Gå til innhold

Bodø - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


spill langs bakken da og ikke i lufta

 

 

Farnerud gjør det gang på gang... Blir så oppgitt av å se på det, Keller var jo helt fri på kanten!

 

Farnerud vil jeg ha ut til neste kamp. Mannen skaper ingen verdens ting, så hva i pokker gjør han på offensiv midtbane?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Spillemessig seier - selvom vi tapte på resultattavla. Gleder meg til neste kamp!

 

enig, nå må gutta støttes og det må fokuseres på de positive tingene.

 

Syyyyk goal av Essien!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo nesten bare le, dette er for dumt. Ett poeng på de firste siste kampene mot lag som Lyn, Molde, Glimt og Strømsgodset.

 

 

Er bare Keller og Hedenestad som får godkjent i dag. Høiland og Farnerud ødelegger jo nesten overtiden på egenhånd.

 

molde er gode resten er søppel som oss i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var farlig dårlig. Vil gi godkjent til Keller og Høiland. Hedenstad gjorde seg heller ikke bort på noen som helst måte etter at han kom inn. Berglund var aktiv og god i første omgang, selv om han så klart burde ha puttet mål. Resten; kortpasningsøvelser på torsdag og fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen så irriterende å tape for Bodø/Glimt. Vi ligger nå på nedrykk, riktignok er det tidlig i sesongen, med det sa jeg i 2004 også. Barten fortsetter å gro. Her gjelder det å ta oss sjæl i nakken, og få oss ut av denne dritten vi ligger nede i nå.

Endret av Vegard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ snakker hele tiden om "nesten". "Nesten" er i beste fall godt nok til 1 poeng når vi lekker som en sil bakover.

 

Forøvrig er Kåre Ingebrigtsen en klovn, med mindre han er blind bør han se at Daniel har jævlig god mulighet til å rekke ballen og dermed ha åpent mål.

Glimtfansen må være Norges mest patetiske gjeng, jeg ble tvunget til å ha tv på mute de siste 20 minuttene. Kontinuerlig dunk dunk gjennom hele kampen, uavhengig av om noen synger eller ikke.

 

Og jeg er så jævlig lei av å se pasninger som "nesten" kommer frem, det eneste som hindrer det i å bli store sjanser er udugelighet og dårlig presisjon. Når spissene så misser på opplagte sjanser gjør ikke det saken bedre.

Tror jeg var 7 år gammel første gang jeg fikk høre at man må møte ballen, ikke bare gamble på at den spretter dit den skal.

 

FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jo et under at vi ikke scorer fler i denne kampen, men en ting jeg håper på er gjennomgang av taktikken vi har for å score når vi ligger under. Vi har ingen ro i det hele tatt og den eneste som prøver å forsere i 2 omgang er en 18 åring på venstreback.

 

Bodø oser av rutine og ro med ballen, mens vi slår langt på langt de siste 30 min.

 

Første omgang eide vi og vant sjansestat. 6-0 likevel klarer vi å slippe inn et vanvittig billig mål og det samme skjer i andre. At man sier Berglunds 2 misser er utilgivelig så mener jeg MMS sine bidrar ekstremt mye mer til at dette ikke gikk.

 

FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillemessig seier - selvom vi tapte på resultattavla. Gleder meg til neste kamp!

 

enig, nå må gutta støttes og det må fokuseres på de positive tingene.

 

Syyyyk goal av Essien!!!!!

Ja det toppa heile dritten! <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ snakker hele tiden om "nesten". "Nesten" er i beste fall godt nok til 1 poeng når vi lekker som en sil bakover.

 

Forøvrig er Kåre Ingebrigtsen en klovn, med mindre han er blind bør han se at Daniel har jævlig god mulighet til å rekke ballen og dermed ha åpent mål.

Glimtfansen må være Norges mest patetiske gjeng, jeg ble tvunget til å ha tv på mute de siste 20 minuttene. Kontinuerlig dunk dunk gjennom hele kampen, uavhengig av om noen synger eller ikke.

 

Og jeg er så jævlig lei av å se pasninger som "nesten" kommer frem, det eneste som hindrer det i å bli store sjanser er udugelighet og dårlig presisjon. Når spissene så misser på opplagte sjanser gjør ikke det saken bedre.

Tror jeg var 7 år gammel første gang jeg fikk høre at man må møte ballen, ikke bare gamble på at den spretter dit den skal.

 

FAEN!

vente på baller er jo nannskogs greie , ser det hver gang , han venter jo bare på en perfekt pasning, er faens bullshit når han ser spillet ikke sitter , ikke giddern å løpe etter baller som ikke kommer perfekt på foten hans .. tbh med dagens stabæk lag så bør nesten nannskog settes ut selv om han er en av de bedre spillerne , føler litt at han prøver en spillestil nå som resten av laget per dags dato ikke kan følge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

 

Synes egentlig der et punkt av de konklusjonene som utpeker seg: FORSVARET LEKKER! Hadde vi ikke gjort de to tabbene bak, hadde vi definitivt vunnet 3 eller 4-0. Angrepsspillet synes jeg har utviklet seg i riktig retning, 1. omgang imponerte meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

 

Synes egentlig der et punkt av de konklusjonene som utpeker seg: FORSVARET LEKKER! Hadde vi ikke gjort de to tabbene bak, hadde vi definitivt vunnet 3 eller 4-0. Angrepsspillet synes jeg har utviklet seg i riktig retning, 1. omgang imponerte meg!

 

Den forstod jeg ikke. Blir vi ilagt et ekstra mål for hvert mål vi ikke hadde sluppet inn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

 

Legg til at ikke én spiller klarer å drible av en mann. Helt fantastisk at vi kan bli så dårlige på så kort tid. :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

 

Synes egentlig der et punkt av de konklusjonene som utpeker seg: FORSVARET LEKKER! Hadde vi ikke gjort de to tabbene bak, hadde vi definitivt vunnet 3 eller 4-0. Angrepsspillet synes jeg har utviklet seg i riktig retning, 1. omgang imponerte meg!

 

Den forstod jeg ikke. Blir vi ilagt et ekstra mål for hvert mål vi ikke hadde sluppet inn?

 

Er vel ikke alene om å mene at vi hadde vunnet denne kampen dersom MMS hadde gjort jobben sin på de to målene deres. Vi overkjørte jo dem i 1. omgang og ledet sjansestatistikken med 6-0 eller no! Med god uttelling hadde det fort blitt en 3-4 målsledelse til pause!! Hence, FORSVARET LEKKER!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg til at ikke én spiller klarer å drible av en mann. Helt fantastisk at vi kan bli så dårlige på så kort tid. :blink:

 

Det er det jeg savner aller mest i dette laget. Vi har ikke en eneste spiller som kan eller tør å føre ballen lengre enn 5 meter. Vår beste dribler heter Jon Inge Høiland. Hoff må starte neste kamp. Han er den eneste som viser litt vilje til å løpe med ballen og utfordre.

 

Hoff-Hauger-Koba-Mix på midtbanen i neste kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 487

Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

 

Synes egentlig der et punkt av de konklusjonene som utpeker seg: FORSVARET LEKKER! Hadde vi ikke gjort de to tabbene bak, hadde vi definitivt vunnet 3 eller 4-0. Angrepsspillet synes jeg har utviklet seg i riktig retning, 1. omgang imponerte meg!

 

Den forstod jeg ikke. Blir vi ilagt et ekstra mål for hvert mål vi ikke hadde sluppet inn?

 

Er vel ikke alene om å mene at vi hadde vunnet denne kampen dersom MMS hadde gjort jobben sin på de to målene deres. Vi overkjørte jo dem i 1. omgang og ledet sjansestatistikken med 6-0 eller no! Med god uttelling hadde det fort blitt en 3-4 målsledelse til pause!! Hence, FORSVARET LEKKER!

 

 

Ja, men hvorfor skåra vi ikke tre eller fire mål, når vi som du helt riktig sier, vant sjansestatistikken 6-0? 1-0 målet kom uansett før vi hadde skapt en eneste sjanse

Kan det ha noe med at spissene er under pari, akkurat som forsvaret?

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså:

 

- Vi vinner for få dueller mann mot mann.

- Vi skal jo spille oss helt inn i målet, herlighet, skyt litt mer da folkens!

- Langpassninger.... trenger jeg å si mer...

- Alt skal jo rundt på kantene og slåes inn, vi har ikke to høy spisser som er best på hodet.

- Kontringene er jo ikke kontringer, folk dasser opp i angrep

- Forsvaret lekker....

 

Synes egentlig der et punkt av de konklusjonene som utpeker seg: FORSVARET LEKKER! Hadde vi ikke gjort de to tabbene bak, hadde vi definitivt vunnet 3 eller 4-0. Angrepsspillet synes jeg har utviklet seg i riktig retning, 1. omgang imponerte meg!

 

Den forstod jeg ikke. Blir vi ilagt et ekstra mål for hvert mål vi ikke hadde sluppet inn?

 

Er vel ikke alene om å mene at vi hadde vunnet denne kampen dersom MMS hadde gjort jobben sin på de to målene deres. Vi overkjørte jo dem i 1. omgang og ledet sjansestatistikken med 6-0 eller no! Med god uttelling hadde det fort blitt en 3-4 målsledelse til pause!! Hence, FORSVARET LEKKER!

 

 

Ja, men hvorfor skåra vi ikke tre eller fire mål, når vi som du helt riktig sier, vant sjansestatistikken 6-0? 1-0 målet kom uansett før vi hadde skapt en eneste sjanse

 

Poenget er at mål preger kamper... Det er en stor fordel å score først.

 

Men ikke glem at hvis vi hadde vi puttet 3 hadde alle vært fornøyd. Vi spilte mange slike kamper i fjor, men da klarte vi å score mål...

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bodø - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...