Jeg lurer på hvor mange av dem som lo, tar seg bryet med å reise til Bodø for å følge Stabæk. Vi blir aldri i nærheten av 25. Selv tipper jeg 9-10.

 

Flyprisene er ikke så altfor gærne. Kr. 550-600,- hver vei. Dessverre må man overnatte, da siste fly til Oslo tar av i dèt dommeren blåser av matchen. Med SAS til Bodø kl 10:45 på onsdag og Norwegian til Oslo på torsdagen ble prisen litt over tusenlappen.

 

Om ikke hukommelsen min har sviktet vant Stabæk borte mot Bodø i 1995, 1996, 1997 og 1998. Etter det har vi ikke vunnet på Aspmyra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


2008-04-13 Bodø/Glimt - Stabæk 1 - 1

2004-08-22 Bodø/Glimt - Stabæk 3 - 1

2003-08-15 Bodø/Glimt - Stabæk 3 - 1

2002-04-28 Bodø/Glimt - Stabæk 2 - 0

2001-09-09 Bodø/Glimt - Stabæk 2 - 2

2000-08-06 Bodø/Glimt - Stabæk 3 - 3

1999-08-22 Bodø/Glimt - Stabæk 4 - 0

1998-07-19 Bodø/Glimt - Stabæk 1 - 3

1997-05-25 Bodø/Glimt - Stabæk 1 - 1

1996-05-19 Bodø/Glimt - Stabæk 0 - 1

1995-08-08 Bodø/Glimt - Stabæk 0 - 1

 

3 seire der opp de første 4 årene, deretter lite å rope hurra for, selv om jeg jubla som faen jeg da Johan putta på slutten i fjor.

'95 seieren var forresten vår første borteseier i Tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge stabak.no begynner kampen 18:00, og da hadde man jo nådd siste fly hjem (det gikk greit i fjor), men ser at fotball.no/speaker.no opererer med kampstart 19:00, og da blir det vanskelig.

Noen som kan bekrefte at kampstart er 19:00 ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Ifølge stabak.no begynner kampen 18:00, og da hadde man jo nådd siste fly hjem (det gikk greit i fjor), men ser at fotball.no/speaker.no opererer med kampstart 19:00, og da blir det vanskelig.

Noen som kan bekrefte at kampstart er 19:00 ?

 

Speaker.no er det riktige i følge Møll.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæksupporterne som så FotballXtra på Onkel Blaa igår lo hånlig da det ble nevnt at Bastionen bare hadde 25 tilreisende på tribunen i sin kamp på Aspmyra. Jeg lurer på hvor mange av dem som lo, tar seg bryet med å reise til Bodø for å følge Stabæk. Vi blir aldri i nærheten av 25. Selv tipper jeg 9-10.

 

Nå var det vel en og annen som var Lynfan som var i militæret der da. Så det var noen med drakten over uniformen (og som sikkert har en liten refs på lur i dag :P). Aldri i verden om det var 25 stykker som tok turen. At det noen fra Bærum stasjonert der oppe også tviler jeg ikke på, men om det blir 25 vet jeg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blitt noen flere som trenger overnatting? slum, noen som har meldt seg?

 

Stein.

 

Ok, da har vi en ledig plass på Rica til 615 kr.

 

 

 

har dere ikke.. den er min...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæksupporterne som så FotballXtra på Onkel Blaa igår lo hånlig da det ble nevnt at Bastionen bare hadde 25 tilreisende på tribunen i sin kamp på Aspmyra. Jeg lurer på hvor mange av dem som lo, tar seg bryet med å reise til Bodø for å følge Stabæk.

 

Igjen. Ikveld på Onkel Blaa da de viste FotballXtra, ble det latterliggjort fra TV2 at Godset kun hadde åtte (8) supportere på tribunen på Aspmyra. Igjen var det en del Stabæksupportere som lo hånlig over hvor få de var.

 

Hvor mange blir vi 6. mai?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikveld på Onkel Blaa da de viste FotballXtra, ble det latterliggjort fra TV2 at Godset kun hadde åtte (8) supportere på tribunen på Aspmyra. Igjen var det en del Stabæksupportere som lo hånlig over hvor få de var.

 

Hvor mange blir vi 6. mai?

 

Synes dette er merkelig oppførsel av folk som ser kamp på TV å le av slikt. Selv tenkte jeg "creds!" om de åtte som representerte Drammen.

 

Men; ettersom kampen var ferdig 20.00 rakk de jo siste fly - ellers hadde det kanskje ikke vært noen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikveld på Onkel Blaa da de viste FotballXtra, ble det latterliggjort fra TV2 at Godset kun hadde åtte (8) supportere på tribunen på Aspmyra. Igjen var det en del Stabæksupportere som lo hånlig over hvor få de var.

 

Hvor mange blir vi 6. mai?

 

Synes dette er merkelig oppførsel av folk som ser kamp på TV å le av slikt. Selv tenkte jeg "creds!" om de åtte som representerte Drammen.

 

Men; ettersom kampen var ferdig 20.00 rakk de jo siste fly - ellers hadde det kanskje ikke vært noen?

 

Midtukekamp er i hvert fall totalt uaktuelt for min del pga jobb. Er nok mange med meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Midtukekamp er i hvert fall totalt uaktuelt for min del pga jobb. Er nok mange med meg...

 

Helt umulig for meg også, men så ville jeg heller aldri funnet på å le av de som faktisk drar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikveld på Onkel Blaa da de viste FotballXtra, ble det latterliggjort fra TV2 at Godset kun hadde åtte (8) supportere på tribunen på Aspmyra. Igjen var det en del Stabæksupportere som lo hånlig over hvor få de var.

 

Hvor mange blir vi 6. mai?

 

Synes dette er merkelig oppførsel av folk som ser kamp på TV å le av slikt. Selv tenkte jeg "creds!" om de åtte som representerte Drammen.

 

Men; ettersom kampen var ferdig 20.00 rakk de jo siste fly - ellers hadde det kanskje ikke vært noen?

Det er både militærforlegning og undervisningssteder i Bodø.  I fjor var vi en bra gruppe, men det var nok noen av dem som bodde i Bodø (sikkert flere enn 8).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godset møtte med hele 6 supportere igår, dette er vel ikke noe problem å slå :)

 

Her har vi kanskje en som ikke lo av tribunen?

 

Ja jeg skal prøve å få slått det sammen med jobben, var i Bodø sist sesong også.

 

edit: Bodø er også en av de fineste plassene i Norge om du kommer deg litt ut av tettstedet. Saltstrømmen kan anbefales.

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Billetter til denne matchen?

 

Var innom StabækButikken idag, og de hadde ingen anelse om de skulle selge billettene. Da blir det vel til at vi må kjøpe dem på 7-Eleven eller Narvesen i Bodø som tidligere år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heldigvis bare 3 dager igjen til neste kamp og nye muligheter. Det begynner å bli kritisk mtp å begynne å vinne kamper igjen. Gutta har allerede tapt 14 av 21p, og tempoet (7p/7 kamper) holder kanskje til nedrykk. 2p i snitt pr kamp burde holde til (gull?)medaljekamp, etter 2 "perioder" kan vi nå max oppnå 16 p, mens vi burde hatt 18-20. Dvs at med seier i de 3 neste kampene er det fortsatt muligheter, men det haster og B/G BØR og MÅ slås.

 

Forhåpentligvis ingen alvorlige skader i kampen mot Lyn, slik at de samme spillerne er nok tilgjengelig. B/G på sin side sliter vel med en del skader, så slik sett er det kanskje liten fordel de blaa. Gitt at alle er tilgjengelige (minus JA og PS) er det for meg frustrerende at det ikke utkrystalliserer seg en klar 11er, da nivået foreløpig er for dårlig på for mange.

 

Laget mot B/G blir igjen veldig uforutsigbart, men for å gjøre et forsøk

Jon

 

Keller - JIH - IAO - Tom

Synes Keller spilte seg inn på laget med god innsats. JIH gir mer presise pasninger bakfra, MMS overbeviste ikke etter å ha kommet innpå, IAO er i hvertfall god på dødballer og har stor innsats

 

Daigo - Henning - Pontus - Mix

Mye bra i 1. omgang mot Lyn, Henning og Pontus er "for gode" til å bli satt ut. Daigo har potensialet og må spilles i form, god på dødballer. Mix var positiv mot Lyn

 

Nanne - Bella

JJ ønsker nok å spille inn denne duoen, men jeg hadde vel egentlig håpet at Hoff eller Senky kunne fått sjansen, men er usikre på hvem av disse som kan gjøre best jobb i mellomrommet

 

Fokus på overgangsmuligheter frem mot kampen, og mer tydelige arbeidsoppgaver i kontringsspillet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ ønsker nok å spille inn denne duoen, men jeg hadde vel egentlig håpet at Hoff eller Senky kunne fått sjansen, men er usikre på hvem av disse som kan gjøre best jobb i mellomrommet

 

Jeg vil veldig gjerne se Senky enten fra start eller komme innpå. Han viste vilje mot Molde men fikk alt for lite spilletid til å kunne bli bedømt etter 10 min.

 

Er bare å tenke positivt å vite at vi har to klassespillere som snart er klar fra skade :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bodø - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...