Gå til innhold

Hvem skal stå?


sexxes
 Del

Utespiller i mål  

39 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Tenkte å ta en uhøytidlig avstemning om hvem vi kan tenke oss i mål om vi ikke får lånt en til seriestarten.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt jeg har klart å snappe opp er det to soleklare kandidater: Miken og Trine. Miken er trolig best, men trolig prioriterer trenerstaben å ha henne i angrep, men det gode hodespillet hun har.

 

Dermed blir det nok Trine som står mot Røa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt jeg har klart å snappe opp er det to soleklare kandidater: Miken og Trine. Miken er trolig best, men trolig prioriterer trenerstaben å ha henne i angrep, men det gode hodespillet hun har.

 

Dermed blir det nok Trine som står mot Røa

 

Man kan vel bytte posisjon underveis i kampen? Vi starter med beste keeper i mål (maiken), og flytter henne opp som spiss hvis det trengs (ligger under til pause, eller har uavgjort halvveis i andre omgang).

 

Hvis jeg skal være veldig kritisk: er dette de(n) profesjonelle strukturen og rammene som vi skal kunne skryte med til Olav Tråen og alle andre med mikrofon? "Vi glemte å tenke på at den eneste (friske) keeperen vi hadde kunne bli skada. Men vi vasker keeperdrakte for dem etter kampen. Alltid. Uansett."

 

Nå aner jeg ingenting om skadesituasjonen til Silje, men det har vel vart en stund? Da kan det ikke komme som noe sjokk at man trenger en til. Hvem skal f.eks. stå for andrelaget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Janne Stange i Mål ? Litt lav for å stå i mål Kansje ? det samme gjelder siri. hun er nok for lav :)

 

Hadde i utgangspunktet tenkt å sette Stange i gruppen øvrige, men antok at hun fort kunne få noen stemmer, så da passet det best slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Janne Stange i Mål ? Litt lav for å stå i mål Kansje ? det samme gjelder siri. hun er nok for lav :)

 

Hadde i utgangspunktet tenkt å sette Stange i gruppen øvrige, men antok at hun fort kunne få noen stemmer, så da passet det best slik.

 

Så du antok at hun kunne komme til å få noen stemmer pga utseendet? Blir ikke det litt feil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slapp folkens dette ordner seg. Det er selvsagt ikke mulig å finne en like god keeper som Ingrid, men da får forsvaret bare jobbe enda hardere slik at Trine får minst mulig å bryne seg på, hvis det blir hun som står.

 

Vi er Stabæk og Stabæk fikser slike kriser. Blir veldig overrasket hvis det faktisk er en utespiller som står i mål på mandag :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje ikke har du sett Christina Moberg på banen. Ser du henne så skal du se hvorfor hun skal aldri spille som målvakt, men samtidig skal du se hvorfor hun er kanskje Stabæks sterkest forbilde :) stå på Christina . .

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Janne Stange i Mål ? Litt lav for å stå i mål Kansje ? det samme gjelder siri. hun er nok for lav :)

 

Hadde i utgangspunktet tenkt å sette Stange i gruppen øvrige, men antok at hun fort kunne få noen stemmer, så da passet det best slik.

 

Så du antok at hun kunne komme til å få noen stemmer pga utseendet? Blir ikke det litt feil?

 

Jeg tenker jo først og fremst på hvem som får stemmer, og Stange fikk nest flest. Det er vel ikke min feil (stemte på en annen selv). At noen stemte på henne pga. utseendet får så være. Det hadde helt sikkert skjedd det samme med herrene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slapp folkens dette ordner seg. Det er selvsagt ikke mulig å finne en like god keeper som Ingrid, men da får forsvaret bare jobbe enda hardere slik at Trine får minst mulig å bryne seg på, hvis det blir hun som står.

 

Vi er Stabæk og Stabæk fikser slike kriser. Blir veldig overrasket hvis det faktisk er en utespiller som står i mål på mandag :rolleyes:

 

Smart du! =D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvem skal stå?
×
×
  • Opprett ny...