Gå til innhold

Bodø - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Har det noen gang vært en kamp på de mindre sportskanalene på TV2 uten at en tekniker får lyden sin inn på kampsendingen? Det var svein roar som sa det, ihvertfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, dette er siste gang vi får se MMS på venstreback. Utilgivelig!

 

Offensivt er vi bedre, men vi møter kanskje TLs dårligste lag. Utilgivelig av Berglund å ikke score på de to 110%-sjansene han får.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 456

Måtte rettferdigheten vinne til slutt...tross alt positivt at vi skaper sjanser

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som vi framstår i denne omgangen, er innstillingen langt viktigere enn det målene er. Aspmyra er jo ikke akkurat favorittbanen vår..(ikke vunnet der siden 98?)

 

Vi leder vel 6-0 i sjanser. Et vådeskudd som går i mål beskriver vel bare at vi har alt mot oss for tiden og at MMS er i sitt livs dårligste form..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måtte rettferdigheten vinne til slutt...tross alt positivt at vi skaper sjanser

 

Vi skaper sjanser pga. Daigo og et ræva Glimt-lag.

 

Daigo har forøvrig kun gjort to gode ting idag! Utenom de synes jeg han gjør mange feil valg, mye feilpasninger i farlige posisjoner, hvilket gir B/G overganger. MMS har ingenting på venstreback å gjøre, han har ikke en gang en ok høyrefot! Katastråf!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal nyte at vi har hatt en omgang med flott spill fremover, må jo snart bli mål om vi fortsetter som dette.

 

Trodde forøvrig det var onsdag i dag, eller kan man få "god søndagsunderholdning" på onsdager også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


flere enn meg som har grønn skjerm nå?

Er vel Tv2's gjentatte forsøk på å få den ekstremt bra teknikken til å fungere...

 

Et godt tips er å sende en liten klage til sumo live-support om at du er ekstremt skuffet over ikke å få se alle sjansene og målene i de andre kampene og at de gjentatte ganger ikke holder det de lover.

 

Resultat for meg er i hvertfall 1 mnd. gratis tv2sport på nett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal nyte at vi har hatt en omgang med flott spill fremover, må jo snart bli mål om vi fortsetter som dette.

 

Trodde forøvrig det var onsdag i dag, eller kan man få "god søndagsunderholdning" på onsdager også?

 

bare så du vet det, så er det onsdag i dag! :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måtte rettferdigheten vinne til slutt...tross alt positivt at vi skaper sjanser

 

Vi skaper sjanser pga. Daigo og et ræva Glimt-lag.

 

Daigo har forøvrig kun gjort to gode ting idag! Utenom de synes jeg han gjør mange feil valg, mye feilpasninger i farlige posisjoner, hvilket gir B/G overganger.

 

Det sa man om Alan også. Én målgivende gjennombruddspasning er mye viktigere enn en feilpasning. Se på Diskerud og Farnerud. De greier jo pokker meg ikke å legge en enkel pasning til Nannskog når Glimt er helt på hæla selv om de har evigheter på seg. Daigo og Keller Stabæks beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artig 1. omgang! Det er faktisk mulig å skimte konturen av et spillemønster langs odysséen i det fjerne. At Nannskog og Bella stadig utvikler samspillet dem imellom smaker ikke direkte vondt det heller. Kom igjen Stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bodø - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...