Gå til innhold

Mer liv fra $$


Anbefalte innlegg


Veldig veldig hyggelig :) Merket det ble en liten klump i halsen. Når man etterhvert ser på det som en selvfølge å stå der og synge, så varmer det å av og til bli påminnet om hvor mye det kan bety :)

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut?

 

Vet ikke hvem dette var men filmet litt selv. Skal få lagt det ut så fort så mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut?

 

Liten stemningsvideo fra Stabæk - Fløya kampen

Hvorfor kutta du rett før Siris dans? <_<

 

Sorry. Aner ikke. Sitter og er sikkelig irritert selv :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Erfaringer fra sist damekamp på TA

1 Det kommer ikke så mange på TA

2 Vi står ikke så tett da feltet er stort, krever litt ekstra innsats fra den enkelte

3 Det er akustikk i TA. Menneskene (fraværende) demper lyden, ikke bare veggene

4 Vi høres utrolig godt der vi står. Når vi gir jernet høres det like godt som på Nadderud

 

Med bakgrunn i ovennevnte punkter er det mao kun opp til oss.

Vi har TA beste plasser og omstendighetene gjør at vi kan lage et helvetes leven.

Still opp på tirsdag, ta med en venn, så skal damene få det trykket de fortjener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Erfaringer fra sist damekamp på TA

1 Det kommer ikke så mange på TA

2 Vi står ikke så tett da feltet er stort, krever litt ekstra innsats fra den enkelte

3 Det er akustikk i TA. Menneskene (fraværende) demper lyden, ikke bare veggene

4 Vi høres utrolig godt der vi står. Når vi gir jernet høres det like godt som på Nadderud

 

Med bakgrunn i ovennevnte punkter er det mao kun opp til oss.

Vi har TA beste plasser og omstendighetene gjør at vi kan lage et helvetes leven.

Still opp på tirsdag, ta med en venn, så skal damene få det trykket de fortjener.

 

Høres bra ut! Med fin artikkel ( på forsiden og her) som inspirasjon trøkker vi til på Tirsdag. Vi har tross alt litt å ta igjen siden forrige kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er grunnen til at damene spiller så mange kamper på Telenor nå? Har Tryving stevne hver helg? Ganske idiotisk opplegg egentlig, med tanke på at vi er ute på treningskamper om vinteren og inne i TA om sommeren!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Hva er grunnen til at damene spiller så mange kamper på Telenor nå? Har Tryving stevne hver helg? Ganske idiotisk opplegg egentlig, med tanke på at vi er ute på treningskamper om vinteren og inne i TA om sommeren!

 

Det legges nytt tartandekke på Nadderud. Den er nok ganske nedslitt etter mange år med blussing...

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


blir jo faen ikke lett å dra noen steder på borte tur når de som drar ikke er gira på å ha oss med

møkka folk

 

Et tips til neste gang:

planlegg turen på forhånd. ikke begynn å ring folk kl syv om morgen etter 10 timer på fylla...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Solveig blogger fra USA:

"Jeg savner jentene og Stabæk Support her borte. Stabæk Support er virkelig en opplevelse, er så utrolig glad for at jeg fikk oppleve de.

Det å ha støtte i ryggen og høre sangene våre på tribunen. Få jubel når du "bare" takler en motstander, jeg følte meg faktisk som en god fotballspiller og de løfta meg frem.Så Chicksa, gi Stabæk Support og alle frivillige rundt laget et gull i år! De fortjener det!!"

 

http://solasinverden...lig-hjemme.html

 

 

Håper så mange som mulig stiller på Nadderud i morgen og er med på å skape enda mer liv enn i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...