Gå til innhold

Sandviken-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Ny kamp allerede torsdag (før "toppoppgjøret søndag) borte mot Sandviken. Regner ikke med at så mange tar turen bortover, men er det mulig at noen i avdeling Bergen drar på kampen? Bør jo være en lett kamp, men vi vet jo fra herrene hvordan det da kan gå. Sandviken tapte bare 1-0 borte mot Amazon, men kan jo bety at Grimstad-laget ikke holder så bra nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Usikker på om jeg får tid, men mulig jeg tar turen. Min interesse for damelaget er foreløpig på et slikt nivå at jeg ikke flytter en avtale for å gå på damekamp.

 

Sjokker over at folk gjør avtaler uten å sjekke terminlisten først, Skjerpings

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikker på om jeg får tid, men mulig jeg tar turen. Min interesse for damelaget er foreløpig på et slikt nivå at jeg ikke flytter en avtale for å gå på damekamp.

 

Sjokker over at folk gjør avtaler uten å sjekke terminlisten først, Skjerpings

 

Er det noen som helst mulighet for å få sett denne kampen dersom man ikke er i Bergen? Forstår at ikke alle SFK-kampene får to timer på TV2 (moderkanalen), men kanskje TV2sport, TV2-sumo, VG-nett, eller annet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lite sannsynlig. Antagelig får man heller ikke se målene, om tv2 fortsetter den praksis de hadde i første serierunde.

 

OK, hva med tekstbasert liveoppdatering, da? Jeg følger Leeds på denne måten (de spiller på engelsk tredje nivå) og det funker rimelig greit. Dersom ingen medier kjører det, bør vel stabæk klare å få til noe slikt. Det er tross alt bare 8 kamper det er snakk om: klepp, kattem, fortuna, sandviken, arna b., fløya, trh. ørn, og en til - lokalderbyene og hjemmekampene kan man vel forvente at folk flytter på rævva for å få sett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten å være altfor sikker - Sandviken er vel heislaget fremfor noen i Toppserien?

I og med at de er i det beste selskap i år, så er det vel naturlig å forvente at de skal ned igjen neste år - historisk sett.

 

Bør være et stykke kake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


När laget var i Toppserien 2007 vann Asker de båda mötena klart med en målskillnad på 10-2 sammanlagt, dock gjorde vi en av årets sämsta matcher i det andra mötet, men jag kan minnas fel...med tanke på att vi ändå vann den matchen med 5-2 eller något sånt så säger det väl något om vad vi kan förvänta oss idag. Sandviken har ett par grymma juniorspelare men det räcker inte riktigt och de kommer att få en tuff säsong, fast jag skulle inte bli alltför förvånad om de hamnar någon placering över sträcket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-3! aner ikke hvem som scorte..

 

og i kampen Røa - Team Strømmen står det 0-0 ti minutter før pause, virker dog som Røa er best

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandviken-SFK
×
×
  • Opprett ny...