Gå til innhold

Bodø - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

4 494

Farnerud vil jeg ha ut til neste kamp. Mannen skaper ingen verdens ting, så hva i pokker gjør han på offensiv midtbane?

 

Mulig Farnerud har en del feilpasninger, men han er den viktigste mannen på midten.

Han tør holde på ballen og kan dra av et par man, kan du nevne 1 man til som klarer dette?

 

Hvis man ser hele kampen i dag spiller vi en brukbar kamp, haddde vi satt sjansene hade vi spilt god gammeldags Stabæk fotball.

 

Er det dette man kaller delt personlighet?

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Farnerud vil jeg ha ut til neste kamp. Mannen skaper ingen verdens ting, så hva i pokker gjør han på offensiv midtbane?

 

Mulig Farnerud har en del feilpasninger, men han er den viktigste mannen på midten.

Han tør holde på ballen og kan dra av et par man, kan du nevne 1 man til som klarer dette?

 

Hvis man ser hele kampen i dag spiller vi en brukbar kamp, haddde vi satt sjansene hade vi spilt god gammeldags Stabæk fotball.

 

Har du lært å quote? Den første setningen er min! Derfor du ser ut som om du har splittet personlighet :-)

 

Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Sorry folkens, jeg ser ikke antydninger til god gammeldags Stabæk-fotball. Berglund ser ikke akkurat ut som noen scoringsmaskin, for å si det forsiktig. Faktum er at vi spilte mot et elendig Glimt-lag med en sveitserost som forsvar. Likevel taper vi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Farnerud vil jeg ha ut til neste kamp. Mannen skaper ingen verdens ting, så hva i pokker gjør han på offensiv midtbane?

 

Mulig Farnerud har en del feilpasninger, men han er den viktigste mannen på midten.

Han tør holde på ballen og kan dra av et par man, kan du nevne 1 man til som klarer dette?

 

Hvis man ser hele kampen i dag spiller vi en brukbar kamp, haddde vi satt sjansene hade vi spilt god gammeldags Stabæk fotball.

 

Har du lært å quote? Den første setningen er min! Derfor du ser ut som om du har splittet personlighet :-)

 

Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Sorry folkens, jeg ser ikke antydninger til god gammeldags Stabæk-fotball. Berglund ser ikke akkurat ut som noen scoringsmaskin, for å si det forsiktig. Faktum er at vi spilte mot et elendig Glimt-lag med en sveitserost som forsvar. Likevel taper vi.

 

 

Beklager den...

Farnerud har evnen til å holde på ballen selv om han blir pressa og sender ballen til medspiller.

Gidder ikke leie i de triste kampene etter situasjoner.

Poenget er at vi har ingen spillere foruten Farnerud som kan ha roen selv i en pressa situasjon.

Det er ikke Farenurd sin feil at han må spille støttepasninger, han har ingen andre å spille på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


gutta kommer iallefall til å ha de feiteste bartene i adecco ligaen.

Er det bare meg - eller er denne bartegreia usedvanlig harry? :unsure:

Vi kan i alle fall aldri mer bruke den mot trønder-bønda....

 

er jævla harry , men er en viss forskjell mellom å gro barten frivillig som sodden enn å ha det som straff ;)

 

( edit: mye merkelig ord der , men kan ikke hjelpe for det når det er snakke om trønder barter og sodd )

 

"Tenk å dyrke sånt i trynet som vokser villt i ræva på andre" (Sitat Otto Jespersen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


gutta kommer iallefall til å ha de feiteste bartene i adecco ligaen.

Er det bare meg - eller er denne bartegreia usedvanlig harry? :unsure:

 

Nei, det er ikke bare deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Tenk å dyrke sånt i trynet som vokser villt i ræva på andre" (Sitat Otto Jespersen).

 

 

Nå har vel OJ hatt en rimelig heftig donut de siste par årene, så med en liten trutmunn er han faktisk skremmende likt et frittgående rasshøl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter med en følelse av å ha vært på en bra fest, men er nå på ett vanvittig dårlig nachspiel med sneip i ølen.. :ph34r:

 

 

Syns ihvertfall unggutta er positive i dag. Tenker på Hedenstad og Mix.

 

To fine oppsumeringer.Særlig Hedenstad gjorde en god figur.

Selv om noen var under pari i går synes jeg det er flere som tar ansvar bla Keller.

Jeg velger som andre her på forumet å fortsatt tenke positivt.

Ja, elendig åpning av oss, og i skrivenede stund på nest nederste plass.

Men kurven på spillet vårt er oppadgående. Det er usedvanlig jevnt i ligaen i år. vi kan med andre ord fort klatre på tabellen. Kometen Molde røyk på en smell mot Enga, mens RBK ikke overbeviste nevneverdig mot Lyn.

Så får vi forhåpentligvis to gode oplevelser med jentene på lørdag og gutta på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Sorry folkens, jeg ser ikke antydninger til god gammeldags Stabæk-fotball. Berglund ser ikke akkurat ut som noen scoringsmaskin, for å si det forsiktig. Faktum er at vi spilte mot et elendig Glimt-lag med en sveitserost som forsvar. Likevel taper vi.

 

For det første pleier man å tape når man en sveitserost som forsvar.

 

Punkt 2: At du ikke ser noe i det angrepspillet i første omgang er meget rart synes nå jeg. I første omgang leder vi 6-0 i sjanser, og hvis ikke gjennombruddspasninger fra midten ikke er Stabæk spill så vet ikke jeg hva du mener det er.

 

Korstoget ditt mot Farnerud har vart lenge nok og jeg tror de fleste har skjønt hva du mener om han..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Sorry folkens, jeg ser ikke antydninger til god gammeldags Stabæk-fotball. Berglund ser ikke akkurat ut som noen scoringsmaskin, for å si det forsiktig. Faktum er at vi spilte mot et elendig Glimt-lag med en sveitserost som forsvar. Likevel taper vi.

 

For det første pleier man å tape når man en sveitserost som forsvar.

 

Punkt 2: At du ikke ser noe i det angrepspillet i første omgang er meget rart synes nå jeg. I første omgang leder vi 6-0 i sjanser, og hvis ikke gjennombruddspasninger fra midten ikke er Stabæk spill så vet ikke jeg hva du mener det er.

 

Korstoget ditt mot Farnerud har vart lenge nok og jeg tror de fleste har skjønt hva du mener om han..

Ser mye bra i denne kampen selv om vi taper. Daigo hadde et par gjennombruddspasninger fra midten som absolutt minner meg om fjoråret. Nå gjelder det som flere har sagt å få ballen i kassa. Vi er uheldige i noen situasjoner foran mål. Det tror jeg vil løsne snart. Samarbeidet mellom Nannskog og Bella virka bedre nå enn det jeg har sett før, så det er ingen grunn til panikk og nedrykksnakk.

 

Johan Andersson tilbake etter skade tror jeg vil hjelpe kraftig i den offensive delen av spillet. Som vi husker fra i fjor spilte Nannskog flere ganger gjennom til Andersson som kom på dype løp fra midtbanen. Det samarbeidet tror jeg kan bli viktig. ( Noen som vet hvordan det går med Johan forresten?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser mye bra i denne kampen selv om vi taper. Daigo hadde et par gjennombruddspasninger fra midten som absolutt minner meg om fjoråret. Nå gjelder det som flere har sagt å få ballen i kassa. Vi er uheldige i noen situasjoner foran mål. Det tror jeg vil løsne snart. Samarbeidet mellom Nannskog og Bella virka bedre nå enn det jeg har sett før, så det er ingen grunn til panikk og nedrykksnakk.

 

Veldig enig i det du sier her synes Koba har noen helt geniale passninger fra midtbanen. Men legg merke til at de ikke kommer fra vingen, dvs. han hadde nok en ganske fri rolle mot B/G. Bella hadde også noen "Gunnarson"-vendinger med passning til Nannskog + at han selv har noen "Nannskog"-løp.

 

Så klarer vi å dryke pasningene og kreativiteten til Koba, og få Nannskog og Bella enda mer samspilte, tror jeg virkelig vi er inne på noe.

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Hmmm. Jeg lurer på om du vil gå så langt som til å anbefale at Farnerud starter neste kamp på benken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Hmmm. Jeg lurer på om du vil gå så langt som til å anbefale at Farnerud starter neste kamp på benken?

 

Man kan ikke benke Farnerud, da mister vi mye av offensive og defensive. Farnerud er en av dem som tørr å takle og gå inn i taklinger. Vil også si at han ved noen anledninger tørr også å skyte, men det er yterst få.

 

Men det jeg mener vi børr gjøre er å bruke Hoff. Prøve å få han i den rolllen som han spilte så godt i Lyn, nemlig kantrollen, der han tredde mange baller til Holmen. Hvis han greier å gjøre det samme med Nannskog og Bella blir det riktig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Hmmm. Jeg lurer på om du vil gå så langt som til å anbefale at Farnerud starter neste kamp på benken?

 

Jeg er litt usikker på om det er løsningen, men det er iallfall verdt et forsøk. Daigo bør få prøve seg sentralt i en hel kamp eller så lenge han orker.

 

Har nettopp sett ferdig FFK-TIL, og jeg må si jeg ble mektig imponert over FFK. Jeg mener de hadde en veldig god balanse på midten, med en offensiv Ramberg og Kvisvik som er direkte i spillestilen. Samtidig bruker de Borges som ryddegutt - eneste negative er at Askar på høyre ble noe vel offensiv og etterlot mye rom for TIL på FFKs høyreside. De skulle nok heller brukt Gashi som balanserende dersom de hadde hatt han tilgjengelig.

 

Det er en slik form for balanse vi trenger i dette Stabæk-laget. Kreativitet fremover - løpskraft bakover. Vi har løpskraften i en Henning (selv om han varierer en del i prestasjonene), men vi har ikke kreativiteten fremover. Det nytter ikke å si at Pontus ikke har noen å spille på - vi har jo to bakromsspisser som er mye i bevegelse!

 

Usikker på om vi har noen bedre å bruke enn Pontus, men mener iallfall at det er dødfødt å bruke Pontus som vi gjør i øyeblikket. Hvis ikke Daigo fungerer her, er dette førsteprioritet i neste overgangsvindu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, gi meg ett eneste eksempel på at Farnerud har dratt av "et par mann"? Jeg føler meg overbevist om at du ikke vil finne dette - du må iallfall lete lenge! Tell antall støttepasninger, ballberøringer og tversoverpasninger til Farnerud i løpet av en kamp. Du vil komme ut av tellingen ganske fort.

 

Sorry folkens, jeg ser ikke antydninger til god gammeldags Stabæk-fotball. Berglund ser ikke akkurat ut som noen scoringsmaskin, for å si det forsiktig. Faktum er at vi spilte mot et elendig Glimt-lag med en sveitserost som forsvar. Likevel taper vi.

 

For det første pleier man å tape når man en sveitserost som forsvar.

 

Punkt 2: At du ikke ser noe i det angrepspillet i første omgang er meget rart synes nå jeg. I første omgang leder vi 6-0 i sjanser, og hvis ikke gjennombruddspasninger fra midten ikke er Stabæk spill så vet ikke jeg hva du mener det er.

 

Korstoget ditt mot Farnerud har vart lenge nok og jeg tror de fleste har skjønt hva du mener om han..

 

Punkt 1: Nettopp! Men dette gjorde ikke Glimt. Det sier litt om oss om dagen.

 

Punkt 2: Jeg ser ikke at angrepsspillet vårt er spesielt organisert. Det er to strålende pasninger fra Daigo som skaper våre to 110%-sjanser. Resten er resultat av mye klabb og babb og en god Keller på høyresiden. Jeg har ikke satt i gang noe korstog mot Farnerud, men jeg mener at han ikke fungerer slik vi bruker han. Vi kan godt velge å benke Henning istedet, men jeg er redd vi da mister mye løpskraft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan ikke benke Farnerud, da mister vi mye av offensive og defensive. Farnerud er en av dem som tørr å takle og gå inn i taklinger. Vil også si at han ved noen anledninger tørr også å skyte, men det er yterst få.

 

Farneruds bidrag defensivt har vært bedre de siste to-tre kampene, og det er absolutt positivt. Men han er ikke den offensive spilleren vi trenger i den posisjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bodø - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...